Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig at noen har testet allerede, men kan bekrefte at PayPal ikke fungerer til US-konto.

Noe jeg heller ikke skjønner, hvorfor er US-store så utrolig mye mer sofistikert og bedre organisert?

Testet det selv i går. Mulig det går an å opprette en paypal med amerikansk adresse. Men orket ikke bryet med det i går. Blir sikkert noe fuckups når samme bankkort knyttes til flere paypalkontoer. Så foreløpig ser det ut som at det blir koder på amazon fortsatt.

Lenke til kommentar

Maskina mi er besatt av noe.

Spilte stort sett i hele går, den stod vertfall på. Slo den av igår da eg la meg, så etter 20 min så hører eg noe jævla piping og noe som "Brrrrrr'er", går å sjekker og da er maskina på og disken er ute mens maskina fortsetter å trykke den enda lenger ut. Prøver å dytte den inn igjen men det er det ikke snakk om tydeligvis.

Tar ut alt av kontakter en stund, setter den vertikalt og plugger ting tilbake og nå virker den som den skal..enn sålenge vertfall...

Kvalitet.

Lenke til kommentar

Maskina mi er besatt av noe.

Spilte stort sett i hele går, den stod vertfall på. Slo den av igår da eg la meg, så etter 20 min så hører eg noe jævla piping og noe som "Brrrrrr'er", går å sjekker og da er maskina på og disken er ute mens maskina fortsetter å trykke den enda lenger ut. Prøver å dytte den inn igjen men det er det ikke snakk om tydeligvis.

Tar ut alt av kontakter en stund, setter den vertikalt og plugger ting tilbake og nå virker den som den skal..enn sålenge vertfall...

Kvalitet.

Ikke første som har fått den feilen. Kjapp Google gir deg svaret ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...