Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Tror det er veldig begrenset problem med dårlig gummi på håndkontrollerne. Virker nesten som om det er produsert en dårlig batch der noen har vært uheldig.

Men det går jo på garantien, så om gummi går istykker er det bare å levere kontrolleren inn igjen, forutsatt at den ikke er mishandlet på andre områder.

 

Jeg er veldig fornøyd med ergonomien på kontrolleren, så jeg kommer ikke til å ha ekstra gummihette oppå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

 

Det føles litt annerledes ut ja. Har selv FPS Freak CQC Signature til min kontroller. Den falt sånn i smak at jeg vurderer å bestille et par til Xbox 360'en min også.

Lenke til kommentar

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

 

Syns det føltes rett og slett litt deilig :p Litt uvant i starten er det jo, men man vender seg jo rimelig kjappt til det :)

Lenke til kommentar

 

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

 

Det føles litt annerledes ut ja. Har selv FPS Freak CQC Signature til min kontroller. Den falt sånn i smak at jeg vurderer å bestille et par til Xbox 360'en min også.

 

 

 

 

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

 

Syns det føltes rett og slett litt deilig :p Litt uvant i starten er det jo, men man vender seg jo rimelig kjappt til det :)

 

 

Takk skal dere ha, da gir jeg dette en sjanse.

Lenke til kommentar

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

du får kjøpe ny "stikke" hos dealextreme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff :p

 

Føles det veldig annerledes med dette på?

du får kjøpe ny "stikke" hos dealextreme...

 

 

Vet ikke om jeg skal begynne å demontere noe :p

Lenke til kommentar

Her er en 15% rabbattkode man kan bruke på KontrolFreek sine sider, tror den skal være gyldig enda. Så førstemann til mølla :p

 

KFNATION13

 

Får koder kastet etter deg hele tiden fra KontrolFreek. Bare å melde seg opp på nyhetsbrevet gir automatisk kode. Eller så har de svært ofte koder på facebooksiden sin (opptil 25% har jeg sett).

Lenke til kommentar

Som Ooinaru sier, man får testet spillet hvis man har PS+, så kan man da gjøre seg opp en mening om det er verdt et kjøp.

 

The PlayStation Plus Edition hasn’t changed. It’s hardly a demo because you get access to all of the game’s features online and offline. The difference is that you only have 10 cars and you can only race in one country (which gives you access to 5 tracks with 11 distinct variants).

 

http://blog.eu.playstation.com/2014/04/30/driveclub-update-evolution-studios-2/#comment-505337

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...