newman221 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Tror det er veldig begrenset problem med dårlig gummi på håndkontrollerne. Virker nesten som om det er produsert en dårlig batch der noen har vært uheldig. Men det går jo på garantien, så om gummi går istykker er det bare å levere kontrolleren inn igjen, forutsatt at den ikke er mishandlet på andre områder. Jeg er veldig fornøyd med ergonomien på kontrolleren, så jeg kommer ikke til å ha ekstra gummihette oppå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? Det føles litt annerledes ut ja. Har selv FPS Freak CQC Signature til min kontroller. Den falt sånn i smak at jeg vurderer å bestille et par til Xbox 360'en min også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? Syns det føltes rett og slett litt deilig Litt uvant i starten er det jo, men man vender seg jo rimelig kjappt til det Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Måtte jo teste Elgato litt nå når vi kan deaktivere HDCP. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? Det føles litt annerledes ut ja. Har selv FPS Freak CQC Signature til min kontroller. Den falt sånn i smak at jeg vurderer å bestille et par til Xbox 360'en min også. Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? Syns det føltes rett og slett litt deilig Litt uvant i starten er det jo, men man vender seg jo rimelig kjappt til det Takk skal dere ha, da gir jeg dette en sjanse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Billig Infamous Second Son. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/91444-infamous-second-son-italian-cover-uknordic-ingame Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? du får kjøpe ny "stikke" hos dealextreme... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Driveclub director - 1080p/30FPS is absolutely the best for our game Maks skuffende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Nei faen, det var en liten nedtur etter all denne utsettelsen..da lurer jeg på hvor max ræv spillet var ved den opprinnelige lanseringsdatoen? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Driveclub director - 1080p/30FPS is absolutely the best for our game Maks skuffende. 30 fps... Da hadde jeg droppa oppløsninga til 900p eller 720p Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan man sette på disse hettene etter at den opprinnelige gummien er ødelagt? Mistet kanskje 30 % av gummien (hvis vi bare tenker på omkretsen øverst) på venstrespaken. Det tok vel under to uker før gummien var revnet. Mulig min bruk er for røff Føles det veldig annerledes med dette på? du får kjøpe ny "stikke" hos dealextreme... Vet ikke om jeg skal begynne å demontere noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Her er en 15% rabbattkode man kan bruke på KontrolFreek sine sider, tror den skal være gyldig enda. Så førstemann til mølla KFNATION13 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har holdt på verre uten å klare å dra av gummien. Må ha vært et dårlig parti.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Her er en 15% rabbattkode man kan bruke på KontrolFreek sine sider, tror den skal være gyldig enda. Så førstemann til mølla KFNATION13 Får koder kastet etter deg hele tiden fra KontrolFreek. Bare å melde seg opp på nyhetsbrevet gir automatisk kode. Eller så har de svært ofte koder på facebooksiden sin (opptil 25% har jeg sett). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jepp. Er en grunn til at de gir deg ny kode på kvitteringen for hvert kjøp. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Driveclub director - 1080p/30FPS is absolutely the best for our game Maks skuffende. urk... kan dem ikke heller redusere litt en annen plass mon tro ? hater når spill ikke flyter skikkelig. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Driveclub director - 1080p/30FPS is absolutely the best for our game Maks skuffende. urk... kan dem ikke heller redusere litt en annen plass mon tro ? hater når spill ikke flyter skikkelig. Jeg venter heller med å dømme til jeg har prøvd PS plus utgaven, så lenge det kjører 30fps konstant tror jeg ikke det er så ille Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Som Ooinaru sier, man får testet spillet hvis man har PS+, så kan man da gjøre seg opp en mening om det er verdt et kjøp. The PlayStation Plus Edition hasn’t changed. It’s hardly a demo because you get access to all of the game’s features online and offline. The difference is that you only have 10 cars and you can only race in one country (which gives you access to 5 tracks with 11 distinct variants). http://blog.eu.playstation.com/2014/04/30/driveclub-update-evolution-studios-2/#comment-505337 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Elkjøp skal ha Happy Hours imorgen. Der vil det komme en fin pris på Ps4 til dem som ikke har maskinen i hus. http://www.elkjop.no/cms/happy-hours-hos-elkjop/Happy-Hours?scid=Email2451 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Noen som har prøvd å føre over bilder til usb? Kan man bruke hva som helst? Ekst.hdd?! Må den være formatert og uten noe på, eller noe? Må det være minnestikke? Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå