Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 For all del så er ikke grafikk viktigst, den hever bare totalopplevelsen i spill ihvertfall i mine øyner, men bra musikk å ha på iPoden det der når man er ute i skog/mark Hehe, tror ikke du helt tok spøken Begge de to der, utrolig gode minner! Spesielt Oblivion, dæven, nesten frysningstendenser. For ikke å snakke om Oblivion har et av de beste lydsporene noensinne. Få spill som kan måle seg med det. Har til og med kjøpt det på iTunes. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jaja, folkens! Ro ned nå, vi er her for konstruktiv diskusjon (selv om med disse 2006-tilstanden spørs det vel hvor mye det blir av det) Endret 25. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Nå ser jeg ikke lengre det som blir skrevet Da kan jeg fortsette å si, vi vet ikke like mye om Sony hva dem planlegger med PS4 angående online og slikt. På sikt så vil ikke det være en betydning i mine øyner, jeg går for spillene for dem kommer på løpende bånd om jeg skal se på dem eksklusivene Sony har sagt kommer til PS4. Dem har fortsatt en del ikke annonserte IPer eller kjente serier som drar videre på PS4. På E3 vil vi vite mer, vi må kreve såpass! Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Vel, som Thomas la frem tidligere her, Michael Denny har sagt at PS4 skal kunne spilles old school uten internettilkobling i det hele tatt. Bruktspillsperre derimot vet vi ikke noe om. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tenk at konsollene bare såvidt har blitt annonsert til nå, og folk kaster seg inn med nebb og klør for å forsvare sine utvalgte plastbokser. Tipper antall moderatorer må økes utover høsten. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Tenk at konsollene bare såvidt har blitt annonsert til nå, og folk kaster seg inn med nebb og klør for å forsvare sine utvalgte plastbokser. Tipper antall moderatorer må økes utover høsten. Godt jeg har ingen utvalgte, for det ser jeg ingen hensikt med, blir altfor kjedelig med en konsoll hver generasjon. Når man har valget, ta to eller alt om man har råd og tid til dem Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Og jeg blir møkklei av ting og....og jo, du starta med å svare på den komentaren. Det er jo et litt...teit argument, er det ikke? Komme med et sleivspark og så si at den som reagerer på fornærmelsen er den som starter krangelen? 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Var det vits i å dra det opp igjen nå? 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det var tider det altså Uff, var da jeg faktisk var aktiv på det forumet her. Sa så utrolig mange dumme ting den gangen. Godt å se at vi egentlig ikke vokser nok opp mellom hver konsoll generasjon! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Uff, var da jeg faktisk var aktiv på det forumet her. Sa så utrolig mange dumme ting den gangen. Godt å se at vi egentlig ikke vokser nok opp mellom hver konsoll generasjon! Haha, stemmer! Husker faktisk deg fra den gangen! Nå er det altså en ny generasjon som skal få slippe til! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kan ikke dere bare gå inn på innstillingene og ignorere bruker så slipper dere oppgulpene til hverandre? Jeg vet at jeg snart gjør det for å få fred fra dere begge.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Kan ikke dere bare gå inn på innstillingene og ignorere bruker så slipper dere oppgulpene til hverandre? Jeg vet at jeg snart gjør det for å få fred fra dere begge.. Såpass ja, så det du sier her at jeg som startet dette faenskapet? Viss man leser igjennom det som er blitt sagt, så begynte jeg ikke å kalle noen som helst en fan***. Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jeg ser det forøvrig som svæært sannsynlig at vi i starten av juni vet slippdato på PS4. Jeg gjetter på november for å rekke julesalget.. Såpass ja, så det du sier her at jeg som startet dette faenskapet? Driter i hvem som starter - jeg prøver å avslutte det Endret 25. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) *snip* Popkorn tid avlyst. Endret 25. mai 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Tar frem salaten min å spiller Gran Turismo 5 imens jeg streamer CL finalen Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hepp! Slutt med persondiskusjoner og svada nå. Noen poster slettet.. Admin Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Min oppfattelse av neste generasjons konsoller er at Xbox sikter på å være et mediesenter med mulighet for gaming, mens playstation går mer for spill. Veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Har Playstation nå, men blir brukt ganske lite. Hadde den vært en integrert del av TVen min hadde jeg nok brukt den mer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Nå er det Champions League finale, kansje en liten PS4 reklame der om man skal tro ryktene! Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Har hørt de samme ryktene. Men for de som ser den på Viasat 4 vil vel kanskje ikke se den? PS "Popcorntid avlyst - ha ha Larzen Endret 25. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Har hørt de samme ryktene. Men for de som ser den på Viasat 4 vil vel kanskje ikke se den? Her er jeg ikke sikker faktisk. Skal følge godt med. Håper det kan stå noe 2013 with PS4 eller den duren. Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå