Solosup Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Men hva er det egentlig som gjør at batteriet suger så jævlig lut på DS4 da? Sett bort i fra det jalla lyset da. Er det mindre kapasitet på batteriet? Og hvorfor har de valgt den løsningen i så fall? Batterikapasiteten er doblet i forhold til DS3, så det har nok med lys og andre ekstrafunksjoner å gjøre. Googlet batteriene: DS3: 500 mAh DS4: 1000 mAh Xbox One Play & Charge Kit: 1200 mAh FYI, du kan bytte ut det interne batteriet i DS4. Ligger en link til batterier på ebay litt lenger bak på forumet her. Skal være en enkel sak Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er det litium-batterier eller NiCd? Det har jo vært utallige oppslag om uoriginale batterier i mobiler som har tatt fyr pga dårlig kvalitet. Det er jo dumt å brenne ned huset fordi man har lyst på bedre kapasitet på kontrolleren, men er gjerrig... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 FYI, du kan bytte ut det interne batteriet i DS4. Ligger en link til batterier på ebay litt lenger bak på forumet her. Skal være en enkel sak Hvis det er én ting jeg ikke vil bytte med noe som er lagd i kina og som koster 20 kroner inkl frakt så er det et batteri. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Kjøpte en PSN-bruker av en annen person, men får ikke logget på PSN. Står dette: "du må spørre innehaveren om hjelp til å logge på. hvis innehaveren av bikontoen skal logge seg på, må du godta tjenestevilkår og brukeravtale og personerklæring for hovedkontoen igjen" Hva er dette for noe? Har vært logget inn på den brukeren og spilt tidligere. Er det Nordisk Film man evt må kontakte for å løse dette? Eller er det Sony? Endret 25. april 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kjøpte en PSN-bruker? Nå har jeg hørt det og. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kjøpte en PSN-bruker? Nå har jeg hørt det og. Bytta til meg da, jeg har ikke kjøpt noe for penger. Jeg betalte med en spiller i FIFA ultimate team. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Spørs om du får så mye hjelp i fra offentlig hold, når det er en typisk ting som ikke er lov. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Spørs om du får så mye hjelp i fra offentlig hold, når det er en typisk ting som ikke er lov. De trenger vel ikke nødvendigvis finne ut at det opprinnelig var en annens bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så det kommer endelig stor oppdatering til PS4 Men ingen mulighet til å deaktivere det meningsløse lyset på kontrolleren Idioti Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så det kommer endelig stor oppdatering til PS4 Men ingen mulighet til å deaktivere det meningsløse lyset på kontrolleren Idioti Vet ikke om det kommer, men hvordan vet du at det ikke kommer?Det er i allefall bekreftet at det ikke blir deaktivert noensinne, men at de aktiverer en form for dimmet modus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så det kommer endelig stor oppdatering til PS4 Men ingen mulighet til å deaktivere det meningsløse lyset på kontrolleren Idioti Vet ikke om det kommer, men hvordan vet du at det ikke kommer?Det er i allefall bekreftet at det ikke blir deaktivert noensinne, men at de aktiverer en form for dimmet modus. Du sier jo selv at det er bekreftet at det ikke blir deaktivert ? Skal bli interessant å se hvor mye jeg kan få dimmet driten. Er så møkk lei av gjenskinnet Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så det kommer endelig stor oppdatering til PS4 Men ingen mulighet til å deaktivere det meningsløse lyset på kontrolleren Idioti Vet ikke om det kommer, men hvordan vet du at det ikke kommer?Det er i allefall bekreftet at det ikke blir deaktivert noensinne, men at de aktiverer en form for dimmet modus. Du sier jo selv at det er bekreftet at det ikke blir deaktivert ? Skal bli interessant å se hvor mye jeg kan få dimmet driten. Er så møkk lei av gjenskinnet Trodde du hadde fått med deg at Yoshida allerede bekreftet at den ikke ville bli deaktivert for 1-2 måneder siden. Så featuren alle har ventet på er dimming, så da får vi se om den kommer i 1.7. Ting tyder på at den kanskje gjør det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg følger ikke så mye med på IGN, men hva er greia med at alle jentene der er over gjennomsnittet pene, mens gutta bare ser helt normale ut? Men uansett, spillet ser lovende ut ja. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg følger ikke så mye med på IGN, men hva er greia med at alle jentene der er over gjennomsnittet pene, mens gutta bare ser helt normale ut? Men uansett, spillet ser lovende ut ja. Nerdene ruler verden, og står for ansettelsene tydeligvis Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg følger ikke så mye med på IGN, men hva er greia med at alle jentene der er over gjennomsnittet pene, mens gutta bare ser helt normale ut? Men uansett, spillet ser lovende ut ja. Brukerbasen er hankjønn, og lar seg tiltrekke av pene jenter. Enkel marketing-avgjørelse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Evt så var de bare de beste alternativene. Jeg kjenner flere pene kvinnfolk som gamer og har peil, så er ingen umulighet. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Er butikkene utsolgt for ps4 ennå? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Er butikkene utsolgt for ps4 ennå? Fikk mail fra GAME i går. Der hadde de PS4 til Kr. 3.999,-. Ikke gale deal det. Nyhetsbrevet: http://www.anpdm.com/newsletterweb/4245504B7043415F4B73414059/44445B4276404B5C417940415943 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå