Kontorstol Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Watch Dogs på PS4 ser mye bedre ut enn jeg fryktet. Men jeg vet ikke helt med den edderkoppen, det virket litt out of place. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Vi for bare håpe at de har fått tommel fysikken på plass! 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) oops.. feilpost Endret 23. april 2014 av αкαѕнα Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Synes utvalget på PS+ er ganske råttent for tiden på PS4... Mercenary Kings? På ps3 får man PES14, Uncharted, Bioshock, Little Big Planet og masse annet kos. Har Sony glemt konsolleiere som abonnerer på ps+ allerede? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hva forventer man liksom av en ny konsoll med et veldig lite bibliotek av spill? 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hva forventer man liksom av en ny konsoll med et veldig lite bibliotek av spill? Det samme spør jeg også. Jeg forventet faktisk ikke at det skulle komme noen PS+ spill til PS4 med det første. Syns folk er begynt å bli ekstremt bortskjemte. Hver gang SCE annonserer PS+ spillene så er det et helt sytekor om hvilke spill det burde vært og hvor dårlig de nye gratisspillene er etc. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Resogun fikk jo kjempeomtale, og er fortsatt tilgjengelig på amerikansk ps+, men borte her i Norge. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Æsj, kjøpte meg CoD: ghost i dag på ps4, det var ganske råttent. Grafikken+++, men det som irriterte meg mest vare frameraten, COD har alltid hatt smooth 60fps, men var drops overalt. 500 kr rett ut av vinduet. jaja heldigvis kommer det mange bra spill fremover Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Æsj, kjøpte meg CoD: ghost i dag på ps4, det var ganske råttent. Grafikken+++, men det som irriterte meg mest vare frameraten, COD har alltid hatt smooth 60fps, men var drops overalt. 500 kr rett ut av vinduet. jaja heldigvis kommer det mange bra spill fremover 500??? Hvorfor i alle dager kjøpte du det ikke på US PSN? Og så ett slikt rælspill og da Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bekreftet at FW 1.7 kommer neste uke, 30.04. HDCP fjernes, sharefactory kommer, ryktes også om andre uannonserte ting. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Watch Dogs på PS4 ser mye bedre ut enn jeg fryktet. Men jeg vet ikke helt med den edderkoppen, det virket litt out of place. Siden det er et minispill som du helt frivillig kan spille for å få et avbrekk så ser jeg ikke noe problem med det...er vist flere slike mini spill. Synes bla det ble nevnt noe med zombier... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_multi_piattaforma/195716/unboxing-della-limited-edition-di-watch-dogs.aspx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Andre som har reagert på hvor stusselig rumblefunksjonen er i DS4 kontra DS3? Spillte FFX på PS3 i går og kontrollen tok jo helt av i enkelte sekvenser:p Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Merket det ikke først. Men etter noen uker begynte jeg å mistenke at mine DS4 var blitt dårligere på rumble.Men kanskje det var i forbindelse med at jeg hadde vært et sveip innom PS3, uten at jeg koblet det før du skrev om det nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 DS4 er litt svak på det området ja...spesielt om en har spilt litt med XBO kontrollen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Noen som har testa realm reborn egentlig, har bittelitt lyst på det, spesielt etter hvor horribelt Ghost var. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Men hva er det egentlig som gjør at batteriet suger så jævlig lut på DS4 da? Sett bort i fra det jalla lyset da. Er det mindre kapasitet på batteriet? Og hvorfor har de valgt den løsningen i så fall? Endret 25. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Æsj, kjøpte meg CoD: ghost i dag på ps4, det var ganske råttent. Grafikken+++, men det som irriterte meg mest vare frameraten, COD har alltid hatt smooth 60fps, men var drops overalt. 500 kr rett ut av vinduet. jaja heldigvis kommer det mange bra spill fremover 500??? Hvorfor i alle dager kjøpte du det ikke på US PSN? Og så ett slikt rælspill og da Hysj på deg, jeg gikk tilfeldig inn på en butikk og der lå det, og tenkte yolo osv Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Men hva er det egentlig som gjør at batteriet suger så jævlig lut på DS4 da? Sett bort i fra det jalla lyset da. Er det mindre kapasitet på batteriet? Og hvorfor har de valgt den løsningen i så fall? Batterikapasiteten er doblet i forhold til DS3, så det har nok med lys og andre ekstrafunksjoner å gjøre. Googlet batteriene: DS3: 500 mAh DS4: 1000 mAh Xbox One Play & Charge Kit: 1200 mAh Endret 25. april 2014 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå