Leffi78 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en? kommer ann på hvilken tv modell å merke, alle er så å si forskjellige Lenke til kommentar
uggy Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en? kommer ann på hvilken tv modell å merke, alle er så å si forskjellige Xboxone har jo en kalibreringsguide.. Rart at ps4 ikke har noe slikt.. Har forresten en LG 32la667v Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Vår ps4 har begynt å støye noe helt grusomt når vi spiller... Den var ikke slik i starten så lurer på hva vi kan gjøre... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Vår ps4 har begynt å støye noe helt grusomt når vi spiller... Den var ikke slik i starten så lurer på hva vi kan gjøre... kjøp trykkluft på boks og blås reint i luftekanalene, viss ikke det hjelper så kan det være spilla, vet att mgs og infamous er berømte for å kreve en del av maskinen, så da bråker den mer, regner med dette vil skje med flere å flere spill når de klarer å dra mer utav konsollen Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en?kommer ann på hvilken tv modell å merke, alle er så å si forskjellige Xboxone har jo en kalibreringsguide.. Rart at ps4 ikke har noe slikt.. Har forresten en LG 32la667v fant ikke noe annet en noen russiske linker når jeg søkte på din tv, så har ikke peiling, letteste er bare å prøve seg frem evt finne noen andre som har lagt ut kalibrerings oppsettet sitt på nettet Du kan jo lese litt her: http://www.digitaltrends.com/home-theater/tv-calibration-101-how-to-tune-up-your-new-lcd-or-plasma-hdtv/#!D3jqk Endret 14. april 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en? Full RGB er vel mer beregnet på PC-monitorer etter det jeg har fått med meg. Kjøp eller annen kalibrerings blu-ray og stille inn bildet, ta utgangspunkt i det. Mange TV`er har fabrikkinnstillinger fra helvete og tilbake, kun for å trekke oppmerksomhet. Ikke dermed sagt at den operer likt i din egen stue med samme innstillingene. Endret 14. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en? Full RGB er vel mer beregnet på PC-monitorer etter det jeg har fått med meg. Kjøp eller annen kalibrerings blu-ray og stille inn bildet, ta utgangspunkt i det. Mange TV`er har fabrikkinnstillinger fra helvete og tilbake, kun for å trekke oppmerksomhet. Ikke dermed sagt at den operer likt i din egen stue med samme innstillingene. RGB full range på ps4 samt rgb full range på tven gir best bilde. Innstilling på en samsung tv kalles her hdmi black level normal. Da kjører man 0-255. Og man får en bredere fargeskala og litt bedre gråskåla. Alternativ er å sette rgb limited på ps4 og hdmi black level low (samsung tv). Dette filmer bruker fks. 16-255 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en?Se svaret over Limited - hdmi black level low - for film (bluray etc) Full range - hdmi black level normal - for spill Aldri bruk full range sammen med black level low, eller limited med hdmi black level normal Da vil du få crushed sort nivå, eller at bilde blir washed out Lignende svar finnes forøvrig overalt hvis man googler det Skru på game mode hvis du har det. Og skru av alt sånne enhancement. Det er bare piss til spill og fører til mer input lag Endret 14. april 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Vår ps4 har begynt å støye noe helt grusomt når vi spiller... Den var ikke slik i starten så lurer på hva vi kan gjøre... kjøp trykkluft på boks og blås reint i luftekanalene, viss ikke det hjelper så kan det være spilla, vet att mgs og infamous er berømte for å kreve en del av maskinen, så da bråker den mer, regner med dette vil skje med flere å flere spill når de klarer å dra mer utav konsollen Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en?kommer ann på hvilken tv modell å merke, alle er så å si forskjellige Xboxone har jo en kalibreringsguide.. Rart at ps4 ikke har noe slikt.. Har forresten en LG 32la667v fant ikke noe annet en noen russiske linker når jeg søkte på din tv, så har ikke peiling, letteste er bare å prøve seg frem evt finne noen andre som har lagt ut kalibrerings oppsettet sitt på nettet Du kan jo lese litt her: http://www.digitaltrends.com/home-theater/tv-calibration-101-how-to-tune-up-your-new-lcd-or-plasma-hdtv/#!D3jqk Merker ikke selv noen stor forskjell på støy mellom inFamous å BF4. Hvis man har et moderat lydnivå så hører jeg ikke jeg ps4en i det heletatt, men min gamle launch 360 hørtes ut som en turbin motor når den jeg putta en spill-disc i den. EDIT, klarte å legge responsen min inne i den nederste quoten... Sånn går det når man svarer etter 4 halv litere med sommer øl Endret 14. april 2014 av mesteryoda Lenke til kommentar
iSCOREDwithISCO Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Noen som vet om man kan gameshare med flere enn 1 person? og evt. noen grense på hvor mange man kan gameshare med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Hvordan har dere kalibrert tven for ps4 spilling? noen som har noe tips? f.eks, hva bruker dere på sortnivå? lav eller høy? og har dere aktivert full range rgb på ps4en? Full RGB er vel mer beregnet på PC-monitorer etter det jeg har fått med meg. Kjøp eller annen kalibrerings blu-ray og stille inn bildet, ta utgangspunkt i det. Mange TV`er har fabrikkinnstillinger fra helvete og tilbake, kun for å trekke oppmerksomhet. Ikke dermed sagt at den operer likt i din egen stue med samme innstillingene. RGB full range på ps4 samt rgb full range på tven gir best bilde. Innstilling på en samsung tv kalles her hdmi black level normal. Da kjører man 0-255. Og man får en bredere fargeskala og litt bedre gråskåla. Alternativ er å sette rgb limited på ps4 og hdmi black level low (samsung tv). Dette filmer bruker fks. 16-255 Dette var nye tips for min del, skal prøves! Takker Jeg har hittil kjørt med sortnivå for HDMI på Lav og RGB-område på automatisk på PS4 (limited har vel da blitt vagt). testet med Full med da ble det crushed blacks som du sier, men da hadde jeg også HDMI verdien på lav på TV`en Endret 14. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Trials Fusion er ute på Amerikansk PSN! Veldig gøy, og knall grafikk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Trials Fushion kommer også i fysisk utgave, for de som lurer. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hvordan er batteritiden på dual shock 4 vs. dual shock 3? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hvordan er batteritiden på dual shock 4 vs. dual shock 3? Dårlig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hvordan er batteritiden på dual shock 4 vs. dual shock 3? Dual Shock 3 kunne vel holde seg igang i 20-30 timer. Dual Shock 4 dør ut etter 7 timer aktivt bruk. 1 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hvordan er batteritiden på dual shock 4 vs. dual shock 3? tipper den er på rundt 6-7 timer, men hvis du skrur av rumble så dobler den seg nesten. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Men det kan vel bli bedre når vi får muligheten til å dimme lyset. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg har byttet ut batteriet med et på 2000mAh (i motsetning til det originale på 800mAh), og har ca 12 timer batteri når jeg har hodetelefoner tilkoblet. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hvordan er batteritiden på dual shock 4 vs. dual shock 3? Dårlig. Godt jeg kjøpte meg ekstra håndkontroll og docking i går da. Så ut til at kontrolleren gikk fort tom, så jeg gikk for to slik jeg har på PS3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har selv 2 kontrollere og den Sony dockingstasjon for ladning. Så mye jeg spiller så må jeg lade ganske mye hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå