Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg infamous second son i går, og dæven døtte, spilte igjennom hele spillet i en setting. Lenge siden jeg har hatt spillglede, går ofte lei, men dette var virkelig bra.

Og så den grafikken.

Dog, er det en ting som alltid har plaget meg med infamous serien, og da er at byen er så "død". Har vært samme "problem" med de andre spilla og. Fks byen i GTA V er mye mer livlig, men ja. Dette bryr meg ikke mye, elsker virkelig second son

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, lurer på hvordan jeg skal få tid til alt dette... Kjøpte Last of Us på release til PS3, men klarte aldri å finne tid til å fullføre det. Nå er jeg 42% ferdig med Assassins Creed 4 til PS4. Klarte heldigvis å styre unna inFamous, men har en forhåndsbestilling på Watch Dogs, tenker jeg må kjøpe Metal Gear Solid, og TLOU til PS4 bare MÅ kjøpes... Savner gamle dager da jeg hadde tid og ork til dette... nyt livet mens det ennå er tid, å bli gammel er no dritt

Lenke til kommentar

Fez faktisk. Det stutter ikke på PS4 som det gjorde på x360/PC.

Det kommer to til indie spill denne måneden med Trials Fusion og Child Of Light.

Ellers så tar du Dead Nation. Jeg likte det faktisk litt så det anbefales også.

Neste måned kommer Transistor, noe jeg personlig har ventet lenge på!

Lenke til kommentar

Fy faen i helvete for en ødelagt, ødelagt opplevelse det er å spille BF4 sin siste kartpakke på PS4. Hva faen er det DICE driver med? Det hakker jævlig mye, og så er det bursts med lagspikes og for å toppe det hele er det lagt på ULTRA FPS-drop til tider, type 14 fps på helt idiotiske plasser. Det er over 2 uker siden jeg spilte det sist, og ikke en faens dritt har blitt forbedret så jeg ser det ihvertfall.

For meg har det blitt bedre, men foreløpig spiller jeg obliteration til DICE oppgraderer 64 mans serverne

Lenke til kommentar

Hvor kjøper folket her PSN kort for å bruke på den amerikanske butikken? Mener å ha lest det før her inne om noen sider som sender koden rett på mail.

jeg bruker amazon.com. Får kodene på mail med en gang. Og så bruker jeg borderlinx for å ha en ekte amerikansk adresse knyttet til kontoen.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg dead nation, så hvis noen er hyp på å spille i kveld, let me know, har dog ikke headsett, venter på at det ps4 headsettet fra sony kommer på lager i butikker

Fikk man ikke det med PS+ ?

EDIT: Det var vel forrige mnd. spill det ja..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kjøpte meg dead nation, så hvis noen er hyp på å spille i kveld, let me know, har dog ikke headsett, venter på at det ps4 headsettet fra sony kommer på lager i butikker

Fikk man ikke det med PS+ ?

EDIT: Det var vel forrige mnd. spill det ja..

Fikk først PS4 denne uka så gikk glipp av det :p

Forresten jeg skal spille dead nation nå, bare si ifra hvis noen vil bli med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...