Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Sony kommer med noe som vist nok skal være verdens første 9.1 trådløse hodeklokker iløpet av kort stund. Det er ikke klokker som er laget for multiplayer spill med mikrofon osv men for film og spill hvor du ikke trenger mikrofon.

 

Dette er et premium headsett og vil koste rundt 4500kr i UK. Kan sikkert legge på litt ekstra her i Norge. Gleder meg til å lese anmeldelse av dette.

 

Sony MDR-HW700DS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er altfor mange HD-utgaver og remastra versjoner av PS3-spill ute og går. Er utviklerne blitt så fantasiløse? Jeg vil ha noe nytt - ikke ting jeg har sett før med et ekstra lag maling...

Jeg hadde ikke PS3, og jeg veldig gjerne ha The Last of Us og andre storspill på PS4. Det samme vil jeg tro gjelder en del andre også :)

Lenke til kommentar

 

Jeg synes det er altfor mange HD-utgaver og remastra versjoner av PS3-spill ute og går. Er utviklerne blitt så fantasiløse? Jeg vil ha noe nytt - ikke ting jeg har sett før med et ekstra lag maling...

Jeg hadde ikke PS3, og jeg veldig gjerne ha The Last of Us og andre storspill på PS4. Det samme vil jeg tro gjelder en del andre også :)

 

Og det er helt i orden. Jeg ser bare at konsollanseringer var mer spennende før med masse nye spill og ikke HD-oppdateringer av allerede utgitte spill...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er altfor mange HD-utgaver og remastra versjoner av PS3-spill ute og går. Er utviklerne blitt så fantasiløse? Jeg vil ha noe nytt - ikke ting jeg har sett før med et ekstra lag maling...

Word, exactly, !

 

Lurer på om vi på et tidspunkt får en igjen-oppusset-utgave på PS5.

The Last of Us på PS3, PS4, og en 4k-utgave på PS5.

 

Minner jo litt om filmbransjen som gav ut filmer på VHS, remastret til DVD. Nok en utgave på Blu-Ray.

Samme film, mere maling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men tror dere ikke det blir noe tilbud for de som allerede har kjøpt PS3 versjonen?

 

Jeg tviler sterkt. Denne PS3->PS4 oppgraderingen var sikkert ment for de spillene som kom ut samtidig, for at de ikke skulle miste salg på PS3 fordi så mange kom til å vente til de fikk en PS4.

Lenke til kommentar

Men tror dere ikke det blir noe tilbud for de som allerede har kjøpt PS3 versjonen?

Tvilsomt dette skjer

 

 

Men tror dere ikke det blir noe tilbud for de som allerede har kjøpt PS3 versjonen?

 

Jeg tviler sterkt. Denne PS3->PS4 oppgraderingen var sikkert ment for de spillene som kom ut samtidig, for at de ikke skulle miste salg på PS3 fordi så mange kom til å vente til de fikk en PS4.

 

stemmer, men dere som ikke er villige til å betale full pris kan jo bare skippe spillet inntil videre eller bare kjøpe spillet på US psn til 60$ :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...