Schneiderlin Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Med PSN+, er det fortsatt gratis spill hver måned, til PS4? Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Med PSN+, er det fortsatt gratis spill hver måned, til PS4? Ja. Denne mnd er det Mercenary kings. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ja men det er jo kun i den nye pakken hvor alt er virkelig,virkelig på tryne ille. Det har jo vært helt vanlig tidligere med nye pakker, men at det ikke har skjedd en jævla dritt på nesten 2 uker er dårlig. Lurer i og kjøpe BF 4 uten den nye expansion da. Orker ikke kjøpe det på riggen så blir på ps4 i tilfelle, er det lite nok bugs i original mp nå til at du vil anbefale det? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Med PSN+, er det fortsatt gratis spill hver måned, til PS4? Ja. Denne mnd er det Mercenary kings. Dette så jo ikke akuratt så utrolig spennende ut, regner med det kommer mer bra med tida. Sitter enda å vurderer på å kjøpe inn PS4, er det verdt det syns dere? Too bad PS3 spill ikke kan spilles på 4en. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Barre Infamous alene gjør det verdt det for min del. Venter på ff reborn og Destiny nå så blir det saker 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Vurderer nok den pakken hvor Infamous medfølger ja, virker som et konge spill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games :DD Last of Us Remastred!!!! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games :DD Last of Us Remastred!!!! YES! Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Last of Us til PS4 blir et Day1-kjøp her, uten tvil Rakk ikke spille gjennom DLCen på PS3, så håper den også kommer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg har enda ikke spilt Last of Us, men blir garantert kjøp her. Av det jeg har lest vil PS4 versjonen inneholde alle DLCer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Last of Us til PS4? Det blir nok kjøp. Har det til PS3, men den er pakket bort til fordel for PS4 før jeg ble ferdig med spillet. Håper de kommer med en PS3 --> PS4 upgrade rabatt eller noe sånt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=FMTI5AilvDM Blir så bra. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Da har jeg PS4 igjen, måtte selge den jeg kjøpte på lansering etter 10t i kø, grunnet pengetrøbbel, men nå er alt mye bedre. Føltes godt. Får håpe jeg husker den gamle brukeren min på psn Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/04/09/last-us-remastered-coming-ps4-summer-2014/ Det er bekreftet nå ser det ut som! Blir nok et kjøp av dette kanonspillet. TLOU var det beste jeg hadde spilt ifjor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ja men det er jo kun i den nye pakken hvor alt er virkelig,virkelig på tryne ille. Det har jo vært helt vanlig tidligere med nye pakker, men at det ikke har skjedd en jævla dritt på nesten 2 uker er dårlig. Lurer i og kjøpe BF 4 uten den nye expansion da. Orker ikke kjøpe det på riggen så blir på ps4 i tilfelle, er det lite nok bugs i original mp nå til at du vil anbefale det? Jeg syns det er mye mindre kødd og fanteri når man spiller på de tidligere pakkene inkludert vanilla kartene ja Nå har jeg ikke spillt aktivt siste 3 ukene pga litt forskjellig, så kan jo være det har gått til helvete der også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Når det gjelder The last of Us er mitt største håp at man kan gå rett på høyeste vanskelighetsgrad.. Jeg orker ikke å spille igjennom noe annet enda en tur til.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 The Last of Us Remastered. 1080p, 60 FPS, ja takk. Blir å kjøpe spillet på nytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 The Last of Us Remastered. 1080p, 60 FPS, ja takk. Blir å kjøpe spillet på nytt. Det kan se slik ut her også! Da dropper jeg ihvertfall å skaffe meg DLC til PS3 utgaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå