Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må profilen din være på konsollen etter at du selger den. Veit ikke hvordan det er sikkerhetsmessig, om ny eier kan få frem din personlige informasjon, brukerdata og passord..

Men hvor mye kan det spillet være verdt da? Hadde du hatt alle spillene som var gitt ut hadde det hatt litt verdi, men ett spill?

Tror jeg hadde slettet det selv.

Men hvorfor selge den søte konsollen?

Lenke til kommentar

Da må profilen din være på konsollen etter at du selger den. Veit ikke hvordan det er sikkerhetsmessig, om ny eier kan få frem din personlige informasjon, brukerdata og passord..

Men hvor mye kan det spillet være verdt da? Hadde du hatt alle spillene som var gitt ut hadde det hatt litt verdi, men ett spill?

Tror jeg hadde slettet det selv.

Men hvorfor selge den søte konsollen?

Det er fordi jeg skal ha tre eksamner ved siden av full jobb i vår, så tenkte selge den så dra på påsketur et varmt sted med palmer og paraplydrinker og kjøpe ny ps4 når feriepengene kommer i juni. Kjempegøy maskin problemet er at den er altfor morsom til en fyr med dårlig selvdisiplin i eksamenstiden :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fy faen i helvete for en ødelagt, ødelagt opplevelse det er å spille BF4 sin siste kartpakke på PS4. Hva faen er det DICE driver med? Det hakker jævlig mye, og så er det bursts med lagspikes og for å toppe det hele er det lagt på ULTRA FPS-drop til tider, type 14 fps på helt idiotiske plasser. Det er over 2 uker siden jeg spilte det sist, og ikke en faens dritt har blitt forbedret så jeg ser det ihvertfall.

Jepp... Erfarer det samme... Mon tro om de ikke bare gir faen... Det der burde de jo oppdage selv også...

Lenke til kommentar

 

Snip...

 

Har kjøpt det til PC allerede :)

 

Blir det subscription opplegg på konsoll også eller blir det nok med gold eller pluss konto...

 

Noen som vet?

 

 

Man slipper å ha PS+ med Elder Scrolls Online, men månedlig avgift kommer. På Xbox One må man både betale for Gold og månedlig avgift.

http://www.joystiq.com/2014/01/28/the-elder-scrolls-online-wont-require-ps-plus-will-require-xbo/

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

 

 

Snip...

 

Har kjøpt det til PC allerede :)

 

Blir det subscription opplegg på konsoll også eller blir det nok med gold eller pluss konto...

 

Noen som vet?

 

Man slipper å ha PS+ med Elder Scrolls Online, men månedlig avgift kommer. På Xbox One må man både betale for Gold og månedlig avgift.

http://www.joystiq.com/2014/01/28/the-elder-scrolls-online-wont-require-ps-plus-will-require-xbo/

 

Kan man ha samme abonnement som på pc da kanskje?

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

 

 

 

Snip...

 

Har kjøpt det til PC allerede :)

 

Blir det subscription opplegg på konsoll også eller blir det nok med gold eller pluss konto...

 

Noen som vet?

 

Man slipper å ha PS+ med Elder Scrolls Online, men månedlig avgift kommer. På Xbox One må man både betale for Gold og månedlig avgift.

http://www.joystiq.com/2014/01/28/the-elder-scrolls-online-wont-require-ps-plus-will-require-xbo/

 

Kan man ha samme abonnement som på pc da kanskje?

 

Nei det vil jeg ikke tro da du må ha ditt Live/PSN bruker pr account på ESO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...