Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Har ikke sett noe til noe skype-app på PS4.

Lenke til kommentar

 

 

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Kan noen her som har px4 svara på om det er mulig å bruke Skype app'en på mobilen samtidig som du bruker den på ps4?

Har ikke sett noe til noe skype-app på PS4.

Skype app'en på mobilen" samtidig som du bruker headsettet på ps4

Lenke til kommentar

Har problemer med å koble til wi-fi, bare brukt kabel til nå. Finner nettet, som har maks signalstyrke. Har riktig passord, men får ikke koblet til. Nettet er WPA PSK.

What to do? Vil det hjelpe å endre til WEP?

Har du satt konsollen i standby modus en rekke gangener ? Prøv å slå av konsollen helt, og prøv å sette opp nettet på ny etter oppstart. Konsollen min var helt idiot når det kom til nettverkoppsett den første uken av en eller annen grunn. Men etter å ha slått den helt av, mulig jeg dro ut strømmen også..så fungerte alt. Kan ha vært ett heldig sammentreff...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gummien på venstrespaken har revnet, er det grunnlag for å få ny kontroller? Er jo glatt plast under, og heller ikke spesielt behagelig å bruke en spak med revnet gummi som sitter sånn halvveis på.

 

Det er en kjent feil, så om du har kjøpt kontrollen på en fysisk butikk som har de inne, får du ofte ny på dagen.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Gummien på venstrespaken har revnet, er det grunnlag for å få ny kontroller? Er jo glatt plast under, og heller ikke spesielt behagelig å bruke en spak med revnet gummi som sitter sånn halvveis på.

 

Dette skjedde med en av Kontrollene mine i løpet av få timers bruk, tok kontakt med Komplett som sendte meg en ny kontroll et par dager senere, greit nok, hvis ikke konsollen hadde tatt kvelden et par dager senere. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yes, da var jeg uten kontroller. Lefdal hadde ikke kontroller å gi meg. Hadde kanskje droppa det om det bare var gummien, men har også hatt problemer med at x-knappen ikke spretter ut slik den skal.

 

Mannen i butikken sa at det var første gangen han så dette. I verste fall kan jeg være uten kontroller i uker mente han.

Lenke til kommentar

Yes, da var jeg uten kontroller. Lefdal hadde ikke kontroller å gi meg. Hadde kanskje droppa det om det bare var gummien, men har også hatt problemer med at x-knappen ikke spretter ut slik den skal.

 

Mannen i butikken sa at det var første gangen han så dette. I verste fall kan jeg være uten kontroller i uker mente han.

er rimelig sikker på at du har krav på et låneprodukt. Får jo ikke brukt konsollen uten kontroller.

Lenke til kommentar

 

Yes, da var jeg uten kontroller. Lefdal hadde ikke kontroller å gi meg. Hadde kanskje droppa det om det bare var gummien, men har også hatt problemer med at x-knappen ikke spretter ut slik den skal.

 

Mannen i butikken sa at det var første gangen han så dette. I verste fall kan jeg være uten kontroller i uker mente han.

er rimelig sikker på at du har krav på et låneprodukt. Får jo ikke brukt konsollen uten kontroller.

 

Hvis de ikke har noe å tilby, skal man da stå og kreve det allikevel mener du?

Lenke til kommentar

 

 

 

Yes, da var jeg uten kontroller. Lefdal hadde ikke kontroller å gi meg. Hadde kanskje droppa det om det bare var gummien, men har også hatt problemer med at x-knappen ikke spretter ut slik den skal.

 

Mannen i butikken sa at det var første gangen han så dette. I verste fall kan jeg være uten kontroller i uker mente han.

er rimelig sikker på at du har krav på et låneprodukt. Får jo ikke brukt konsollen uten kontroller.

Hvis de ikke har noe å tilby, skal man da stå og kreve det allikevel mener du?
å få tilsendt fra en annen butikk kan man vel forlange. I værstefall låne en brukt kontroller fra serviceverksted. Loven er ganske klar der.

 

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/PS4DUALSH4BLA/dualshock-4-tradlos-kontroller-sort

 

og siden Lefdal har 100+ på nettlageret så kunne de bestilt opp en. Eller evt. Fått tilsendt en direkte.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...