Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Eneste jeg kan pirke på er at på høyre klokke så er det en svak suse lyd. Men den blir borte eller overdøvd så fort jeg starter et spill. Har du samme svake suse lyden?

Har igrunnen ikke hørt det jeg altså... Det var dog noe jeg hadde på det gamle ps3 headsettet og det var en overraskende opplevelse å slippe den i det nye pulse headsettet...

 

Mulig jeg er døv, men det er i alle fall mye mindre enn det gamle...

 

 

Ah ok. Mulig det er noe trådløse forstyrrelser her slik. Men det blir borte når jeg spiller eller hører det ikke ihvertfall så da er det jo det samme. Prøvde det bare såvidt med Outlast...satan å skummelt med headset i det spillet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hos Amazon kan du betale dette på forhånd.

Ja, jeg vet, men ser ikke ut til at det er tilfelle med denne (prøv å gå gjennom en bestilling til siste side).

 

 

Det funker hvis man velger "Priority Express (1-1 days)" istedenfor "Standard (3-7 business days)" Det er 75 pund for tax, så det blir totalt ca som prisen på PS4 på Gamestop i Norge, dvs 3799,-

Lenke til kommentar

 

Jeg ga 306,- for infamous Second SON Limited Edition og mgs til 180,-. Finn de i fysisk til samme pris? Hvorav førstnevnte ikke ender i toll.

 

Hvor fant du førstnevnte til den prisen?

 

 

Så ikke posten din før nå. Men på amerikanske PS Store. Men nå som spillet er kommet er det vel bare vanlig utgaven til den prisen.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på dette med å dele digitalt innhold. Og samme triks som er til XBO burde jo virke på PS4.

 

PS4 hos din kompis setter du som din primær PS4. Laster ned spill til den og din venn logger seg på med sin PSN konto.

 

PS4 hos deg er primær konsollen til kompisen din og du logger deg på den med din PSN konto. En vil da ha tilgang til begge personers digitale innhold. Eller hva?

Lenke til kommentar

Fancrap? Fikk jævlig lyst på den sekken.

 

Fant ut i går at PS3 Superslim passer perfekt oppå PS4. Vil dette har noe for kjølingen av PS4? Blokkerer ingen inn- eller uttrekk.

Konsollen blir varm i toppen og har godt av fritt luftrom rundt seg. Høres ikke ut som noen god idé å begynne å stable ting oppå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på dette med å dele digitalt innhold. Og samme triks som er til XBO burde jo virke på PS4.

 

PS4 hos din kompis setter du som din primær PS4. Laster ned spill til den og din venn logger seg på med sin PSN konto.

 

PS4 hos deg er primær konsollen til kompisen din og du logger deg på den med din PSN konto. En vil da ha tilgang til begge personers digitale innhold. Eller hva?

Stemmer. Gjort det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...