Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper på liv og død at The Division kommer i år, men om dem mener spillet ikke er klart venter jeg gjerne også. The Divison ser ut til å bli DET spillet. Så jeg orker ikke å få et spill i beta som må patches i flere måneder før det fungerer slik det burde gjort fra dag 1!

 

"The fact that Ubisoft has gone public with a 2014 release date feels laughable to be perfectly honest," they said, "we will never be able to release The Division this year. It's a large project, and we have very far to go."

http://www.videogamer.com/xboxone/tom_clancys_the_division/news/the_division_to_miss_2014_release_claims_ubisoft_massive_source.html

 

The Division ligger i Ubisoft sitt roadmap for 2014, som ble gitt ut/lekket nå i mars.

Lenke til kommentar

Tja hvorfor ikke? Selv om jeg må innrømme at Tomb Raider til PS4 ligger i backloggen...som igjen er blitt på endel spill. Lærer jo faen meg aldri....hehe :p

 

Haha, det var en spøk, siden du flere ganger i diskusjoner om fysisk vs digitalt har påpekt at du "aldri" spiller spill på nytt når du er ferdig med dem.

Lenke til kommentar

 

Tja hvorfor ikke? Selv om jeg må innrømme at Tomb Raider til PS4 ligger i backloggen...som igjen er blitt på endel spill. Lærer jo faen meg aldri....hehe :p

 

Haha, det var en spøk, siden du flere ganger i diskusjoner om fysisk vs digitalt har påpekt at du "aldri" spiller spill på nytt når du er ferdig med dem.

 

 

Ah...you got me there! Tomb Raider blir vel det første spillet jeg kommer til å spille på nytt. Når jeg får surra meg til det da vel å merke. Men ellers så er det for mye spill til at jeg har tid til å gjøre alt og finne alt i et spill fks. Tomb Raider er så bra at jeg vil ta en runde igjen..samme med The Last of Us.

 

Men der stopper det altså!! :p

Lenke til kommentar

Spørsmål: Jeg har en lillebror som ikke har noe særlig med penger, men han elsker å spille. Jeg har på min PS4 to kontoer, en norsk vanlig som jeg bruker som hovedkonto og en amerikansk som jeg bruker til å kjøpe spill.

 

Hvis han får PS4 til jul/bursdagen sin, kan jeg gi ham passord og brukernavnet til min amerikanske konto, slik at han kan også kan laste ned og spille spillene jeg har kjøpt, i tillegg til at han har sin egen PSN-konto på PS4-en? Slik at jeg kan dele spill med ham? Vil dette fungere like sømløst som i dag, ved at vi kan være online samtidig og slipper å signe ut og inn for å spille? (Må jo nødvendigvis gjøre det for å laste ned spillene)

 

Takker.

Vet at jeg ikke kan gjøre dette mange ganger, men trodde kanskje det kunne gå med en annen person.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke svare sikkert, men mente det var slik at spillene kun fungerer på "primary console"!? Altså, de kjøpte spillene kun vil fungere på én konsoll? Man må jo sette den konsollen man vil spille på, som hovedkonsoll..

 

Jeg vet jo ikke dette sikkert, men antar det er slik.. kanskje det var best at jeg ikke svarte i hele tatt, men ventet på at andre kommer med noe riktig noe.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...