Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjekket i går hvor mye plass jeg hadde igjen på ps4en. Og til mitt store skjokk bare 16 GB.

 

Jeg har også Rayman, Lego Marvel, Metal Gear og Infamos liggende i plast enda. så da må jeg vel gå til innkjøp av en ny hardisk.

 

Tenkte å kjøpe en SSHD da det hjelper betraktlig på laste tiden.

 

Jeg tenkte å kjøpe denne https://www.komplett.no/seagate-desktop-sshd-4tb/800755

 

Noen som har erfaring med denne disken? eventuelt samme type bare med mindre TB?

Lenke til kommentar

Betraktelig er vel å ta i:

 

*jeg linke noen testresultater her, men all formateringa forsvant.

 

TL;DR

Du sparer noen sekunder (for eksempel 6 sekunder på bootup) og sparer ellers mest på levelloading, men ikke nok til at så mange vil ha mindre lagringsplass for marginalt raskere ytelse. Du har ikke vurdert hybriddisk så du får mer lagringsplass?

 

PS: Du må ha en 2,5" disk i PS4 hvis jeg husker riktig. Tror 3,5" blir for stort.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Upcoming PS4 Update to Add SHARE Enhancements and HDCP Off

 

http://blog.us.playstation.com/2014/03/19/upcoming-ps4-update-to-add-share-enhancements-and-hdcp-off/#sf2229152

 

Herlig at de nå tar den latterlige HDCP sperren av, har selv unngått den med litt mer innviklede måter enn bare en opptaker, men bra at eg snart kan nøye meg med LITT mindre ledninger og dritt.

Lenke til kommentar

Infamous, the paper trail

 

Vet ikke om det regnes som spoiler eller ikke, men for sikkerhetsskyld:

 

 

Nå har part 2 kommet i spillet, men bevisene jeg samler kommer ikke opp på nettsiden. Der står det bare part2 comming soon :hmm: kanskje ikke oppdatert enda. Håper vi etterhvert får papirkreftene :p

 

Lenke til kommentar

Skjekket i går hvor mye plass jeg hadde igjen på ps4en. Og til mitt store skjokk bare 16 GB.

 

Jeg har også Rayman, Lego Marvel, Metal Gear og Infamos liggende i plast enda. så da må jeg vel gå til innkjøp av en ny hardisk.

 

Tenkte å kjøpe en SSHD da det hjelper betraktlig på laste tiden.

 

Jeg tenkte å kjøpe denne https://www.komplett.no/seagate-desktop-sshd-4tb/800755

 

Noen som har erfaring med denne disken? eventuelt samme type bare med mindre TB?

 

Må du absolutt ha alle spillene installert til enhver tid da? Blir du aldri "ferdig" med noen titler ?

Lenke til kommentar

Infamous SS er skarve 24GB mener jeg.

 

EDIT: Her er en oversikt over lanserinstitlene og størrelse

 

 

 

  • Angry Birds Star Wars: 1.5Gb : $49.99
  • AC4 Black Flag Gold Edition: 21.2GB : $79.99
  • AC4 Black Flag: 21.2GB : $59.99
  • Battlefield 4: 33.9GB : $59.99
  • Black Light Retribution: 4.9GB : F2P
  • Call of Duty: Ghosts: 31.1GB : $59.99
  • Call of Duty: Ghosts Digital Hardened Edition: 31.3GB : $119.99 (season pack)
  • Contrast: 2.3GB : $14.99
  • DC Universe Online: 22.7GB : F2P
  • DC Universe Online Ultimate Edition: 22.7GB : $29.99
  • FIFA 14: 9GB : $59.99
  • Flower: 1.8GB : $6.99
  • Injustice: Gods Among Us: 22GB: $59.99
  • Just Dance: 22GB : $49.99
  • Killzone Shadow Fall: 38.5GB : $59.99
  • Knack: 35.6GB : $59.99
  • LEGO Marvel Super Heroes: 6.4GB : $59.99
  • Madden NFL 25 : 13.1GB : $59.99
  • NBA 2K14: 41.8GB : $59.99
  • NFS Rivals (TBA)
  • Resogun: 460.8MB : $14.99
  • Sound Shapes: 3.4GB : $14.99
  • Super Motherlode: 393.6MB : $13.99
  • Trine 2: Complete Story: 2.6GB : $19.99
  • Warframe: 4.2GB : F2P

Men så er det jo oppdateringer til disse da, og hvorvidt de overlapper eksisterende filer eller utvider størrelsen aner jeg ikke. DLC vil vel bygge litt på muligens..

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper på liv og død at The Division kommer i år, men om dem mener spillet ikke er klart venter jeg gjerne også. The Divison ser ut til å bli DET spillet. Så jeg orker ikke å få et spill i beta som må patches i flere måneder før det fungerer slik det burde gjort fra dag 1!

Lenke til kommentar

Håper på liv og død at The Division kommer i år, men om dem mener spillet ikke er klart venter jeg gjerne også. The Divison ser ut til å bli DET spillet. Så jeg orker ikke å få et spill i beta som må patches i flere måneder før det fungerer slik det burde gjort fra dag 1!

 

 

"The fact that Ubisoft has gone public with a 2014 release date feels laughable to be perfectly honest," they said, "we will never be able to release The Division this year. It's a large project, and we have very far to go."

http://www.videogamer.com/xboxone/tom_clancys_the_division/news/the_division_to_miss_2014_release_claims_ubisoft_massive_source.html

Lenke til kommentar

Betraktelig er vel å ta i:

 

*jeg linke noen testresultater her, men all formateringa forsvant.

 

TL;DR

Du sparer noen sekunder (for eksempel 6 sekunder på bootup) og sparer ellers mest på levelloading, men ikke nok til at så mange vil ha mindre lagringsplass for marginalt raskere ytelse. Du har ikke vurdert hybriddisk så du får mer lagringsplass?

 

PS: Du må ha en 2,5" disk i PS4 hvis jeg husker riktig. Tror 3,5" blir for stort.

 

Jeg så nå at det var en 3,5" disk jeg linka til. Vet at man må ha 2.5" disk. Flaks jeg ikke bestilte :tease:

 

Er ikke SSHD Hybrid da ? Eller hva er det som er Hybrid da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...