Auto Asmodeus Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Samme her (altså har aldri slutt ut noen), og har heller ikke (foreløpig) hatt problemer med PS4 sin. Vi får se hvor lang tid det tar før jeg også må returnere kontrollen Endret 24. mars 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Hvis man kjøper Kz Shadowfall på amerikansk PSN, kan man velge MP-region fritt? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 For dere med InFamous: http://kotaku.com/one-of-infamous-second-sons-best-parts-doesnt-happen-1550419306 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Hvilke kontrollfreek løsninger egner seg best for generell spilling? Dere som har brukt det har kanskje noen tips? Jeg vil egentlig bare ha noe som gjør at tomlene sitter som støpt på stikkene under heftig gameplay.Vi bruker denne både på xb1 og ps4 http://www.kontrolfreek.com/fps/fps-freek-cqc-signature.html/ Synes det funker veldig greit egentlig. Ja mente eg hadde sett den ble linket til her før ja, så kikket litt på den selv Er jo ikke snakk om store summene, så kanskje jeg sku ha bestillt ett sett eller tre! Noen ifra ebay og :-) http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XFPS+Freek+CQC+Signature&_nkw=FPS+Freek+CQC+Signature&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/ Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter? Kiefer gjør en god jobb. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter? Kiefer gjør en god jobb. Enig. Kjipt med Hayter, men Sutherland er en verdig arvtaker basert på det jeg har føtt høre i GZ. Meeen: jeg klarer ikke å gi slipp på tanken om at Kojima leker med oss (typisk ham) og at Snake som følge av ting som skjer i slutten av GZ har fått "ødelagt" stemmebåndet eller noe sånn slik at stemmen hans forandret seg og vips så er det Hayters stemme. Skikkelig konspirasjonsteori, men jeg slipper ikke denne før The Phantom Pain kommer ut.. Jeg baserer dette på at Kojima har hatt tilsvarende stunt tidligere: Husker Metal Gear Solid 2 hvor "hele verden" fikk hakeslepp av at Raiden var hovedpersonen - en karakterer folk knapt hadde hørt om før spillet ble sluppet. Endret 25. mars 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Har et spørsmål til dere som alltid får spillene før releas. Hvor forhåndsbestiller dere spillene deres? Er alltid noen som får spillene 3-4 dager før. hvor er det best å bestille? Eventuelt hvor i landet bor dere? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Enig med de to over, men skulle helst ha David Hayter - hører litt for mye Jack Bauer Ikke at det er noe negativt med det, bare uvant at Snake har en annen stemme. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/ Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. Synes egentlig de viser en ganske så arrogant og bedrevitende holdning her... Det bør jo være i deres interesse å skape behovet og dermed drive bransjen fremover. Om alle skulle ha denne holdningen til nye ting så ville jo ingenting bli lansert... Men utover det så er jeg nok også for egen del noe skeptisk til Sony vr ettersom man må ha en kontroller i tillegg... Men jeg er veldig nysgjerrig Endret 25. mars 2014 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg ga 306,- for infamous Second SON Limited Edition og mgs til 180,-. Finn de i fysisk til samme pris? Hvorav førstnevnte ikke ender i toll. Hvor fant du førstnevnte til den prisen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/ Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. Synes egentlig de viser en ganske så arrogant og bedrevitende holdning her... Det bør jo være i deres interesse å skape behovet og dermed drive bransjen fremover. Om alle skulle ha denne holdningen til nye ting så ville jo ingenting bli lansert... Men utover det så er jeg nok også for egen del noe skeptisk til Sony vr ettersom man må ha en kontroller i tillegg... Men jeg er veldig nysgjerrig er jo ikke ukjent at ubisoft er vrang. Bare se holdningen de har mot WiiU. Men som du nevner. Det ser vi jo allerede med PS4 camera. Siden det ikke følger med konsollen så utvikles det ekstremt få spill som i det hele tatt støtter det. Siden det kun er en liten andel av kundebasen som har det. Mens på XOne så har jo de fleste spillene en form for støtte i kinect, enten med voicecommands eller kamera. Vil aldri bli sånn på ps4 ene og alene fordi det er et tilbehør og ikke en del av konsollen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Hvilke kontrollfreek løsninger egner seg best for generell spilling? Dere som har brukt det har kanskje noen tips? Jeg vil egentlig bare ha noe som gjør at tomlene sitter som støpt på stikkene under heftig gameplay.Vi bruker denne både på xb1 og ps4 http://www.kontrolfreek.com/fps/fps-freek-cqc-signature.html/ Synes det funker veldig greit egentlig. Ja mente eg hadde sett den ble linket til her før ja, så kikket litt på den selv Er jo ikke snakk om store summene, så kanskje jeg sku ha bestillt ett sett eller tre! Noen ifra ebay og :-) http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XFPS+Freek+CQC+Signature&_nkw=FPS+Freek+CQC+Signature&_sacat=0&_from=R40 Tok og bestillte meg ett sett til One og PS4 fra produsenten sin side, de hadde visst noe % avslagder nå Rett i underkant av 200 er en habil pris jeg kan leve med, auansett om de falle i smak eller ei. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Har fått unlocket Neon Powers til Delsin i Infamous Second Son. Fytti katta for noen råe effekter og partikkeleffekter her også.Vil ærlig påstå at Infamous Second Son er en grafikkperle! Blir jo mer og mer overrasket av hvor visuelt strålende det ser ut. Gameplayet sitter også som et skudd, slik jeg forventer av Infamous serien. Har også likt storyen til nå. Endret 25. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Grafikkperle er det, men ellers et helt ok spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Latterlig fet grafikk ,men jeg har faktisk opplevd fps drops under 30 altså. På ganske merkelige steder også, der en ikke ville tro det sku skje. I mens når det er helt villt på skjermen til tider da er fps stødig Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter? Kiefer gjør en god jobb. Enig. Kjipt med Hayter, men Sutherland er en verdig arvtaker basert på det jeg har føtt høre i GZ. Meeen: jeg klarer ikke å gi slipp på tanken om at Kojima leker med oss (typisk ham) og at Snake som følge av ting som skjer i slutten av GZ har fått "ødelagt" stemmebåndet eller noe sånn slik at stemmen hans forandret seg og vips så er det Hayters stemme. Skikkelig konspirasjonsteori, men jeg slipper ikke denne før The Phantom Pain kommer ut.. Jeg baserer dette på at Kojima har hatt tilsvarende stunt tidligere: Husker Metal Gear Solid 2 hvor "hele verden" fikk hakeslepp av at Raiden var hovedpersonen - en karakterer folk knapt hadde hørt om før spillet ble sluppet. Nåja, nå forveksler du vel ikke Solid Snake og Big Boss? Poenget er vel at ettersom Big Boss blir eldre endrer stemmen seg, slik at han ikke skal høres ut som sin yngre versjon Naked Snake eller hans klone Solid Snake. Eller så er jeg helt på bærtur. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Jo, skrev Snake, men mente Boss Stemmen til David. Nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå