Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvilke kontrollfreek løsninger egner seg best for generell spilling? Dere som har brukt det har kanskje noen tips? Jeg vil egentlig bare ha noe som gjør at tomlene sitter som støpt på stikkene under heftig gameplay.

Vi bruker denne både på xb1 og ps4

 

http://www.kontrolfreek.com/fps/fps-freek-cqc-signature.html/

 

Synes det funker veldig greit egentlig.

Ja mente eg hadde sett den ble linket til her før ja, så kikket litt på den selv :) Er jo ikke snakk om store summene, så kanskje jeg sku ha bestillt ett sett eller tre!

 

Noen ifra ebay og :-)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XFPS+Freek+CQC+Signature&_nkw=FPS+Freek+CQC+Signature&_sacat=0&_from=R40

Lenke til kommentar

 

Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. :D

Lenke til kommentar

 

Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter?

Kiefer gjør en god jobb.

 

Enig. Kjipt med Hayter, men Sutherland er en verdig arvtaker basert på det jeg har føtt høre i GZ.

 

Meeen: jeg klarer ikke å gi slipp på tanken om at Kojima leker med oss (typisk ham) og at Snake som følge av ting som skjer i slutten av GZ har fått "ødelagt" stemmebåndet eller noe sånn slik at stemmen hans forandret seg og vips så er det Hayters stemme. Skikkelig konspirasjonsteori, men jeg slipper ikke denne før The Phantom Pain kommer ut..

Jeg baserer dette på at Kojima har hatt tilsvarende stunt tidligere: Husker Metal Gear Solid 2 hvor "hele verden" fikk hakeslepp av at Raiden var hovedpersonen - en karakterer folk knapt hadde hørt om før spillet ble sluppet.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

 

 

Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested

http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/

 

Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. :D

Synes egentlig de viser en ganske så arrogant og bedrevitende holdning her...

 

Det bør jo være i deres interesse å skape behovet og dermed drive bransjen fremover.

 

Om alle skulle ha denne holdningen til nye ting så ville jo ingenting bli lansert...

 

Men utover det så er jeg nok også for egen del noe skeptisk til Sony vr ettersom man må ha en kontroller i tillegg... Men jeg er veldig nysgjerrig :p

 

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

 

 

 

Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested

http://www.gamespot.com/articles/virtual-reality-devices-need-to-sell-1-million-units-before-ubisoft-gets-interested-update/1100-6418392/

 

Da trenger Sony "bare" å selge 999.999 til så er dem i boks! Jeg kjøper så fort det kommer...om det hadde hjulpet så skulle jeg kastet penger på skjermen nå med en gang.. :D

Synes egentlig de viser en ganske så arrogant og bedrevitende holdning her...

 

Det bør jo være i deres interesse å skape behovet og dermed drive bransjen fremover.

 

Om alle skulle ha denne holdningen til nye ting så ville jo ingenting bli lansert...

 

Men utover det så er jeg nok også for egen del noe skeptisk til Sony vr ettersom man må ha en kontroller i tillegg... Men jeg er veldig nysgjerrig :p

er jo ikke ukjent at ubisoft er vrang. Bare se holdningen de har mot WiiU.

 

Men som du nevner. Det ser vi jo allerede med PS4 camera. Siden det ikke følger med konsollen så utvikles det ekstremt få spill som i det hele tatt støtter det. Siden det kun er en liten andel av kundebasen som har det. Mens på XOne så har jo de fleste spillene en form for støtte i kinect, enten med voicecommands eller kamera. Vil aldri bli sånn på ps4 ene og alene fordi det er et tilbehør og ikke en del av konsollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvilke kontrollfreek løsninger egner seg best for generell spilling? Dere som har brukt det har kanskje noen tips? Jeg vil egentlig bare ha noe som gjør at tomlene sitter som støpt på stikkene under heftig gameplay.

Vi bruker denne både på xb1 og ps4

 

http://www.kontrolfreek.com/fps/fps-freek-cqc-signature.html/

 

Synes det funker veldig greit egentlig.

Ja mente eg hadde sett den ble linket til her før ja, så kikket litt på den selv :) Er jo ikke snakk om store summene, så kanskje jeg sku ha bestillt ett sett eller tre!

 

Noen ifra ebay og :-)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XFPS+Freek+CQC+Signature&_nkw=FPS+Freek+CQC+Signature&_sacat=0&_from=R40

 

 

Tok og bestillte meg ett sett til One og PS4 fra produsenten sin side, de hadde visst noe % avslagder nå :) Rett i underkant av 200 er en habil pris jeg kan leve med, auansett om de falle i smak eller ei.

Lenke til kommentar

Har fått unlocket Neon Powers til Delsin i Infamous Second Son. Fytti katta for noen råe effekter og partikkeleffekter her også.

Vil ærlig påstå at Infamous Second Son er en grafikkperle! Blir jo mer og mer overrasket av hvor visuelt strålende det ser ut.

Gameplayet sitter også som et skudd, slik jeg forventer av Infamous serien. Har også likt storyen til nå.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

 

Er ikke folk skuffet over fraværet av David Hayter?

Kiefer gjør en god jobb.

 

Enig. Kjipt med Hayter, men Sutherland er en verdig arvtaker basert på det jeg har føtt høre i GZ.

 

Meeen: jeg klarer ikke å gi slipp på tanken om at Kojima leker med oss (typisk ham) og at Snake som følge av ting som skjer i slutten av GZ har fått "ødelagt" stemmebåndet eller noe sånn slik at stemmen hans forandret seg og vips så er det Hayters stemme. Skikkelig konspirasjonsteori, men jeg slipper ikke denne før The Phantom Pain kommer ut..

Jeg baserer dette på at Kojima har hatt tilsvarende stunt tidligere: Husker Metal Gear Solid 2 hvor "hele verden" fikk hakeslepp av at Raiden var hovedpersonen - en karakterer folk knapt hadde hørt om før spillet ble sluppet.

 

Nåja, nå forveksler du vel ikke Solid Snake og Big Boss? Poenget er vel at ettersom Big Boss blir eldre endrer stemmen seg, slik at han ikke skal høres ut som sin yngre versjon Naked Snake eller hans klone Solid Snake. Eller så er jeg helt på bærtur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...