Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

http://www.amazon.com/inFAMOUS-Second-Son-Limited-Edition-PlayStation/dp/B00BGAA0SU

 

http://www.bestbuy.com/site/infamous-second-son-limited-edition-playstation-4/8677151.p?id=1218884649576&skuId=8677151

 

På ti sekunder. Alt jeg gidder før jeg skal kjøpe spillet selv.

 

Edit: Aner ikke om BestBuy sender til Norge.

 

Edit2: For en stund siden kunne man forhåndsbestille det for 250 kr. Koster dessverre 500 nå.

Copy paste fra amazon etter man har lagt i handlekurven og går til betaling:

Items: NOK 377,70 Shipping & handling: NOK 157,35 Total before tax: NOK 535,05 Estimated tax to be collected: NOK 0,00 Import Fees Deposit NOK 133,80 Order total: NOK 668,85

Best-buy sender ikke utenfor USA. Prøv igjen.

Endret av Nimrad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du hva Crazy Joe Davola postet?

 

Så du det?

 

Eller, så du det?

VGP ble "gjennomskua" av tollen da jeg var halvveis inn i PS3-generasjonen så etter det var det alt for risky å bestille der lenger. Det er lenge siden det var "enkelt" å få spill over 200 gjennom tollen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ja, jeg har selv vurdert å kjøpe nye analogstikker og bytte ut mine.

Gummien revnet på begge DS4-kontrollerne innenfor første måned.

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B00I6OR1TU/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=1E3X3KSSRZOGK&coliid=I2C73KAOI1GHD4

Er det så dårlig kvalitet på de?

 

 

Ja og nei. En del har problemer med gummien, mine er derimot i like god forfatning som da jeg fikk dem i november.

Lenke til kommentar

Vel, da er du i en meget spesiell situasjon. Husker godt tidene med VGP, har flere titalls spill derifra og var en veldig populær butikk her på forumet en periode. Så begynte det plutselig å renne inn med folk som ble stoppet i tollen og mange (inkludert meg) gikk over til eBay-selgerne alternativedvd, gamegarageny og kolinb. Kun én av de eksisterer i dag ser jeg. Jeg sluttet å handle fra de da tollvesenet rett og slett begynte å åpne pakkene hvorpå de fant kvitteringen inni som viste at det faktisk ikke kostet 20 dollar. Ofte betaler man også frakt oppå de 60 dollarne det koster for spillet.

 

Poenget mitt er, jeg har virkelig prøvd å kjøpe fysisk på utlandet og når du sier det er så inni hampen enkelt så vil jeg gjerne at du viser meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, da er du i en meget spesiell situasjon. Husker godt tidene med VGP, har flere titalls spill derifra og var en veldig populær butikk her på forumet en periode. Så begynte det plutselig å renne inn med folk som ble stoppet i tollen og mange (inkludert meg) gikk over til eBay-selgerne alternativedvd, gamegarageny og kolinb. Kun én av de eksisterer i dag ser jeg. Jeg sluttet å handle fra de da tollvesenet rett og slett begynte å åpne pakkene hvorpå de fant kvitteringen inni som viste at det faktisk ikke kostet 20 dollar. Ofte betaler man også frakt oppå de 60 dollarne det koster for spillet.

 

Poenget mitt er, jeg har virkelig prøvd å kjøpe fysisk på utlandet og når du sier det er så inni hampen enkelt så vil jeg gjerne at du viser meg.

 

Mange butikker skriver falsk pris på både tollskjema og kvittering av ren natur, ettersom de er klare over reglene, spesielt via Ebay.

Lenke til kommentar

 

Ja, jeg har selv vurdert å kjøpe nye analogstikker og bytte ut mine.

Gummien revnet på begge DS4-kontrollerne innenfor første måned.

 

http://www.amazon.co.uk/dp/B00I6OR1TU/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=1E3X3KSSRZOGK&coliid=I2C73KAOI1GHD4

Er det så dårlig kvalitet på de?

 

 

Jepp. Begge mine er slitt ganske greit, så vet ikke hva for noe Nille greier Sony mente det var greit å bruke i produksjonene her. Men er jo ikke sånn at stikkene er ubrukelige, Bare litt merkelig å sitte med fanget fullt av sorte gummibiter etter noen timers gameplay ved lansering :p

Lenke til kommentar

 

Vel, da er du i en meget spesiell situasjon. Husker godt tidene med VGP, har flere titalls spill derifra og var en veldig populær butikk her på forumet en periode. Så begynte det plutselig å renne inn med folk som ble stoppet i tollen og mange (inkludert meg) gikk over til eBay-selgerne alternativedvd, gamegarageny og kolinb. Kun én av de eksisterer i dag ser jeg. Jeg sluttet å handle fra de da tollvesenet rett og slett begynte å åpne pakkene hvorpå de fant kvitteringen inni som viste at det faktisk ikke kostet 20 dollar. Ofte betaler man også frakt oppå de 60 dollarne det koster for spillet.

 

Poenget mitt er, jeg har virkelig prøvd å kjøpe fysisk på utlandet og når du sier det er så inni hampen enkelt så vil jeg gjerne at du viser meg.

 

Mange butikker skriver falsk pris på både tollskjema og kvittering av ren natur, ettersom de er klare over reglene, spesielt via Ebay.

 

 

Og når herrene i tollen da åpner pakken, og er i tvil er du pålagt å sende inn dokumentsjon som bekrefter betaling. Som regel da i form av en paypal kvittering, Og da sitter du med postkassen full av sjegg, i tillegg tar det da 2-3 dager esktra fra du sendte inn denne dokumentasjonen. Men hvor vidt det er så kresne på spill har jeg ikke erfaring med de siste årene, men det kan jo skje.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at plastringen rundt stikken graver seg inn i selve stikken? Ganske irriterende, for nå yter stikken mer motstand i fremoverposisjon enn forøvrig. L3 blir også irriterende når stikken er trykket fremover samtidig.

 

post-119592-0-00240600-1395674628_thumb.jpg

Endret av Szmekken
Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at plastringen rundt stikken graver seg inn i selve stikken? Ganske irriterende, for nå yter stikken mer motstand forover enn forøvrig. L3 blir også irriterende når stikken er trykket fremover samtidig.

 

Har ikke det problemet nei... Ville kontaktet Sony Norge jeg og klaget. Det er jo kommet frem at partier med kontrollere gikk i retur da det har vært feil med dem. Mulig hva du opplever går inn under det... Det er uansett ikke akseptabelt at kontrolleren har slike problemer som du og andre har.

 

Support nr i Norge: 820 68 322

Epost: [email protected]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Flere som har problemer med at plastringen rundt stikken graver seg inn i selve stikken? Ganske irriterende, for nå yter stikken mer motstand forover enn forøvrig. L3 blir også irriterende når stikken er trykket fremover samtidig.

 

Har ikke det problemet nei... Ville kontaktet Sony Norge jeg og klaget. Det er jo kommet frem at partier med kontrollere gikk i retur da det har vært feil med dem. Mulig hva du opplever går inn under det... Det er uansett ikke akseptabelt at kontrolleren har slike problemer som du og andre har.

 

Support nr i Norge: 820 68 322

Epost: [email protected]

 

 

Takk. Får vel gjøre det :).

Lenke til kommentar

 

Hvilke kontrollfreek løsninger egner seg best for generell spilling? Dere som har brukt det har kanskje noen tips? Jeg vil egentlig bare ha noe som gjør at tomlene sitter som støpt på stikkene under heftig gameplay.

Vi bruker denne både på xb1 og ps4

 

http://www.kontrolfreek.com/fps/fps-freek-cqc-signature.html/

 

Synes det funker veldig greit egentlig.

Ja mente eg hadde sett den ble linket til her før ja, så kikket litt på den selv :) Er jo ikke snakk om store summene, så kanskje jeg sku ha bestillt ett sett eller tre!

Lenke til kommentar

Foreløpig har kontrollerne mine holdt. Kan nesten lure på hvor hardt noen gamer siden alt smuldrer og ryker..

Ok. Som en kommentar til det.

INGEN av mine PS1, PS2, PS3, Xbox, Xbox360 kontrollere har noen gang vist tegn på slitasje i stikkene.

Og da snakker vi noen kontrollere som har en god del hundre timer på seg hver og alene.

 

Min PS4 kontroller var slitt gjennom gummien på venstre stikke før den rundet 100 spilletimer.

Kjøpte en kontroller til, og den viste tegn til gjennomslitasje og etter en 50+ timer, men kun på venstre stikke.

Så gamingen min har aldri slitt ut noen andre kontrollere. Men PS4 sine, holder ikke mere enn en måned får de viser tydelig tegn til slitasje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...