Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok forskjeller på støynivået ja, min kan bromme til noe voldsomt på spill som infamous, og battlefield, men ikke så mye på black flag f.eks

 

Det er ikke verre enn 360´en jeg hadde, men det er mer støy enn noe annet av Playstation jeg har hatt.

 

Men for min del er det ikke så veldig nøye, jeg overlever den støyen jeg har. Men siden noen sier deres er helt stillegående og noen mer bass i så tror jeg nok det er litt varierende støynivå fra PS4 til PS4. Jeg tror ikke folk lyger om de sier de har støy fra sin for det har jeg selv så.

Lenke til kommentar

Og når folk sier de har en lydløs konsoll, tror jeg neppe den faktisk er det. Det folk definerer som viftesus tror jeg også kommer ann på hva man har erfart fra tidligere konsoller, som også kjent var veldig varierende fra konsoll til konsoll.

 

Hvor mange nivåer har vifta på Ps4?Det må jeg nesten søke opp på YouTube!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer behagelig. 30 vs 60 fps :) Har det ikke selv, men kompiser av meg som har det på begge plattformene mener helt klart det er bedre og mer behagelig på ps4

 

FIFA gameplay har kjørt i 60 fps i lang tid. Det er på repriser at den har økt fra 20-30 fps til 60 fps, noe som gir reprisene en ny dimensjon :D

Lenke til kommentar

 

Mer behagelig. 30 vs 60 fps :) Har det ikke selv, men kompiser av meg som har det på begge plattformene mener helt klart det er bedre og mer behagelig på ps4

 

FIFA gameplay har kjørt i 60 fps i lang tid. Det er på repriser at den har økt fra 20-30 fps til 60 fps, noe som gir reprisene en ny dimensjon :D

 

 

Lol, for en si. Ja der ser du en som ikke har spillt Fifa siden....noensinne driver å farer med løgn og fanteri :D

Lenke til kommentar

Lol, for en si. Ja der ser du en som ikke har spillt Fifa siden....noensinne driver å farer med løgn og fanteri :D

 

Hehe :D Jeg er en FIFA-entusiast og kan fortelle at reprisene ser helt nydelige ut nå :D Ellers er det flere små forskjeller på PS4/X1-versjonen og den på forrige generasjon som sikkert mannen i gata ikke legger merke til.

Lenke til kommentar

Infamous: Second Son er rimelig utrolig, første spillet på mange år der jeg virkelig må gni meg i øynene, virkelig neste generasjon grafikk. Men jeg liker ikke at jeg måtte ut med 700kr for å kjøpe det. Er en spesiell utvikling med at norge ikke får inn nok av populære spill, og når da enkelte har det på lager så presser de prisene opp. Både PS4 konsollene og spillene er nå langt dyrere enn de burde være :/

Lenke til kommentar

Infamous: Second Son er rimelig utrolig, første spillet på mange år der jeg virkelig må gni meg i øynene, virkelig neste generasjon grafikk. Men jeg liker ikke at jeg måtte ut med 700kr for å kjøpe det. Er en spesiell utvikling med at norge ikke får inn nok av populære spill, og når da enkelte har det på lager så presser de prisene opp. Både PS4 konsollene og spillene er nå langt dyrere enn de burde være :/

Set ser helt herlig vakkert ut til tider ja, men 700,- ? Da regner jeg deg for å ha det fysisk som eneste alternativ?

 

Kostet meg knapt 360,- fra US PSN, men så bryr jeg meg ikke om å ha fysiske spill på verken One/PS4 lenger da :)

Lenke til kommentar

 

Snedig. Kjøpte MGSGZ og Infamous Second Son på US Psn. Og siden jeg passerte 60 USD så fikk jeg en kode verdt 10 USD :) kan jeg bruke på dlc eller andre ting. Sweet!

 

Hadde du kjøpt fysiske disker kunne du lett solgt spillene samlet for 500 kr.

Pleier sjeldent å selge spillene jeg kjøper så det er egentlig ikke en sak :-p hadde jo endt opp med å betale 30% mer for de spillene om jeg sku kjøpt de fysisk. Og i tillegg styre med å bytte disker etc. Nei. Kjører digitalt ja :-p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...