Muggkaare Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Hvordan er forskjellen mellom f.eks PS3 Slim? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Skaffa meg aldri noe PS3 Slim, men bråker med spill som inFamous: Second Son verre enn hva den første PS3`en gjorde med spill som Last of US, Heavnly Sword og alle Uncharted-spillene av jeg kan huske. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Ikke mye synes da jeg, synes omtrent PS3 Slim bråker mer en PS4 jeg da. Men PS3 Super Slim er veldig stillegående. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Min PS4 er mye værre enn min slim ps3. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Dere tre altså. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Skjønner ikke, har dere PS4-maskinen inni en sauna? Min maskin lager svært lite lyd, spesielt sett i forhold til PS3 eller spill-PCen. Uansett, Infamous er rått! Storkoser meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller? Skulle nesten tro det. Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS. PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større. Bruker enten headsett eller anlegget avhengig av når jeg spiller. Men med så høy viftelyd som InFamous bringer frem fra konsollen min skal det litt til får å overdøve. Lyden er alltid der, men jeg plages egentlig ikke nevneverdig da jeg som regel er rimelig sugd inn i spillet. Hadde den hatt samme nivå under netflix eller BD-avspilling (som jeg faktisk ikke har testet enda) hadde det vært uaktuelt å bruke konsollen til dette formålet. Hvordan er konsollen til filmbruk dere som har testet det? Kjøper jo nesten aldri fyfisk film lenger, kan sikkert telles på én hånd antall titler i året hehe. Men ingen forventet vel i utgangspunktet at ett så kompakt design med vesentlig mere inni boksen, skulle kunne konkurrere mot One på støynivå ? Likevel er det deilig hver gang jeg fyrer opp One da, enjoy the silence Endret 23. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller? Skulle nesten tro det. Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS. PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større. Men ingen forventet vel i utgangspunktet at ett så kompakt design med vesentlig mere inni boksen, skulle kunne konkurrere mot Ome på støynivå ? Nei, hadde aldri forventet det heller når man ser på størrelsene og hvordan maskinene er bygd opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 MS så vel for seg mye stand-by tid og en mediaboks, derfor den løsningen. Og det funker jo jævlig bra. Men det kan jo fortsatt ikke hardware design mtp. Den grusomme strømforsyningen da. Turte vel ikke en ny runde med RROD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Hvordan er konsollen til filmbruk dere som har testet det? Dette har jeg ikke testet, har 3D Blu-Ray på hjemmekinoen så bruker ikke noen spillkonsoller til filmtitting, er nok andre som kan svare deg her Endret 23. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Hadde den hatt samme nivå under netflix eller BD-avspilling (som jeg faktisk ikke har testet enda) hadde det vært uaktuelt å bruke konsollen til dette formålet. Hvordan er konsollen til filmbruk dere som har testet det? Har spilt av BD, er helt stille her, kun drevet som lager støy når den settes inn og strarter filmen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Ja og det er jo å forvente egentlig Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Dårlig å la rilbud på digital download vare mye kortere enn om man kjøpet spillet på plate. Ihvertfall når det ikke er nol maskiner på markedet Dårlig å la rilbud på digital download vare mye kortere enn om man kjøpet spillet på plate. Ihvertfall når det ikke er nol maskiner på markedet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Bare å sikre seg spillet via. PSN på en PC Med Internett det. Om jeg forstod innlegget ditt rett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Fremdeles bråker maskinen mer enn den burde. Merker det selv når jeg spiller inFamous: Second Son noe utrolig (katten min var veldig nysgjerrig på å se og lukte på maskina i går kveld). Selv når One starter å lager lyder så overgår PS4 det. Den bråker en del etter noen timer med Infamous, men jeg spiller med headphones så jeg merker det ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Skjønner ikke, har dere PS4-maskinen inni en sauna? PS4 pryder toppen av racket mitt:) 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Små irriterende den viften til PS4. Jeg kommer garantert til å bytte ut PS4 til en stillere versjon når den tid kommer. Når min gamle PS3 ikke bråker i det hele tatt er det merkelig at de skulle få PS4 til å lage så mye lyd. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Jeg har en samboer som er var for mye støy, PS3 maskinen misliker hun , PS4 har hun ingen problemer med Under filmtitting osv., det være seg Netflix, BD, DVD osv. har jeg aldri tenkt på at maskinen bråker i det hele tatt, heller tvert i mot. Endret 23. mars 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Har en PC som suser å går 24 timer i døgnet så jeg hører ikke PS4en overhode. Xbox 360en min derimot er mye mer plagsom, så personlig synst jeg ikke støyen er så gærn som mangle skal ha det til. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som kan fortelle litt om åssen det er å spille FIFA på PS4 kontra PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå