Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller?

Skulle nesten tro det.

Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS.

PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større.

Bruker enten headsett eller anlegget avhengig av når jeg spiller. Men med så høy viftelyd som InFamous bringer frem fra konsollen min skal det litt til får å overdøve. Lyden er alltid der, men jeg plages egentlig ikke nevneverdig da jeg som regel er rimelig sugd inn i spillet. Hadde den hatt samme nivå under netflix eller BD-avspilling (som jeg faktisk ikke har testet enda) hadde det vært uaktuelt å bruke konsollen til dette formålet. Hvordan er konsollen til filmbruk dere som har testet det?

Kjøper jo nesten aldri fyfisk film lenger, kan sikkert telles på én hånd antall titler i året hehe.

Men ingen forventet vel i utgangspunktet at ett så kompakt design med vesentlig mere inni boksen, skulle kunne konkurrere mot One på støynivå ? Likevel er det deilig hver gang jeg fyrer opp One da, enjoy the silence :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller?

Skulle nesten tro det.

Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS.

PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større.

Men ingen forventet vel i utgangspunktet at ett så kompakt design med vesentlig mere inni boksen, skulle kunne konkurrere mot Ome på støynivå ?

Nei, hadde aldri forventet det heller når man ser på størrelsene og hvordan maskinene er bygd opp.

Lenke til kommentar

Hadde den hatt samme nivå under netflix eller BD-avspilling (som jeg faktisk ikke har testet enda) hadde det vært uaktuelt å bruke konsollen til dette formålet. Hvordan er konsollen til filmbruk dere som har testet det?

Har spilt av BD, er helt stille her, kun drevet som lager støy når den settes inn og strarter filmen.

Lenke til kommentar

Dårlig å la rilbud på digital download vare mye kortere enn om man kjøpet spillet på plate. Ihvertfall når det ikke er nol maskiner på markedet

Dårlig å la rilbud på digital download vare mye kortere enn om man kjøpet spillet på plate. Ihvertfall når det ikke er nol maskiner på markedet

Lenke til kommentar

Fremdeles bråker maskinen mer enn den burde. Merker det selv når jeg spiller inFamous: Second Son noe utrolig (katten min var veldig nysgjerrig på å se og lukte på maskina i går kveld). Selv når One starter å lager lyder så overgår PS4 det.

Den bråker en del etter noen timer med Infamous, men jeg spiller med headphones så jeg merker det ikke. :D

Lenke til kommentar

Jeg har en samboer som er var for mye støy, PS3 maskinen misliker hun , PS4 har hun ingen problemer med :) Under filmtitting osv., det være seg Netflix, BD, DVD osv. har jeg aldri tenkt på at maskinen bråker i det hele tatt, heller tvert i mot.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...