oscrue10 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Prøver igjen. Hvordan forlate en chat-samtale (tekst, ikke fest)? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Men ja! PS4 bråket som ett uvær under inFamous gameplay, satt litt på spissen..Satt på dass i dag og hørte konsollen veldig godt. Uvant med bråk etter å ha spillt på One Hva er det beste og rimeligste løsningen om man skal ha slike 1337-skillz gummi saker på stikkene? Er villig til å prøve dette nå, og forhåpentligvis aldri se meg tilbake igjen Endret 22. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sirkel. Hehe, nei. Da går jeg bare bort fra chatten, jeg forlater den ikke for godt. Prøvde options, men kan bare velge "bytt tittel" eller "oppdater". Det gjelder enten jeg er i skrivefeltet eller trykker options på meg selv i medlemslista. Knappen ved siden av tekstfeltet er bare "velg skjermbilde" eller "spill inn talemelding". Spurt tre ganger nå siden jeg er helt overbevist om at noen i tråden vet svaret. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Infamous Second Son har den flotteste grafikken av det jeg har spilt tidlig i denne nye generasjonen. Bare partikkeleffektene på røyk og alt annet er episk! Tenk 3-5 år fremover om det fortsetter i dette tempoet. Endret 22. mars 2014 av iL ImMorTaL 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nesten alt med farger i Second Son er direkte flott å se på. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Noen som vet grunnen til at det kommer så lite PS4 til Norge (andre land også regner jeg med?) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fordi Norge er et lite ubetydelig land i den store sammenhengen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fordi Norge er et lite ubetydelig land i den store sammenhengen. Dette og at Xbox One ikke er lansert her offisielt enda. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Infamous: Second Son er det beste jeg har spilt siden GTA 5. Spillet er rett og slett rått! 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Da har jeg spilt noen timer med MGS, så nå vurderer jeg hvorvidt jeg bør gå for Second Son også. Ble aldri særlig imponert over Infamous-spillene, de var brukbar underholdning men ble fort glemt. Hvordan er SS i forhold til 1 og 2? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Stemningen i Second Son er noe annerledes og så langt likte jeg en del bedre historien som ble ført gjennom infamous 1 og 2 , men så skal det siest at jeg ikke har rundet second son enda. Gameplayet har de forbedret alle aspekt på samt grafikken er vel det peneste du kan få på konsoll for tiden. Men Second Son er fortsatt Infamous , så for de som ikke likte de 2 første vet jeg ikke om jeg kan anbefale det til. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Stemningen i Second Son er noe annerledes og så langt likte jeg en del bedre historien som ble ført gjennom infamous 1 og 2 , men så skal det siest at jeg ikke har rundet second son enda. Gameplayet har de forbedret alle aspekt på samt grafikken er vel det peneste du kan få på konsoll for tiden. Men Second Son er fortsatt Infamous , så for de som ikke likte de 2 første vet jeg ikke om jeg kan anbefale det til. Det var grei underholdning, men føler at jeg brukt nok timer på den serien. Så om det er mer av det samme, er jeg egentlig ikke interessert. Grafikken er jo fristende, men jeg er ikke typen som kjøper et spill kun på grunn av grafikken. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor bråker PS4'en min så? Står fot seg selv ca. 30 cm fra en vegg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Min ps4 tar helt av når jeg spiller infamous og spesiellt CoD husker jeg.Høres ut som et jettfly. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor bråker PS4'en min så? Står fot seg selv ca. 30 cm fra en vegg. Det er resultatet av at Sony ville lage et lite kabinett dessverre. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Spilt en del timer med Infamous nå, stor koser meg, definitivt det beste spillet denne nye generasjonen så langt, utrolig polert spill. Og en liten sidenote: Er det noen andre som digger sprayboks mechanicen? Jeg får ikke nok av det. Holder Dualshocken som en sprayboks når jeg gjør tagge oppdragene, gir meg en merkelig god følelse hehe. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor bråker PS4'en min så? Står fot seg selv ca. 30 cm fra en vegg. Det er resultatet av at Sony ville lage et lite kabinett dessverre. Samtidig som de ville gi oss kraftig hw. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Fremdeles bråker maskinen mer enn den burde. Merker det selv når jeg spiller inFamous: Second Son noe utrolig (katten min var veldig nysgjerrig på å se og lukte på maskina i går kveld). Selv når One starter å lager lyder så overgår PS4 det. Vet at det er en fillesak, men jeg husker godt hvordan folk forrige generasjon simpelt ikke kjøpte spesielt Xbox360 og enkelte selv PS3 fordi de sa den bråkte mye. Men jeg overlevde den første Xbox360`en, så overlever dette lett. Endret 23. mars 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller? Skulle nesten tro det. Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS. PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå