Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ja! PS4 bråket som ett uvær under inFamous gameplay, satt litt på spissen..Satt på dass i dag og hørte konsollen veldig godt. Uvant med bråk etter å ha spillt på One :wee:

 

Hva er det beste og rimeligste løsningen om man skal ha slike 1337-skillz gummi saker på stikkene? Er villig til å prøve dette nå, og forhåpentligvis aldri se meg tilbake igjen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sirkel.

 

Hehe, nei. Da går jeg bare bort fra chatten, jeg forlater den ikke for godt. Prøvde options, men kan bare velge "bytt tittel" eller "oppdater". Det gjelder enten jeg er i skrivefeltet eller trykker options på meg selv i medlemslista.

 

Knappen ved siden av tekstfeltet er bare "velg skjermbilde" eller "spill inn talemelding".

 

Spurt tre ganger nå siden jeg er helt overbevist om at noen i tråden vet svaret.

Lenke til kommentar

Stemningen i Second Son er noe annerledes og så langt likte jeg en del bedre historien som ble ført gjennom infamous 1 og 2 , men så skal det siest at jeg ikke har rundet second son enda. Gameplayet har de forbedret alle aspekt på samt grafikken er vel det peneste du kan få på konsoll for tiden. Men Second Son er fortsatt Infamous , så for de som ikke likte de 2 første vet jeg ikke om jeg kan anbefale det til.

Lenke til kommentar

Stemningen i Second Son er noe annerledes og så langt likte jeg en del bedre historien som ble ført gjennom infamous 1 og 2 , men så skal det siest at jeg ikke har rundet second son enda. Gameplayet har de forbedret alle aspekt på samt grafikken er vel det peneste du kan få på konsoll for tiden. Men Second Son er fortsatt Infamous , så for de som ikke likte de 2 første vet jeg ikke om jeg kan anbefale det til.

Det var grei underholdning, men føler at jeg brukt nok timer på den serien. Så om det er mer av det samme, er jeg egentlig ikke interessert. Grafikken er jo fristende, men jeg er ikke typen som kjøper et spill kun på grunn av grafikken.

Lenke til kommentar

Spilt en del timer med Infamous nå, stor koser meg, definitivt det beste spillet denne nye generasjonen så langt, utrolig polert spill.

 

Og en liten sidenote: Er det noen andre som digger sprayboks mechanicen? Jeg får ikke nok av det. Holder Dualshocken som en sprayboks når jeg gjør tagge oppdragene, gir meg en merkelig god følelse hehe.

Lenke til kommentar

Fremdeles bråker maskinen mer enn den burde. Merker det selv når jeg spiller inFamous: Second Son noe utrolig (katten min var veldig nysgjerrig på å se og lukte på maskina i går kveld). Selv når One starter å lager lyder så overgår PS4 det.

 

Vet at det er en fillesak, men jeg husker godt hvordan folk forrige generasjon simpelt ikke kjøpte spesielt Xbox360 og enkelte selv PS3 fordi de sa den bråkte mye. Men jeg overlevde den første Xbox360`en, så overlever dette lett.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller folk med lav volum eller ingenting på eller?

Skulle nesten tro det.

Hører ikke min omtrent jeg, selvom jeg spiller Infamous SS.

 

PS4 bråker mer fordi det er liten konsoll og har strømforsyning inni konsollen, noe ikke Xbox One har og den er den største konsollen av dem jeg har omtrent, bare første Xbox er større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...