Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Fy faen. 349,- for digtalt e jo ett ran. Sjeleglad for US PSN, kommer aldri til å kjøpe ett jævla spill fra EU Storen altså. Grusomt. Endret 22. mars 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Prisen på PSStore nå: PS3 149,99. PS4 349,-. Det har vært prisen siden release. Ser ut som UK er de som får prisen redusert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hva er prisen på US Store? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 30 dollar, så den er ikke redusert der heller. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Latterlig at PS4 skal være så mye dyrere, fuck det altså! Endret 22. mars 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Japp, med digital så burde prisen være lavere. Man sparer mye på distribusjon og man sparer miljøet. Det burde de reklamere for de grøntfolka i Fuck for the forest. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Tror jeg drøyer det til sommeren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ah, kjøpte inFamous jeg da så får jeg faktisk spillt det litt før 12 timers skiftet i kveld også Håper all min skepsis blir blås rett til helvete. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Spilt de to første? Kun det første, men syns det var piss. Har en god følelse nå da på SS, og fy hvor PS4 gir lyd fra seg med dette spillet her da Makan for ett leven. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 hmm , om du synst infamous 1 var piss kan jeg egnetlig ikke helt forstå hvordan du skal like Second Son. Personlig har jeg likt alle spill i serien utrolig godt , inkludert Second Son. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 SS virker helt utrolig smooth og gjennomført på de fleste plan, rakk bare 1 liten time da så nå er det jobb Men angåend fps. diskusjonen her tidligere, kan umulig være låst til 30 fps her. Minimum 30fps er det nok inFamous virka så....vet ikke jalla når jeg testet. Men da hadde jeg ikke særlig sansen for open-world spill heller da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ahh. For min del er det et av de beste spillene fra forrige gen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Infamous SS er et vakkert spill, men skulle klart meg uten stuttering. Litt plagsomt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det er vel fordi spillet ikke er låst til 30fps vil jeg tro. Uten å ha spilt det selv, eller ane noe mer om det. Noen vil føle at 30 låst er mye bedre, fordi man kan merke stuttering når fps hopper opp og ned. Andre igjen merker ikke den, og får mer flyt når det ikke er låst til 30 fps, men kan gå over. Derfor er det idiotisk at man på konsoller i dag ikke kan velge dette selv. Et valg i options er alt som trengs. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 SS virker helt utrolig smooth og gjennomført på de fleste plan, rakk bare 1 liten time da så nå er det jobb Men angåend fps. diskusjonen her tidligere, kan umulig være låst til 30 fps her. Minimum 30fps er det nok inFamous virka så....vet ikke jalla når jeg testet. Men da hadde jeg ikke særlig sansen for open-world spill heller da. Det er vel fordi spillet ikke er låst til 30fps vil jeg tro. Uten å ha spilt det selv, eller ane noe mer om det. Noen vil føle at 30 låst er mye bedre, fordi man kan merke stuttering når fps hopper opp og ned. Andre igjen merker ikke den, og får mer flyt når det ikke er låst til 30 fps, men kan gå over. Derfor er det idiotisk at man på konsoller i dag ikke kan velge dette selv. Et valg i options er alt som trengs. However, the disadvantages of the unlocked frame-rate are pretty clear when looking at the frame-time graph. Here, we study the amount of time each individual frame is on-screen. A locked 30fps or 60fps gives a level of consistency that is considerably easier on the eye, and helps to ensure a level response in terms of controller input lag. inFamous: Second Son spends much of its time between 30-40fps during gameplay - those additional frames over 30fps manifesting more as judder as opposed to a significantly smoother experience. It's hardly a massive issue, but a Killzone-style frame-rate limiting option would be welcome. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-infamous-second-son-performance-analysis Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hei. Jeg kjøpte ps4 igår og oppdatere battlefield 4 for 75,- Jeg må da ha platen fra ps3 i boksen for å spille. Så langt så bra, problemet er assasins creed jeg kjøpte digitalt til ps3, den bør jo være registrert på playstation store og enkelt og oppdager men nei..... Finner ingen mulighet i det heltatt. Når jeg går inn på sony sin internett side er det registrert kjøpt. Noen som har forslag til å løse det? Må jeg f.eks laste inn på nytt til ps3 for så å oppdatere? Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hva gjorde den siste systemoppdateringen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Hei. Jeg kjøpte ps4 igår og oppdatere battlefield 4 for 75,- Jeg må da ha platen fra ps3 i boksen for å spille. Så langt så bra, problemet er assasins creed jeg kjøpte digitalt til ps3, den bør jo være registrert på playstation store og enkelt og oppdager men nei..... Finner ingen mulighet i det heltatt. Når jeg går inn på sony sin internett side er det registrert kjøpt. Noen som har forslag til å løse det? Må jeg f.eks laste inn på nytt til ps3 for så å oppdatere? Er vel mer pga. tilbudet gikk ut 31. Januar 2014 (For Assassins Creed 4, BF4 er vel 31. Mars om jeg ikke tar helt feil). Endret 22. mars 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå