Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SS virker helt utrolig smooth og gjennomført på de fleste plan, rakk bare 1 liten time da så nå er det jobb :) Men angåend fps. diskusjonen her tidligere, kan umulig være låst til 30 fps her. Minimum 30fps er det nok :)

 

inFamous virka så....vet ikke jalla når jeg testet. Men da hadde jeg ikke særlig sansen for open-world spill heller da.

Lenke til kommentar

Det er vel fordi spillet ikke er låst til 30fps vil jeg tro. Uten å ha spilt det selv, eller ane noe mer om det. Noen vil føle at 30 låst er mye bedre, fordi man kan merke stuttering når fps hopper opp og ned. Andre igjen merker ikke den, og får mer flyt når det ikke er låst til 30 fps, men kan gå over.

 

Derfor er det idiotisk at man på konsoller i dag ikke kan velge dette selv. Et valg i options er alt som trengs.

Lenke til kommentar

SS virker helt utrolig smooth og gjennomført på de fleste plan, rakk bare 1 liten time da så nå er det jobb :) Men angåend fps. diskusjonen her tidligere, kan umulig være låst til 30 fps her. Minimum 30fps er det nok :)

 

inFamous virka så....vet ikke jalla når jeg testet. Men da hadde jeg ikke særlig sansen for open-world spill heller da.

 

 

Det er vel fordi spillet ikke er låst til 30fps vil jeg tro. Uten å ha spilt det selv, eller ane noe mer om det. Noen vil føle at 30 låst er mye bedre, fordi man kan merke stuttering når fps hopper opp og ned. Andre igjen merker ikke den, og får mer flyt når det ikke er låst til 30 fps, men kan gå over.

 

Derfor er det idiotisk at man på konsoller i dag ikke kan velge dette selv. Et valg i options er alt som trengs.

However, the disadvantages of the unlocked frame-rate are pretty clear when looking at the frame-time graph. Here, we study the amount of time each individual frame is on-screen. A locked 30fps or 60fps gives a level of consistency that is considerably easier on the eye, and helps to ensure a level response in terms of controller input lag. inFamous: Second Son spends much of its time between 30-40fps during gameplay - those additional frames over 30fps manifesting more as judder as opposed to a significantly smoother experience. It's hardly a massive issue, but a Killzone-style frame-rate limiting option would be welcome.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte ps4 igår og oppdatere battlefield 4 for 75,- Jeg må da ha platen fra ps3 i boksen for å spille. Så langt så bra, problemet er assasins creed jeg kjøpte digitalt til ps3, den bør jo være registrert på playstation store og enkelt og oppdager men nei..... Finner ingen mulighet i det heltatt. Når jeg går inn på sony sin internett side er det registrert kjøpt. Noen som har forslag til å løse det? Må jeg f.eks laste inn på nytt til ps3 for så å oppdatere?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte ps4 igår og oppdatere battlefield 4 for 75,- Jeg må da ha platen fra ps3 i boksen for å spille. Så langt så bra, problemet er assasins creed jeg kjøpte digitalt til ps3, den bør jo være registrert på playstation store og enkelt og oppdager men nei..... Finner ingen mulighet i det heltatt. Når jeg går inn på sony sin internett side er det registrert kjøpt. Noen som har forslag til å løse det? Må jeg f.eks laste inn på nytt til ps3 for så å oppdatere?

 

Er vel mer pga. tilbudet gikk ut 31. Januar 2014 (For Assassins Creed 4, BF4 er vel 31. Mars om jeg ikke tar helt feil).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...