JoseCuervo Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vel, da får vi satse på at det kommer mer en det! Får vel satse på noen bra multiplats. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Shadow Fall, Knack og muligens DriveClub er nok de jeg anser som mest interessante. Hvis Evo Studios er tilbake i Motorstorm 2 form kan DriveClub bli en skikkelig opptur. Killzone er alltid gøy, og Cerny har jo en så imponerende portefølje at Knack bare må bli bra. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ny mock up, ikke no offisielt Endret 24. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Driveclub er jeg ikke interisert i fordi du blir tvunget til dashcam. GT serien er jeg drittlei av. Jeg syns det er ekstremt positivt jeg da, så står alle likt online. Jeg kjører uansett alltid fra dash eller bumper cam. Men jeg skjønner frustrasjonen hvis en kun liker å kjøre fra 3'rd person cam. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Noe slikt hadde vært flott. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ny mock up, ikke no offisielt Det der var bare ikke pent. Men hadde det vært en profesjonell tegning med samme arkitektur kunne det helt sikkert sett penere ut. Endret 24. mai 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg syns det er ekstremt positivt jeg da, så står alle likt online. Jeg kjører uansett alltid fra dash eller bumper cam. Men jeg skjønner frustrasjonen hvis en kun liker å kjøre fra 3'rd person cam. Bumper cam er tingen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Det der var bare ikke pent. Baksiden var stygg ja, men den er, vel, bak. Men den blir ikke seende slik ut, vett. Får sikkert noe helt grusomt noe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Skal si PS4 tar litt mye etter designet på Xbox One her nå. Jada skjønner at det ikke blir slik..men likevel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Enkelt og greit med en flat overflate er sånt vi liker. Men det blåe lyset som går rundt hele boksen kan vel bli litt distraherende om man ser film med lyset av eller? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) PS4-designet har garantert vært ferdig siden mars/april, tar ikke noe fra Xbox det Endret 24. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg håper de rett og slett ser på andre produkter som er ute allerede som står i stereoracket hos folk rundt om i verden fra før av, og lager noe som passer ved siden av. Ikke noe piss der konsollen ser ut som noe militær "stealth" shit, samt må stå sidelengs eller henge fra ei snor ellernoe slikt tull. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Driveclub ser ut til å foregå på lange strekk i stedet for disse trauste banene vi nå faen meg har kjørt på siden Gran Turismo 1? Stemmer det, blir det jubel! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Var det ikke snakk på at Driveclub er open world? Eller blander jeg med noe annet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Nok av spill på PS4 som er blitt bekreftet. Men på dette forumet er man fanboy viss man sier det nettopp jeg sa DriveClub, Knack, Killzone Shadow Fall og Infamous Second Son ser veldig bra ut til nå. Om disse 4 blir lanseringstitler så er det nok å hente ifra når man ser eksklusiver. Så har du disse multiplatt titlene da som hjelper til Endret 24. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kommer det noen bra spill til ps4 eller? Dette har du spurt om mange ganger, vet ikke hvor du vil med slike kommentarer hele tiden. Sier jeg spillene, så sier du enten de er dårlige eller ikke liker slike spill Lenke til kommentar
Danek Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg liker veldig godt grillene på den mock-upen. Er en litt eksklusiv lambo stilfølelse over det hele. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 PS4 kan brukes uten nettkrav i det hele tatt: http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2013/03/20/michael-denny/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå