Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet billigste stedet å kjøpe infamous? Så elkjøp hadde tl 499, men det var nettbutikken så vet ikke hvilken pris de har i butikk.

Min erfaring er at Lefdal og Elkjøp har samme pris på spill i nett og butikk, med mindre det står "nettpris" eller liknende. Har i alle fall plukket opp flere nye spill til 399 i butikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Metal Gear på PSN i går. alt er trukket fra konto og spill er installert. ved siden av start symbolet er det bilde av en lås og når jeg trykker kommer følgende beskjed :

 

Cannot start the Application. This Application can be started only by a user who has a lisence for it.

 

Noen som har vært borti lignende på noen digitale downloads ? Sendt mail til Support men ikke hørt noe ennå.

Lenke til kommentar

 

Prøver igjen. Hvordan forlater man en chat-samtale med flere brukere (PSN-chatten)?

Når du går inn i festen, så er det ikonet øverst til venstre.

 

 

Er ikke fest, det er noe så primitivt som tekst-chat. Så hver gang noen skriver noe får jeg varsel om at noen har sendt "meg" en melding.

 

Utrolig at noen bruker noe sånt ingame.

Lenke til kommentar

 

 

 

Offgamers var et genialt sted å kjøpe US PSN prepay cards. $52,42 for et $50-kode, så kan man kjøpe spill til omtrentlig 40% rabatt :) $29,99 istdetfor 299kr

Kjekt

kjøper på amazon jeg. 49.99$ for 50$ kort. Får koden på mail.

Får man kjøpt i USA?

hva tenker du på? Er til amerikanske PS store ja. Men må ha amerikansk adresse på amazon.com, men det er lett å lage seg.

 

jeg brukte borderlinx til å lage meg en UK og US adresse, så har jeg personlig og riktig adresse både i England og USA. Hvor sistnevnte er i bruk på både ps4 og amazon.com

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Kjøpte Metal Gear på PSN i går. alt er trukket fra konto og spill er installert. ved siden av start symbolet er det bilde av en lås og når jeg trykker kommer følgende beskjed :

 

Cannot start the Application. This Application can be started only by a user who has a lisence for it.

 

Noen som har vært borti lignende på noen digitale downloads ? Sendt mail til Support men ikke hørt noe ennå.

 

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5059/~/activate-%2F-deactivate-primary-ps4

 

Husk å sette både den amerikanske og norske kontoen til primær :)

Endret av MrCradock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette en tjeneste som koster penger å opprette?

nei. Helt gratis. Men koster penger om du sender fysiske varer. De videresender pakker til din norske adresse slik at man kan handle på plasser som kun sender til USA/UK. Eller f.eks. EBay fra kjøpere som ikke sender til Norge. Står mer info på sidene deres hva det koster.

Lenke til kommentar

 

Er dette en tjeneste som koster penger å opprette?

nei. Helt gratis. Men koster penger om du sender fysiske varer. De videresender pakker til din norske adresse slik at man kan handle på plasser som kun sender til USA/UK. Eller f.eks. EBay fra kjøpere som ikke sender til Norge. Står mer info på sidene deres hva det koster.

 

 

Også bestiller du bare digital kode fra amazon.com og får det til den brukeren man er registrert med?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et eget CoD Ghost PS4 spill når jeg var i USA, men får ikke startet spillet i multi player modus.

Server er ikke oppe og går sier CoD Ghost PS4. Har nettopp innstaller og oppdatert CoD Ghost PS4 på min PS4.

 

Har tidligere lånt CoD Ghost PS3 ifra en kompis.

 

Har en norsk PS4, som skal ha siste oppdateringer

Lenke til kommentar

 

 

Er dette en tjeneste som koster penger å opprette?

 

nei. Helt gratis. Men koster penger om du sender fysiske varer. De videresender pakker til din norske adresse slik at man kan handle på plasser som kun sender til USA/UK. Eller f.eks. EBay fra kjøpere som ikke sender til Norge. Står mer info på sidene deres hva det koster.

Også bestiller du bare digital kode fra amazon.com og får det til den brukeren man er registrert med?

 

Den sendes til eposten du bruker på amazon.

 

 

Koden kan brukes på hvilken som helst us pn profil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...