Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Meh. Ferdig med storydelen av Ground zeros. Skuffende. Dette er da bare et hvilket som helst annet actionspill? Gameplayet er da veldig redusert i forhold til MGS 4?

 

Har vi spilt samme spillet? Eg elsket det, har spilt det 3 ganger, prøvde eg å gå inn stealth, men det var mye kronglete og eg var ikkje heilt vant med det nye systemet, andre gangen prøvde eg gunsblazing, det gav meg ingen god følelse. Siste gangen klarte eg det uten å drepe noen og brukte lengre tid enn noen annen gang, det er den måten som føles best. :)

 

Eg liker også side missionsa som er, det er ein del replay value. Skal du mestre dette sytemet før Phantom Pain må du spille mykje meir enn bare ein gang.

 

Synes også storyen dei legger opp til The Phantom Pain virker lovende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt oppstyret rundt VR. Har prøvd Oculus Rift noen ganger og det var relativt meh. Gimmick på lik linje med 3D. Inntil videre hvertfall

Historien er full av mennesker som ikke ser poenget, eller forstår mulighetene/potensialet så du kan trøste deg selv med at du ikke er alene.

Balmer hadde vel noen tanker rundt iphone lanseringen :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det eksisterer eller er på vei en HBO Nordic-app til ps4?

 

Med den tiden HBO Nordic bruker på å få igjennom apps til Playstation 4 og XboxOne så ville jeg ikke forventet noe før neste år minst. De sier stadig støtt både i omstendigheter jeg møter dem og på nettet at de utvikler en app for PS3 som ikke enda har kommet. Med PS4 så relativ fersk og så ville jeg ikke forventet noe før i 2015, minst. Så ikke noe å tenke på å vente på.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet om det eksisterer eller er på vei en HBO Nordic-app til ps4?

 

Med den tiden HBO Nordic bruker på å få igjennom apps til Playstation 4 og XboxOne så ville jeg ikke forventet noe før neste år minst. De sier stadig støtt både i omstendigheter jeg møter dem og på nettet at de utvikler en app for PS3 som ikke enda har kommet. Med PS4 så relativ fersk og så ville jeg ikke forventet noe før i 2015, minst. Så ikke noe å tenke på å vente på.

 

 

Og når den kommer, suger den nok like mye låvedør som de eksisterende versjonene på andre platformer. Den er helt horribel.

Lenke til kommentar

Erstattet batteriet i DS4 (850 mAh) med et batteri på 2000 mAh i går. Regner i hvert fall med 50% lengre batterilevetid. :D

 

Herlige, du får komme med tilbakemeldinger etterhvert som du kjører igjennom økter og ladesykluser fremover. Hvor mye vektendringer ble det med det nye batteriet, om noe ?

Lenke til kommentar

 

Erstattet batteriet i DS4 (850 mAh) med et batteri på 2000 mAh i går. Regner i hvert fall med 50% lengre batterilevetid. :D

 

Herlige, du får komme med tilbakemeldinger etterhvert som du kjører igjennom økter og ladesykluser fremover. Hvor mye vektendringer ble det med det nye batteriet, om noe ?

 

Det kan jeg gjøre. :) Jeg tror ikke det er mange gram i forskjell, så i praksis har det ikke noe å si på vekten. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt oppstyret rundt VR. Har prøvd Oculus Rift noen ganger og det var relativt meh. Gimmick på lik linje med 3D. Inntil videre hvertfall

Akkurat mine tanker også.

Først skal dette hypes og hypes opp. Så kommer det. Blir en "døgnflue", og så er vi tilbake til slik vi hadde det før også.

 

Husker 3D-tv ble hypet noe sykt av journalister på CES-messer og lignende. Det var ikke måte på hvor 3D alt skulle bli.

Se bare nå noen år etter. 3D lever et stille og parallelt liv som sakte men sikkert ser ut til å dø ut, (igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...