Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Nå er jeg halveis ferdig med Infamous (rydda opp halve byen) og repitisjonen begynner virkelig å sette seg inn... Spillet er ekstremt forutsigbart når det gjelder å presse framover i historien.

 

Skal prøve å forklare uten å spoile noe som helst. Hvert 1-2 story mission så må man fjerne disse utpostene i bydelene for soldater som jakter på super mennesker som deg + finne slike core relays som gir deg nye krefter. Denne oppskriften har skjedd meg helt siden jeg starta 12-13 timer sida (er cirka halveis nå ifølge save fila)

 

Anbefaler forsatt spillet på det sterkeste, men hvis du spiller lenge om gangen så vil du nok merke mangelen på variasjon mens du presser historien framover. Som sagt så er jeg bare halveis, så alt kan endre seg, men det tviler jeg sterkt på.

 

Føler det blir slik selv, allikevel et flott spill som du sier. Mye bedre enn Prototype, men det har alltid inFamous vært synes jeg.

 

Men fra negativt til noe posetivt. En av utpostene har masse dinosaurus statuer... Jeg anbefaler på det sterkeste at du leser det som står på de skiltene foran dem hehe. Fikk barnet inni meg til å smile hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Hvorfor hevder Elkjøp at Ground Zeroes kommer fredag og ikke i morgen

 

NA March 18, 2014

JP March 20, 2014

EU March 21, 2014

 

Rart at ikke norsk ps store har rett dato

Lenke til kommentar

Andre som kjenner dem knapt kan vente på E3? Ekstremt spennende med ny konsollgenerasjon og dyktige utviklere som man enda ikke vet hva driver med, for eksempel Media Molecule (Hååper på noe genialt nytt Play Create Share-spill). I tillegg er det info og gameplay av titler som Uncharted 4. Har ikke gledet meg så mye til E3 på over 5 år iallefall.

Lenke til kommentar

Fy faen?

 

Skjer med at vi ikke får notifikasjon om spill/party invites på PSN nå da? Dead Nation er forøvrig en like stor svett pung enda når det kommer til bugs, så det er sagt. Og så lagger det så jævlig i PS menyene. Må være Dead Nation som gjør det? går jo i 14fps.

 

Hadde aldri betalt en jævla krone for dette fitteriet her av ett spill. Helt faens utrolig for noe piss.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...