Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Fordi det er svært få som har prøvd Crystal Cove, og objektivt sett har Crystal Cove bedre specs.

 

edit: Altså, jeg vet ikke, men det er veldig naturlig å gå ut fra det. Vi får se hva som skje i dagene som kommer; sannsynligvis kommer Oculus ut med enda en ny prototype.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det egentlig proffene på youtube tar opp fra ps4? Vet at man får kjøpt egne bokser til 360 og ps3, men det støttes vist ikke på ps4

HDMI splitter gjør så man kan recorde uansett om det er HDCP

Endret av Jekay
Lenke til kommentar

Steike...for en natt! VR er virkelig på vei i full fart! Det her kommer til å bli så inn i gamperæva bra. Endelig skjer det en revolusjon innen spillverden.

 

Spørsmålet er jo når Sony er evnt klare. En er vel optimistisk om en tenker at det kommer ut på slutten av året.

 

Anyways nå er det senga :p

Sony klarer nok lansere sin VR før Microsoft lanserer Xbox One i Norge. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg halveis ferdig med Infamous (rydda opp halve byen) og repitisjonen begynner virkelig å sette seg inn... Spillet er ekstremt forutsigbart når det gjelder å presse framover i historien.

 

Skal prøve å forklare uten å spoile noe som helst. Hvert 1-2 story mission så må man fjerne disse utpostene i bydelene for soldater som jakter på super mennesker som deg + finne slike core relays som gir deg nye krefter. Denne oppskriften har skjedd meg helt siden jeg starta 12-13 timer sida (er cirka halveis nå ifølge save fila)

 

Anbefaler forsatt spillet på det sterkeste, men hvis du spiller lenge om gangen så vil du nok merke mangelen på variasjon mens du presser historien framover. Som sagt så er jeg bare halveis, så alt kan endre seg, men det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Nå er jeg halveis ferdig med Infamous (rydda opp halve byen) og repitisjonen begynner virkelig å sette seg inn... Spillet er ekstremt forutsigbart når det gjelder å presse framover i historien.

 

Skal prøve å forklare uten å spoile noe som helst. Hvert 1-2 story mission så må man fjerne disse utpostene i bydelene for soldater som jakter på super mennesker som deg + finne slike core relays som gir deg nye krefter. Denne oppskriften har skjedd meg helt siden jeg starta 12-13 timer sida (er cirka halveis nå ifølge save fila)

 

Anbefaler forsatt spillet på det sterkeste, men hvis du spiller lenge om gangen så vil du nok merke mangelen på variasjon mens du presser historien framover. Som sagt så er jeg bare halveis, så alt kan endre seg, men det tviler jeg sterkt på.

 

Føler det blir slik selv, allikevel et flott spill som du sier. Mye bedre enn Prototype, men det har alltid inFamous vært synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...