Frexxia Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Fordi det er svært få som har prøvd Crystal Cove, og objektivt sett har Crystal Cove bedre specs. edit: Altså, jeg vet ikke, men det er veldig naturlig å gå ut fra det. Vi får se hva som skje i dagene som kommer; sannsynligvis kommer Oculus ut med enda en ny prototype. Endret 19. mars 2014 av Frexxia Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ja, men her er det devs vi snakker om. Ikke mannen i gata. Folk som gjerne lager spill for Rift, f.eks. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Yeah, ikke noe DOA-konsoll (at jeg ikke sjekket det før nå). Flott collectors utgave på inFamous: Second Son 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 http://blog.eu.playstation.com/2014/03/19/new-ps4-update-add-share-enhancements-hdcp/ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan er det egentlig proffene på youtube tar opp fra ps4? Vet at man får kjøpt egne bokser til 360 og ps3, men det støttes vist ikke på ps4 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Hvordan er det egentlig proffene på youtube tar opp fra ps4? Vet at man får kjøpt egne bokser til 360 og ps3, men det støttes vist ikke på ps4 HDMI splitter gjør så man kan recorde uansett om det er HDCP Endret 19. mars 2014 av Jekay Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Hvordan er det egentlig proffene på youtube tar opp fra ps4? Vet at man får kjøpt egne bokser til 360 og ps3, men det støttes vist ikke på ps4 Når HDCP fjernes så skal det være null problem å bruke de. Endret 19. mars 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Steike...for en natt! VR er virkelig på vei i full fart! Det her kommer til å bli så inn i gamperæva bra. Endelig skjer det en revolusjon innen spillverden. Spørsmålet er jo når Sony er evnt klare. En er vel optimistisk om en tenker at det kommer ut på slutten av året. Anyways nå er det senga Sony klarer nok lansere sin VR før Microsoft lanserer Xbox One i Norge. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Den nye snowdrop motoren ser helt syk ut. Gleder meg så utrolig mye til The Division. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jepp, så gjenstår det å se hvor mye nedgradert det er til PS4 og One i forhold til den imponerende E3 videoen 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Nedgraderinger har det vært så lenge jeg kan huske, så det blir det nok her også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Spesielt mtp. at det er et spill som kommer til flere plattformer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg aner ikke om det gjelder EU og, men regner da med det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 6:00 fredag morgen da. Evt 09:00. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Da ligger jeg sikkert stiv etter morradagens tjohei, evt. sitter vi å loker på nach her enda Livet som skiftarbeidere altså 1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Er muligheten til å banke på flater tatt bort i GZ? Ehhhh Endret 19. mars 2014 av Szmekken Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Nå er jeg halveis ferdig med Infamous (rydda opp halve byen) og repitisjonen begynner virkelig å sette seg inn... Spillet er ekstremt forutsigbart når det gjelder å presse framover i historien. Skal prøve å forklare uten å spoile noe som helst. Hvert 1-2 story mission så må man fjerne disse utpostene i bydelene for soldater som jakter på super mennesker som deg + finne slike core relays som gir deg nye krefter. Denne oppskriften har skjedd meg helt siden jeg starta 12-13 timer sida (er cirka halveis nå ifølge save fila) Anbefaler forsatt spillet på det sterkeste, men hvis du spiller lenge om gangen så vil du nok merke mangelen på variasjon mens du presser historien framover. Som sagt så er jeg bare halveis, så alt kan endre seg, men det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Sony klarer nok lansere sin VR før Microsoft lanserer Xbox One i Norge. Yoshida confirmed that the commercial release will not happen in 2014. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Nå er jeg halveis ferdig med Infamous (rydda opp halve byen) og repitisjonen begynner virkelig å sette seg inn... Spillet er ekstremt forutsigbart når det gjelder å presse framover i historien. Skal prøve å forklare uten å spoile noe som helst. Hvert 1-2 story mission så må man fjerne disse utpostene i bydelene for soldater som jakter på super mennesker som deg + finne slike core relays som gir deg nye krefter. Denne oppskriften har skjedd meg helt siden jeg starta 12-13 timer sida (er cirka halveis nå ifølge save fila) Anbefaler forsatt spillet på det sterkeste, men hvis du spiller lenge om gangen så vil du nok merke mangelen på variasjon mens du presser historien framover. Som sagt så er jeg bare halveis, så alt kan endre seg, men det tviler jeg sterkt på. Føler det blir slik selv, allikevel et flott spill som du sier. Mye bedre enn Prototype, men det har alltid inFamous vært synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå