Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, sånn sett så forstår jeg hva du mener. Move var vel først og fremst Sonys svar på Microsofts Project Natal, senere Kinect. Det her er noe annet, noe vi alle vet er fremtiden. Som de faktisk har jobbet med siden de startet med Move. Og som det også går rykter om at Microsoft jobber med. Jeg tror de fleste jobber mot det, rent bortsett fra Nintendo da.

Lenke til kommentar

Geoff Keighley ‏@geoffkeighley 42s
Developers who have used Project Morpheus tell me the fidelity of the image and experience is superior to Oculus Rift.

 

Wow!

 

 

 

 

Det største spørsmålet for min del, ved siden av pris, og hvordan det fungerer faktisk, er om det vil funke på PC.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Geoff Keighley ‏@geoffkeighley 42s

Developers who have used Project Morpheus tell me the fidelity of the image and experience is superior to Oculus Rift.

 

Wow!

 

 

 

 

Det største spørsmålet for min del, ved siden av pris, og hvordan det fungerer faktisk, er om det vil funke på PC.

Will this be applicable for PC and other hardware? Only for PlayStation 4 for now.

Lenke til kommentar

Steike...for en natt! VR er virkelig på vei i full fart! Det her kommer til å bli så inn i gamperæva bra. Endelig skjer det en revolusjon innen spillverden.

 

Spørsmålet er jo når Sony er evnt klare. En er vel optimistisk om en tenker at det kommer ut på slutten av året.

 

Anyways nå er det senga :p

Lenke til kommentar

 

Infamous second son var veldig annerledes enn de to første, men føles fortsatt digg. Liker at de har tatt i bruk touchpadden på kontrollen mer enn andre spill har så langt. Hvordan er Metal Gear? så mange spill nå!!

 

Jeg har aldri prøvd noen av de andre Infamous-spillene.. Jeg følte at kommentaren din var en smule "skuffet" i forhold til de andre spillene, selv om det fortsatt var digg..

 

Kunne du ha sagt litt om forskjellene? :)

 

Gameplayet er like bra om ikke bedre, eller er jo strengt tatt bedre pga kraftigere maskin. Men har alltid vært ganske investert i historien til Infamous serien og syns ikke dette traff helt på samme måte som forgjengerne, virker mer fjernt.

Lenke til kommentar

Geoff Keighley ‏@geoffkeighley 42s

Developers who have used Project Morpheus tell me the fidelity of the image and experience is superior to Oculus Rift.

 

Wow!

 

 

 

 

Det største spørsmålet for min del, ved siden av pris, og hvordan det fungerer faktisk, er om det vil funke på PC.

Merk at dette er veldig misvisende, fordi det garantert refererer til Oculus' dev kit 1. Den nyeste prototypen som Oculus har vist (Crystal Cove) har liknende specs som denne, men er bedre på noen områder (OLED low persistence). Den endelige utgaven blir bedre enn Crystal Cove.

 

(For all del, jeg er veldig glad for at Sony tar dette seriøst, Ville bare rette opp i dette)

Lenke til kommentar

Veldig spent på VR til PS4. Prisen blir jo det avgjørende selvsagt. Men hittil denne generasjonen har jo Sony vist at de skjønner at de kan ikke gjøre ting for dyrt.

De lanserte konsollen til en absolutt rettferdig pris, de har laget et headset til en helt fornuftig pris, de har fremdeles en god deal med hva PS Plus koster og hva man får i forhold til konkurrentene. Jeg tror nok VR settet blir dyrt, men ikke urimelig. De vil nok sørge for å holde prisnivået slik at folk ikke totalt vil utelukke det, og de vil nok følge hva Oculus gjør, om det skulle vise seg å komme før eller i nærheten av dette settet.

Fordelen til Sony er jo at mye av denne teknologien og delene bak det er noe de ikke må lisensere, dette er ting de produserer selv og kan nok derfor styre kostnadene og subsidieringen mer enn hva Oculus kan med sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Geoff Keighley ‏@geoffkeighley 42s

Developers who have used Project Morpheus tell me the fidelity of the image and experience is superior to Oculus Rift.

 

Wow!

 

 

 

 

Det største spørsmålet for min del, ved siden av pris, og hvordan det fungerer faktisk, er om det vil funke på PC.

Merk at dette er veldig misvisende, fordi det garantert refererer til Oculus' dev kit 1. Den nyeste prototypen som Oculus har vist (Crystal Cove) har liknende specs som denne, men er bedre på noen områder (OLED low persistence). Den endelige utgaven blir bedre enn Crystal Cove.

 

(For all del, jeg er veldig glad for at Sony tar dette seriøst, Ville bare rette opp i dette)

 

 

Hvordan vet du hva som refereres til? Vanskelig å si, og jeg vet så absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...