Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infamous second son var veldig annerledes enn de to første, men føles fortsatt digg. Liker at de har tatt i bruk touchpadden på kontrollen mer enn andre spill har så langt. Hvordan er Metal Gear? så mange spill nå!!

 

Jeg har aldri prøvd noen av de andre Infamous-spillene.. Jeg følte at kommentaren din var en smule "skuffet" i forhold til de andre spillene, selv om det fortsatt var digg..

 

Kunne du ha sagt litt om forskjellene? :)

Lenke til kommentar

Forbes Contributor? Er ikke det bloggere?

 

Freelancer står det. Gitt ut artikler i The New York Times osv... Får forhåpentligvis mer info snart. Neogaf kneler snart og det er ikke lenge til det skal være en offisiell greie med Sony.

 

Tipper han sendte ut den artikkelen litt tidligere en planlagt og får en ekstrem pågang på siden deres pga det. Alternativet om at det ikke stemmer vil jeg ikke tenke på...går da inn i en depresjon :p

Lenke til kommentar

Den har en skarp, kunstig intelligens som stadig ser ut til å evaluere omgivelse, og lære av det den opplever. Jeg benytter sjansen til å teste ut beistet litt, og prøver et av partiene i demoen flere ganger. I den første løper jeg rett mot døren, og blir umiddelbart revet i filler.


ss23_thumb.jpg

Den andre gangen gjemmer jeg meg i et skap, mens Alien-monsteret stabber forbi. Den stopper foran skapdøren, stirret inn mellom sprinklene, snuser. Jeg lener meg bakover, holder pusten (både i spillet og i virkeligheten), og udyret går videre. Puh.


Jeg prøver det samme igjen, men da stoppet Alien-beistet opp, stirrer mye lengre – går videre… før det plutselig løper tilbake, røsker opp skapdøren og biter meg i rett i fjeset!


Så du kan ikke lene deg tilbake på velprøvde triks her; monsteret plukker opp mønsteret ditt, og forandrer oppførselen sin i henhold til hva du allerede har gjort. Noe som burde forhindre at disse konfrontasjonene blir ensformige.




Ja det er lov å håpe på at de skal lykkes en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...