Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 hehe.. Du spiller som ond! Jeg spiller ikke i det hele tatt, venter med innkjøp av både PS4 og Xbox One, føler ikke at konsollene er verdt pengene enda. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Ah, okei.. Bare så at den Eagle-greia øverst til venstre var mer rød enn blå, som betyr at man gjør onde ting i stedet for gode! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Noen spørsmål til det å lage amerikansk PSN: Man lager først en ny bruker, signer opp for PSN, så lager en konto.. Kan jeg bruke samme informasjon som jeg bruker ellers, altså mitt ekte navn, osv!? Bare at jeg trenger en EKSTRA e-post-adresse, og skrive en USA-adresse? Kan jeg bruke mitt vanlige VISA-kort? Hva med min PayPal? Er det noen ulemper? Eneste fordeler er billigere spill og eventuelt tidligere release? Takker! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Noen spørsmål til det å lage amerikansk PSN: Man lager først en ny bruker, signer opp for PSN, så lager en konto.. Kan jeg bruke samme informasjon som jeg bruker ellers, altså mitt ekte navn, osv!? Bare at jeg trenger en EKSTRA e-post-adresse, og skrive en USA-adresse? Kan jeg bruke mitt vanlige VISA-kort? Hva med min PayPal? Er det noen ulemper? Eneste fordeler er billigere spill og eventuelt tidligere release? Takker! Alt det øverste ja. Bruk en adresse du finner på yellowpages eller noe. Satte selv opp en ny gmail adresse, og satte opp videresending av mail til min vanlige. Slik at jeg slipper å logge inn på flere eposter. Kjøper psn cards på pcgamesupply.com og redeemer disse. Ja man sparer mye penger. Ingen spesielle ulemper jeg kan komme på. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Takker! Får prøve da! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Nå er det forresten tilbud på US PSN Store, så man får $10 credit når man kjøper noe for $60 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hvorfor kjøper dere sånne kort? Det funker da med vanlig VISA? Edit: Ser at det ikke funker lenger nå med mitt nye kort registrert. Endret 18. mars 2014 av Szmekken Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor fort får en kode fra pcgamesupply.com? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Jeg fikk det etter et lite minutt, om enn det.. Prøvde nå, og det fungerte flott!! Takker! Menneh.. Hvis VISA fungerer, hvorfor kjøper vi kort? Har norsk VISA da, om det skal ha noe å si!? Edit: ..og der så jeg din edit! Endret 18. mars 2014 av Bone 1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg fikk det etter et lite minutt, om enn det.. Prøvde nå, og det fungerte flott!! Takker! Menneh.. Hvis VISA fungerer, hvorfor kjøper vi kort? Har norsk VISA da, om det skal ha noe å si!? Edit: ..og der så jeg din edit! Takk. Kjøpte du et 10 og et 20 da? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Du får ikke bruke norsk kort på us psn. Bruker selv amazon og adressen til skolen jeg gikk på i NY, men er bare å finne en random adresse i USA : ) Du får koden på sekundet ; ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Kjøpte ett på 50! Så har jeg .. Når jeg kjøpte ett på 50, så kom det en ca 6 dollar oppå det igjen.. Så, hva du må betale mer ved TO kjøp, vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hvor fort får en kode fra pcgamesupply.com? Jeg fikk det rimelig kjapt, de sier vel innen 30 min men tror jeg fikk min etter knapt 5-10 min. Om ikke kjappere faktisk, drev å dilla med noe i mens så kan ikke svare helt eksagt. Endret 18. mars 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
andresb Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Selv bruker jeg g2a.com til å kort til ps store us. Alltid fått koden innen 5 min Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Tror det er samme gjengen som driver begge de. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Takk for all hjelp. Laster ned nå . Må jeg gjøre noe spesielt for å spille det på min PSNbruker? Laster ned i 12 mb/s. Namnam. Endret 18. mars 2014 av Szmekken Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Svarte så syk bra grafikk det var på introen til Metal Gear da..!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Infamous second son var veldig annerledes enn de to første, men føles fortsatt digg. Liker at de har tatt i bruk touchpadden på kontrollen mer enn andre spill har så langt. Hvordan er Metal Gear? så mange spill nå!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Rulleteksten er over skjermen her nå! Jeg vil ha mer!!!! The Phantom Pain kan ikke komme raskt nok! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor har folk allerede fått tilgang til inFamous? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå