Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på diverse demo av Oculus rift, det har riktignok vært spill og "cinematics" som var speielt laget for å forsterke følelsen av VRen, men jeg ble vertfall blåst helt vekk! Noe av det mest imponerende 3d følelsen jeg har vært ute for , faktisk såpass at det fucker litt med balanse nerven din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt.

 

Ja til VR! JA JA JA JA JA!! Hehe :D

 

Hva er det du er redd for at vil ødelegge?

 

Liker ikkje 3d, der eg bur nå er det umuligt å sjå ein film på kino som går i 2d, dei skal absolutt sende i 3d for å tjene meir penger.

 

Så lenge det ikkje ødelegger hovudfokuset i spillet er det greit, men viss dei begynner å ofre kvalitet, grafikk og fps for å få inn VR so synes eg det suger.

Lenke til kommentar

 

 

Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt.

 

Ja til VR! JA JA JA JA JA!! Hehe :D

 

Hva er det du er redd for at vil ødelegge?

 

Liker ikkje 3d, der eg bur nå er det umuligt å sjå ein film på kino som går i 2d, dei skal absolutt sende i 3d for å tjene meir penger.

 

Så lenge det ikkje ødelegger hovudfokuset i spillet er det greit, men viss dei begynner å ofre kvalitet, grafikk og fps for å få inn VR so synes eg det suger.

 

 

Skjønner din bekymring ang 3D. Men da har jeg gode nyheter. 3D i VR er ikke som på kino eller på tv apparater. Du har 2 skjermer for hvert øye som da gir deg denne 3D effekten og som ikke stresser øyne dine på samme måte. Jeg heller er ikke spesielt glad i 3D. Spesielt aktiv 3D liker jeg lite, passiv 3D kan gå an om filmen har fokus på å lage 3D som ikke får øyne dine til å klikke. Som fks den siste Hobbit filmen.

 

Var noe greier som lignet på minecraft, vet ikke hvilket det var.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PN6NqMSz5fw

 

Hehe, om det der er hva du bygger ditt grunnlag på om VR er noe bra eller ikke så skjønner jeg. Du vil isåfall bli veldig positivt overasket når du ser et skikkelig VR spill :D

Lenke til kommentar

Mitt blei sendt fra Gamezone idag så eg må vente litt.

 

" While short, a Metal Gear game has never looked or played as good as Ground Zeroes. Bring on The Phantom Pain " - IGN

 

Gleder meg, men trur eg kommer til å svi i fingra etter Phantom pain når eg er ferdig med GZ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...