Evil-Duck Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Selv håper jeg og virkelig på VR , ettersom jeg nesten har gitt opp på å få se en retail version av Oculus Rift.. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg kommer nok ikke til og kjøpe noe VR jaffal, så sant det ikke er MYE bedre enn Oculus Rift. Har sett Zelda blandt annet på Oculus Rift, og det ser virkelig elendig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvilket Zelda var det ? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Var noe greier som lignet på minecraft, vet ikke hvilket det var. https://www.youtube.com/watch?v=PN6NqMSz5fw Endret 18. mars 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Å dømme det hele nedenom og hjem av en så enkel demo som det der er vel litt drastisk? Med mindre du er en av de som reagerer litt uheldig på sånt, jeg er spent på kroppen min fikser OR altså. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Har vært på diverse demo av Oculus rift, det har riktignok vært spill og "cinematics" som var speielt laget for å forsterke følelsen av VRen, men jeg ble vertfall blåst helt vekk! Noe av det mest imponerende 3d følelsen jeg har vært ute for , faktisk såpass at det fucker litt med balanse nerven din. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt. Ja til VR! JA JA JA JA JA!! Hehe Hva er det du er redd for at vil ødelegge? Liker ikkje 3d, der eg bur nå er det umuligt å sjå ein film på kino som går i 2d, dei skal absolutt sende i 3d for å tjene meir penger. Så lenge det ikkje ødelegger hovudfokuset i spillet er det greit, men viss dei begynner å ofre kvalitet, grafikk og fps for å få inn VR so synes eg det suger. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Har du prøvd VR ? Det kan overhode ikke sammenlignes med det skvipet av 3D du får på kino, men jeg ser poenget ditt. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Herlig, da har jeg det vel i dag jeg også! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt. Ja til VR! JA JA JA JA JA!! Hehe Hva er det du er redd for at vil ødelegge? Liker ikkje 3d, der eg bur nå er det umuligt å sjå ein film på kino som går i 2d, dei skal absolutt sende i 3d for å tjene meir penger. Så lenge det ikkje ødelegger hovudfokuset i spillet er det greit, men viss dei begynner å ofre kvalitet, grafikk og fps for å få inn VR so synes eg det suger. Skjønner din bekymring ang 3D. Men da har jeg gode nyheter. 3D i VR er ikke som på kino eller på tv apparater. Du har 2 skjermer for hvert øye som da gir deg denne 3D effekten og som ikke stresser øyne dine på samme måte. Jeg heller er ikke spesielt glad i 3D. Spesielt aktiv 3D liker jeg lite, passiv 3D kan gå an om filmen har fokus på å lage 3D som ikke får øyne dine til å klikke. Som fks den siste Hobbit filmen. Var noe greier som lignet på minecraft, vet ikke hvilket det var. https://www.youtube.com/watch?v=PN6NqMSz5fw Hehe, om det der er hva du bygger ditt grunnlag på om VR er noe bra eller ikke så skjønner jeg. Du vil isåfall bli veldig positivt overasket når du ser et skikkelig VR spill Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Noen som har lastet ned MGS 5? Ser IGN har gitt den en 8er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Gleder meg som faen til jeg kommer hjem! Er den ute enda på US PSN? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Mitt blei sendt fra Gamezone idag så eg må vente litt. " While short, a Metal Gear game has never looked or played as good as Ground Zeroes. Bring on The Phantom Pain " - IGN Gleder meg, men trur eg kommer til å svi i fingra etter Phantom pain når eg er ferdig med GZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor mye måtte dere betale for denne demoen fysisk? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Akkurat spillt en 20min av Infamous Second Son, men er vanskelig å beskrive hvor vakkert spillet er, ikke bare grafisk men også stilmessig. Føles som de prøvde å gå 50% realisme, 50% tegneserie, men vakkert er det! La oss bare håpe gameplayet matcher. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Bra. Fortsett å legge ut inntrykk. Foreløpig liker jeg det jeg leser Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Fikk og infamous CE i dag fra gamezone. Ble faktisk helt blåst bort av grafikken og hvor glatt det føltest, gameplayet var og herlig ! Endelig skal jeg få brukt PS4en min til noe Jeg fikk dog ikke aktivert koden med DLC som fulgte med, noe med at det ikke slippes før fredag kansje ? 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Gleder meg som faen til jeg kommer hjem! Er den ute enda på US PSN? Ligger på psn us ja. Kjipt at jeg kjøpte Ghost der i går. Makan til makkverk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Gleder meg som faen til jeg kommer hjem! Er den ute enda på US PSN? Ligger på psn us ja. Kjipt at jeg kjøpte Ghost der i går. Makan til makkverk Fyrte opp konsollen med det samme jeg kom hjem. Snaut 3-4 gb bare så det gikk kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå