Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de.

Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr.

Konsollgaming er ikke i nærheten av PC når det kommer til pris.

Kjør US PSN, mye penger å spare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de.

Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr.

Joda Gamezone er dyre, men for en service og selve butikken selv i Kristiansand er awesome! Pluss jeg er ikke klar for å gå digital. Spillet mitt ble sendt idag forresten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjør US PSN, mye penger å spare :)

Tviler sterkt på at dette er like lett som det er på XB1. Her må man vel ha en konto separat for US, og en hovedkonto for EU f.eks?

Lenke til kommentar

Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc.

Nei, du spiller spillene på primærkontoen din. Ligger guider her på forumet på hvordan du går frem. Bare husk at du også må laste ned all DLC til spillet fra US PSN om du handler derifra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Helt utrolig at den dritten av en maskin ikke klarer å koble til internett..

Prøvd å slå den helt av (ikke standby) dratt ut strømmen og startet opp igjen? MIn vær jævlig kilen på nettverket de første dagene av en eller annen grunn,

prøvd det meste, eneste som ser ut til å funke (til nå) var å gjenopprette til fabrikkinstillinger.

Lenke til kommentar

Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc.

Husk å aktivere både den norske og amerikanske brukeren din som primær på PS4, da kan du bruke spill lastet ned fra den ene på den andre :)

Alt du trenger å vite står her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530

Jeg har valgt å kjøpe PSN-koder fra Offgamers. De er raske og krevde kun godkjenning på SMS for meg.

Lenke til kommentar

Offg

Husk å aktivere både den norske og amerikanske brukeren din som primær på PS4, da kan du bruke spill lastet ned fra den ene på den andre :)

Alt du trenger å vite står her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530

Jeg har valgt å kjøpe PSN-koder fra Offgamers. De er raske og krevde kun godkjenning på SMS for meg.

Ser at jeg faktisk er registrert hos offgamers jeg også, er dette fortsatt det billigste ? Jeg kjøpte senest i går en slik 50USD code fra http://www.pcgamesupply.com :p De var lynkjappe med å levere kode de også forsåvidt.

Lenke til kommentar

Ser at jeg faktisk er registrert hos offgamers jeg også, er dette fortsatt det billigste ? Jeg kjøpte senest i går en slik 50USD code fra http://www.pcgamesupply.com :p De var lynkjappe med å levere kode de også forsåvidt.

Virker som det er mange gode steder å velge mellom. Ikke store prisforskjellen på de billigste. Jeg valgte Offgamers fordi flere her inne var veldig fornøyd med de.

For en stund siden snakket folk om å bytte region til Canada fordi de var billigst. Nå har prisen på spill der økt til 65 dollar.

http://www.ign.com/articles/2014/03/14/playstation-4-prices-going-up-in-canada

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Kjøper fra amazon.com. Leverer med en gang de og :p

Har vurdert å kjøpe digital kode til spillet rett fra Amazon, men enten er de veldig trege med nye spill eller så er jeg veldig dårlig til å søke, fordi jeg finner ingen nye spill som selges med digital kode. Eller tenker du på PSN-kort?

Lenke til kommentar

Kjøper fra amazon.com. Leverer med en gang de og :p

Har vurdert å kjøpe digital kode til spillet rett fra Amazon, men enten er de veldig trege med nye spill eller så er jeg veldig dårlig til å søke, fordi jeg finner ingen nye spill som selges med digital kode. Eller tenker du på PSN-kort?

Tenker på PSN kort ja. Jeg kjøpte 1x50 og 1x10 USD og kjøpte meg Infamous. Kodene kom på mail med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...