Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de. Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr. Konsollgaming er ikke i nærheten av PC når det kommer til pris. Kjør US PSN, mye penger å spare Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de. Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr. Konsollgaming er ikke i nærheten av PC når det kommer til pris. Joda Gamezone er dyre, men for en service og selve butikken selv i Kristiansand er awesome! Pluss jeg er ikke klar for å gå digital. Spillet mitt ble sendt idag forresten. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de. Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr. Konsollgaming er ikke i nærheten av PC når det kommer til pris. Kjør US PSN, mye penger å spare Tviler sterkt på at dette er like lett som det er på XB1. Her må man vel ha en konto separat for US, og en hovedkonto for EU f.eks? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Opprett US konto, kjøp slike PSN kort fra en eller annen side til 49-50 USD. Legg inn koden på PSN osv. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc. Nei, du spiller spillene på primærkontoen din. Ligger guider her på forumet på hvordan du går frem. Bare husk at du også må laste ned all DLC til spillet fra US PSN om du handler derifra. Endret 17. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Helt utrolig at den dritten av en maskin ikke klarer å koble til internett.. Prøvd å slå den helt av (ikke standby) dratt ut strømmen og startet opp igjen? MIn vær jævlig kilen på nettverket de første dagene av en eller annen grunn, prøvd det meste, eneste som ser ut til å funke (til nå) var å gjenopprette til fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Så du fikset det ja Men du fikk ikke logge deg inn på PSN, var det sånn å forstå? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 I morgen så kan konsoll og spill markedet forandres om rykte stemmer....jævla spennende altså! ps4 vr all but confirmed 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Håper på litt fethet nå Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc. Husk å aktivere både den norske og amerikanske brukeren din som primær på PS4, da kan du bruke spill lastet ned fra den ene på den andre Alt du trenger å vite står her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Jeg har valgt å kjøpe PSN-koder fra Offgamers. De er raske og krevde kun godkjenning på SMS for meg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Ser at Coop Obs! Lade og Tiller reklamerer for Lego The Movie spillet til Kr. 399,-. PS4 er også en av konsollene som blir nevnt. Ikke dum pris for fysisk vare (sett opp mot US PSN så er det ikke fullt så billig) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Offg Men da blir vel også spillene låst til den kontoen? Slik at jeg ikke kan bruke min nåværende konto til å spille for Trophies etc. Husk å aktivere både den norske og amerikanske brukeren din som primær på PS4, da kan du bruke spill lastet ned fra den ene på den andre Alt du trenger å vite står her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Jeg har valgt å kjøpe PSN-koder fra Offgamers. De er raske og krevde kun godkjenning på SMS for meg. Ser at jeg faktisk er registrert hos offgamers jeg også, er dette fortsatt det billigste ? Jeg kjøpte senest i går en slik 50USD code fra http://www.pcgamesupply.com De var lynkjappe med å levere kode de også forsåvidt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Kjøper fra amazon.com. Leverer med en gang de og Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Ser at jeg faktisk er registrert hos offgamers jeg også, er dette fortsatt det billigste ? Jeg kjøpte senest i går en slik 50USD code fra http://www.pcgamesupply.com De var lynkjappe med å levere kode de også forsåvidt. Virker som det er mange gode steder å velge mellom. Ikke store prisforskjellen på de billigste. Jeg valgte Offgamers fordi flere her inne var veldig fornøyd med de. For en stund siden snakket folk om å bytte region til Canada fordi de var billigst. Nå har prisen på spill der økt til 65 dollar. http://www.ign.com/articles/2014/03/14/playstation-4-prices-going-up-in-canada Endret 17. mars 2014 av MrCradock Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Kjøper fra amazon.com. Leverer med en gang de og Har vurdert å kjøpe digital kode til spillet rett fra Amazon, men enten er de veldig trege med nye spill eller så er jeg veldig dårlig til å søke, fordi jeg finner ingen nye spill som selges med digital kode. Eller tenker du på PSN-kort? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Så du fikset det ja Men du fikk ikke logge deg inn på PSN, var det sånn å forstå? Stemmer, når eg prøvde internett testen så fikk den IP addresse men stoppet etter det. Men alt har funket nå etter eg tok en reset. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Kjøper fra amazon.com. Leverer med en gang de og Har vurdert å kjøpe digital kode til spillet rett fra Amazon, men enten er de veldig trege med nye spill eller så er jeg veldig dårlig til å søke, fordi jeg finner ingen nye spill som selges med digital kode. Eller tenker du på PSN-kort? Tenker på PSN kort ja. Jeg kjøpte 1x50 og 1x10 USD og kjøpte meg Infamous. Kodene kom på mail med en gang. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Of nei til VR, ikkje ødelegg spill på samme måte som film kino er blitt. Ja til VR! JA JA JA JA JA!! Hehe Hva er det du er redd for at vil ødelegge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå