Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snodig, jeg fant akkurat ut at det kom en reutgivelse av Playstation i 2000 som het PSone. Noe som gjør XBone sitt navn enda mere merkelig.

Velkommen etter :)

 

Med One menes jo den helhetlige pakken til MS ( all in One ) som jo kan diskuteres. Men dette er du sikkert klar over. Men da lurer jeg på hva den neste konsollen til MS vil hete :p

Lenke til kommentar

Det kan ikke være så enkelt som dette? http://www.youtube.com/watch?v=QqTokStMbNo

Finner flere fremgangsmåter som muligens kan fikse ditt problem (http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/INFO-Issues-with-ejecting-PS4-discs/td-p/42133811)

Det med å heve konsollen opp, kan kanskje være noe i.

Ser ejectknappen er i kontakt med den tynne støttefoten under. Så hvis de har en uheldig virkning på hverandre, så trykker foten på eject-sensoren.

 

Så nå har jeg hevet konsollen, med noen litt tykke sorte møbelknotter. Får se om det løser problemet.

Ellers er det 2 muligheter til jeg kan prøve.

Re-innstallere PS4 med grunnfilen (900mb), og ikke bare firmware-oppdateringen.

Og noen skriver å ha strammet den manuelle disc-eject skruen som sitter under det avtagbare dekselet.

Lenke til kommentar

 

 

Er bare å få sendt den til til Sony. Dem reparerer ikke maskinen din å sender den tilbake. Dem sender en ny eller en reparert PS4 tilbake til deg.

 

Slik er ihvertfall rutinen på defekte PS3 maskiner.

 

Ikke så klar for å få en annen reparert.

PS4 står øverst i HiFi-racket, og en tidligere eid med stygge striper på er jeg ikke interessert i.

Har lest tidligere om folk som har fått såkalt refurbished konsoll, (PS3, Xbox360), med noen solide striper i.

Da de klaget på det, får de til svar at det er slik ordningen fungerer og de ikke kan sikre seg mot å få et eksemplar som ser dårligere ut enn det som ble levert inn.

Lenke til kommentar

Det plastdekselet som dekker HDD på PS4 tåler ikke en dritt. Har tørket støv av konsollene min med rene og smooth micofiberklut, og såg til min store forundring at hele det jævla dekselet var fyllt med slike små striper som kommer til rette i godt lys. Føler det går litt igjen på One også, synd de er av slik Nille kvalitet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

Er bare å få sendt den til til Sony. Dem reparerer ikke maskinen din å sender den tilbake. Dem sender en ny eller en reparert PS4 tilbake til deg.

 

Slik er ihvertfall rutinen på defekte PS3 maskiner.

 

Ikke så klar for å få en annen reparert.

PS4 står øverst i HiFi-racket, og en tidligere eid med stygge striper på er jeg ikke interessert i.

Har lest tidligere om folk som har fått såkalt refurbished konsoll, (PS3, Xbox360), med noen solide striper i.

Da de klaget på det, får de til svar at det er slik ordningen fungerer og de ikke kan sikre seg mot å få et eksemplar som ser dårligere ut enn det som ble levert inn.

 

 

Sendte min PS4 plettfri til Sony, ikke et merke eller ripe, så forventer å få tilbake en i samme stand, både PS4 og Xbox One konsollene står øverst i tv benken er så er heller ikke interessert å få en PS4 tilbake som ikke ser ut i dagslys.

Lenke til kommentar

Det plastdekselet som dekker HDD på PS4 tåler ikke en dritt. Har tørket støv av konsollene min med rene og smooth micofiberklut, og såg til min store forundring at hele det jævla dekselet var fyllt med slike små striper som kommer til rette i godt lys. Føler det går litt igjen på One også, synd de er av slik Nille kvalitet.

Det er vel slik med all pianolakk-plast dingser. Min PS3 60GB ble også slik med en helt vanlig mikrofiberklut.

Lenke til kommentar

 

*snip*

 

Er bare å få sendt den til til Sony. Dem reparerer ikke maskinen din å sender den tilbake. Dem sender en ny eller en reparert PS4 tilbake til deg.

 

Slik er ihvertfall rutinen på defekte PS3 maskiner.

 

Jeg kan konfirmere, sendte inn en broken Ps3, fikk en nyere utgave tilbake etter 3 uker.

Lenke til kommentar

Gamezone er blitt svindyre må jeg si. Ikke engang gratis frakt har de. Blir totalt 580kr ved å kjøpe fra de.

 

Skal gjøre et unntak ettersom det er Infamous, men synes ikke noe om prisene deres i disse dagene. Frykter også at den digitale prisen kommer til å ligge på 599kr.

 

Konsollgaming er ikke i nærheten av PC når det kommer til pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...