Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så skuffet, så utrolig skuffet. Batman er sikkert kult det, men det er bare et spill basert på film. Det blir sjeldent noe WTF?!?!-moment med slike spill. Jeg føler det hadde vært mer spennende om de hadde valgt å relansere GTA 2 til PS4. Faen ta syke journalister som skal ljuge og selge blader. Burde straffes med døden.

 

 

:huh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er så skuffet, så utrolig skuffet. Batman er sikkert kult det, men det er bare et spill basert på film. Det blir sjeldent noe WTF?!?!-moment med slike spill. Jeg føler det hadde vært mer spennende om de hadde valgt å relansere GTA 2 til PS4. Faen ta syke journalister som skal ljuge og selge blader. Burde straffes med døden.

 

Vel, jeg satt igjen med en slik følelse etter å ha spilt Arkham Asylum. Hadde nada forventninger og ble nesten helt satt ut av hvor bra det var. Gleder meg som en unge til Arkham Knight.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er så skuffet, så utrolig skuffet. Batman er sikkert kult det, men det er bare et spill basert på film. Det blir sjeldent noe WTF?!?!-moment med slike spill. Jeg føler det hadde vært mer spennende om de hadde valgt å relansere GTA 2 til PS4. Faen ta syke journalister som skal ljuge og selge blader. Burde straffes med døden.

 

:huh:

Jeg og stanset å lese videre da den der kom :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser ihvertfall veldig lovende ut! Noen som har fått med seg når review embargo (eller hva det kalles) blir løftet? Er veldig spent på hva anmeldere har å rapportere om dette spillet. Krysse fingrer for at det blir knall.

 

Bare for moro skyld, jeg gjetter på massevis av 8/10. Grafikken er nydelig, og jeg tror spillet er bra, men utifra det jeg har sett av streams ser det ut til å bli mer av det samme. Ikke at det er en dum ting,

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at storen på ps4 ikke gjenkjenner psplus abonnementet mitt, når jeg går inn på psplus delen av store så får he spm om jeg vil kjøpe psplus abonnement.. Noen som har same problem ?

 

Er det all reklamen for PS+ som kommer opp når du via Store går til "PlayStation Plus" og deretter det første menyvalget "Join PlayStation Plus" du tenker på? For selv om du har PS+ så er hele det første menyvalget kun reklame videoer for PS+ tjenester med subscription valg.

 

Nedenfor menyvalget "Join PlayStation Plus" finner du "Instant game collection" og "Exclusive Discounts" som er der du finner spill + deals...

 

Ellers så kan du gå til Settings > PSN > Account information > Services List > Bla deg ned lista og velg "PlayStation Plus" > Her finner du all informasjon om ditt PS+ aboonement, hvor lenge det varer og du kan også slå av/på automatisk "renewal" etc...

Lenke til kommentar

Noen som har følgende problem, eller erfaring med det. (Hørt noe).

De siste 2 ukene har PS4 begynt å slå seg på, spytte ut disken, og blir stående i eject-modus.

Altså når jeg står opp om morgenen er PS4 på, disken står ute, og jeg hører motoren som skubber disken ut jobber og jobber og jobber.

Selv om jeg tar ut disken, jobber eject-motoren.
PS4 tar ikke i mot noen disk fordi motoren skubber den ut igjen.
Å restarte hjelper ikke.
Ut med strømmen hjelper ikke.

 

Hver gang dette skjer, må jeg starte PS4 i safe mode, laste ned 1.61 firmware og innstallere på nytt.
Eject-motoren jobber og jobber helt til fw er innstallert.
Da restarter PS4 og virker som normalt.

 

Jeg avslutter alltid som normalt via slukke-menyen. (Home-knappen, "Slå av PS4").

Problemet oppstår med såvel AC4 som Skylanders som andre spill).

 

Samtidig er det vanskelig å reklamere på fordi jeg er usikker på om den så vil fungere normalt innen den kommer til service, og de ikke finner feil.
Og jeg er ikke interessert i å sitte uten PS4 i ukesvis fordi det ikke er mulig å oppdrive en ny.

(Kjøpt hos Expert).

 

Noen som vet noe, eventuelt har en quick-fix i stedet for å innstallere firmware på nytt.
Det tar tross alt en del tid hver gang fw skal lastes og innstalleres. Samt eject-motoren nok går en tidlig død i møte hvis den skal stå og jobbe når jeg er på jobb, om natten eller annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...