Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 PCM (LPCM) kjører surround. Det står ikke i displayet, men det er lyd i flere kanaler.. Dumt å sette ps4 i dts, for da får man ikke dts-hd hvis det er tilgjengelig Det stemmer, LPCM er et bra valg, men ikke hvis du vil a 5.1 i netflix. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har desverre såpass gammel reciever at jeg kun kan kjøre optisk ut fra PS4 og ikke HDMI bypass. Derfor får jeg kun stereo fordi det er en eller annen konflikt når man streamer video. Jeg vet at en fix er å bruke HDMI-lyd ut, men da må jeg kjøpe ny forsterker og det gidder jeg ikke så lenge den jeg har var såpass dyr den gang.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Kanskje er det like greit at ingen kan høre deg skrike i verdensrommet. http://www.gamer.no/artikler/sniktitt-alien-isolation/158016 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er Second son kommet ut i usa, en twitchèr fra spillet nå?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er Second son kommet ut i usa, en twitchèr fra spillet nå?? Nei, kommer ut likt i alle regioner. Er bare at noen har fått tak i spillet tidligere i USA. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 For ett jævlig anti-klimaks http://www.dualshockers.com/2014/03/14/opms-ps4-series-of-massive-significance-teased-last-month-isnt-what-most-expected/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er Second son kommet ut i usa, en twitchèr fra spillet nå?? Nei, kommer ut likt i alle regioner. Er bare at noen har fått tak i spillet tidligere i USA. Ok, kun sort fra streamèn hans nå, iallefall på telefonen min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 For ett jævlig anti-klimaks http://www.dualshockers.com/2014/03/14/opms-ps4-series-of-massive-significance-teased-last-month-isnt-what-most-expected/ Uffda. Mange mente også det var snakk om GTA V til PS4 eller noe spennende som artikkelen nevnte. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Jeg synes litt synd på spillmagasinene jeg. Det må være utrolig vanskelig å selge slike blad nå til dags. Endret 14. mars 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hahaha, ler. Men ja, som Leflus nevner, det er nok fordi de sliter med salg at de må reklamere på den måten. Spørs hvor mange spillmagasiner som finnes i fysisk form om noen år. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 For ett jævlig anti-klimaks http://www.dualshockers.com/2014/03/14/opms-ps4-series-of-massive-significance-teased-last-month-isnt-what-most-expected/ Er det bekreftet 100%? Var så latterlig at jeg nesten har vondt for å tro det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Nei jeg har vel kun sett akkurat den der. Det er nitrist rett og slett, om det stemmer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Står mye om at lekkasjene ødela veldig mye av dette. Selvfølgelig litt hypet opp, men er en ganske god annonsering om ikke lekasjene hadde kommet slik at utviklerne måtte rushe annonseringen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Selm om Arkham Knight virker veldig interessant er det knapt verdt titelen "middelmådig cover med masse info vi allerede visste om fra før". Æsj. Og jeg som trodde det skulle komme noe banebrytende som Crash, Twisted Metal med lokal 2-player eller GTAV. Sukk.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Nye spoilerfrie screens fra infamous ss http://www.dualshockers.com/2014/03/14/high-quality-infamous-second-son-gameplay-screenshots-appear-show-lovely-graphics-and-no-spoilers/ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Pent som pokker altså! Skal bli spennende å se hvordan anmeldelser blir av spillet. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja var skikkelig pent og, håper det er like kjekt som de andre spillene Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Nye Batman er nå mye større nyhet enn et gammelt spill som GTA 5. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så skuffet, så utrolig skuffet. Batman er sikkert kult det, men det er bare et spill basert på film. Det blir sjeldent noe WTF?!?!-moment med slike spill. Jeg føler det hadde vært mer spennende om de hadde valgt å relansere GTA 2 til PS4. Faen ta syke journalister som skal ljuge og selge blader. Burde straffes med døden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå