MrCradock Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kun det første, men det falt ikke i smak. Det er vel for mye å be om en demo før lansering også Ser mørkt ut for en demo... http://www.gamereactor.no/nyheter/218154/Det+kommer+ingen+demo+av+Infamous%3A+Second+Son/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Can't help but notice at det ser ut til at hovedpersonen har lagt på seg siden E3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Uff, dette var triste saker Var jo en lignende utvikling på watch dogs så fryktelig uventet var det vel kansje ikke , men fortsatt... Grafikk er vel ikke alt... Så bare bildene på mobilen så tørr ikke si noe fra eller til, men leste artikkelen og han som laget den deler ikke din observasjon. Han sier at det er forskjeller men ikke downgrade. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Kan være verdt å nevne at dette er en sammenligning av forskjellige lyssettinger, bygninger/strukturer som har blitt flyttet osv og ikke en grafisk sammenligning. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 It just looks different. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Grafisk sett så ser jo det ut som skyggeleggingen har fått seg en real nedgradering , alt ser mye flatere og kjedlig ut. Så må jo helt ærli si at E3 bildene i mine øyne ser MYE bedre ut, mye mer dybde på sett og vis. Men kommer nok ikke til å avbestille Collectors Editionen min av den grunn, har ståltroen på det blir et knallspill! edit : klart , det kan jo skyldes mye tid på dagen at bildene ser så "tamme" ut. Endret 13. mars 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Kan være verdt å nevne at dette er en sammenligning av forskjellige lyssettinger, bygninger/strukturer som har blitt flyttet osv og ikke en grafisk sammenligning. Stemmer det. Ser jo at flere elementer er fjernet fra bakgrunnen etc. Men det er ingen tvil om hvilke bilder som har best blikkfang Altså de fra E3. Nesten alt av lys/skygger virker nedtonet og sløvt i forhold. Men altså, trenger jo ikke se lenger enn til det gameplay klippet baki her at dette ser jævlig bra ut grafisk, om ikke annet. Endret 13. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Stemmer det. Ser jo at flere elementer er fjernet fra bakgrunnen etc. Men det er ingen tvil om hvilke bilder som har best blikkfang Altså de fra E3. Nesten alt av lys/skygger virker nedtonet og sløvt i forhold. Ikke så rart at lys/skygger er annerledes andre tider på dagen. Jeg har veldig lite peiling på hva jeg skal se etter, men leser man i kommentarfeltet er det da absolutt tvil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Stemmer det. Ser jo at flere elementer er fjernet fra bakgrunnen etc. Men det er ingen tvil om hvilke bilder som har best blikkfang Altså de fra E3. Nesten alt av lys/skygger virker nedtonet og sløvt i forhold. Ikke så rart at lys/skygger er annerledes andre tider på dagen. Jeg har veldig lite peiling på hva jeg skal se etter, men leser man i kommentarfeltet er det da absolutt tvil. Og det er jeg jo enig i sier jeg, jeg nevner bare at E3 traileren den som skiller seg mest ut i mine øyne. Setingen de har valgt å gå for i retail ser kjedeligere ut, og delatjer fremstår ikke like godt. Ikke har spillet dynamiske tider på døgnet heller, men skal følge historien. Og om en skulle dømt ut i fra ett kommentar fellt ? Du har jo de som ikke ser forskjell mellom 30 og 60fps, og selvfølelig de som har MS og Sony litt for langt opp i endetarmen... Men som sagt, det kan være så pent det bare vil, hjelper ikke når gameplayet ser drit kjedelig ut. Håper på å bli overbevist selvfølgelig da det ikke er stort å spille på PS4 om dagen annet enn BF online. Endret 13. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Når har egentlig Sony tenkt å komme med en skikkelig os oppdatering? Suspend, dlna support, 3d blu-ray.. Hva mer er det vi trenger? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Når har egentlig Sony tenkt å komme med en skikkelig os oppdatering? Suspend, dlna support, 3d blu-ray.. Hva mer er det vi trenger? Godt spørsmål. Selv har jeg faktisk enda til gode å mate både One eller PS4 med noen BD-film. Men jeg kan vel telle på énn hånd antall filmer jeg bryr meg med å kjøpe på ett år også da, så ikke akkurat det største problemet for min egen del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Når har egentlig Sony tenkt å komme med en skikkelig os oppdatering? Suspend, dlna support, 3d blu-ray.. Hva mer er det vi trenger? Tenkte akkurat dette nå for litt siden. Når kommer det egentlig? Alle sa jo det kommer "selvfølgelig" innen et par måneder i etterkant av lansering..... så Sony, når? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg synes ihvertfall kan få patcha inn surround på Netflix/Viaplay. Utrolig irriterende at det bare er i stereo på tross av at det står 5.1 på info om filmen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Har BF4 tryna igjen? Eller er det generelt ett helvete med PSN igjen? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Jeg synes ihvertfall kan få patcha inn surround på Netflix/Viaplay. Utrolig irriterende at det bare er i stereo på tross av at det står 5.1 på info om filmen.. Jeg har surround via HDMI. Mulig jeg tenker på PS3 nå. (Netflix) Endret 13. mars 2014 av duppsko Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 PS4 støtter ihvertfall ikke 5.1 på netflix via optisk. Det er jeg 100% sikker på. Veldig plagsomt. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg synes ihvertfall kan få patcha inn surround på Netflix/Viaplay. Utrolig irriterende at det bare er i stereo på tross av at det står 5.1 på info om filmen.. Har hatt surroundlyd siden dag 1 via HDMI, men du må sette audio output på PS4 til DTS eller Dolby. Står det på Linear PCM så får du kun stereo. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Men ikke på netflix Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Men ikke på netflix Jo, det var det jeg svarte han på. Du får 5.1 på netflix ved å sette audio output til DTS eller Dolby Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 PCM (LPCM) kjører surround. Det står ikke i displayet, men det er lyd i flere kanaler.. Dumt å sette ps4 i dts, for da får man ikke dts-hd hvis det er tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå