Muggkaare Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Illustrasjonsbilder, mkay? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg håper det stemmer at det kommer. Er nesten litt krise for Sony og Microsoft om dem ikke får VR når PC mest sannsynlig får dette i år via Oculus Rift og sikkert flere parter etterhvert. Dem kan ikke sitte å se på at PC hopper et lysår frem i tid når det kommer til spill underholdning. Skjønner seriøst ikke hvorfor folk drar frem PC stadig vekk. Joda PC har med litt ekstra penger spytta inn helt suveren grafikk på spillene, men hvor mye selger spill på PC? Det er Blizzard, Valve og Minecraft(Mojang) som gjør bra salg på platformen. Resten av spillindustrien kunne aldri vert der den var i dag hadde det ikke vert for konsollindustrien, utviklere kommer aldri til å forlate konsoll for PC. PC har alltid vert "overlegen" men det vil aldri skje at den tar over som hovedspillplattform fremfor konsoll. Den hører ikke med i diskusjonen over hva konsollprodusenter skal bekymre seg for. Jeg nevnte PC da PC mest trolig får VR i år. Og VR er nok det største og viktigste som er skjedd innen spill underholdning siden fps sjangeren fikk mouselook. Og om det viser seg at XBO og PS4 ikke får VR så er forskjellen og mulighetene så store at jeg tipper dem fleste hopper regelrett over til PC. Jeg har prøvd Oculus Rift og det er ikke en tvil i min kropp om at det er fremtiden for spill. Når det kommer til spørsmålet om hvor mye spill som faktisk selges på PC kontra konsoll så har jeg ingen anelse. Men PC som spill plattform lider nok ingen nød. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Du får lese artikkelen. Det er snakk om VR-briller.De antar at det er VR. Men bildene stemmer med bildene vi fikk fjor, som også ble antatt å være VR. Disse brillene hadde 1 skjerm, uten 3D. Hele poenget med VR er 3D. Skjønner ikke helt hva du mener bildene beviser eller motbeviser. Det er jo forfatteren av artikkelen som har funnet et bilde som kan illustrere hvordan VR briller kanskje kan se ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Sony erter Microsoft litt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Enklere å bare gjøre slik: Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kommer Infamous på PSN Storen på dag 1? eller bør eg bestile det i disc form? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Enklere å bare gjøre slik: Skjønte ikke helt den, men er det riktig at han mener det som skjedde med at MS bestakk EA for å få Titanfall eksklusivt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Enklere å bare gjøre slik: https://twitter.com/amboyes/status/443892294056304640 Skjønte ikke helt den, men er det riktig at han mener det som skjedde med at MS bestakk EA for å få Titanfall eksklusivt? Tror han snakker om at en del indie utviklere har klaget på at om de skal lansere spillet sitt på xbox one, så kan de ikke lansere på ps4 først og så på xbox one. De må lansere samtidig. Endret 13. mars 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kommer Infamous på PSN Storen på dag 1? eller bør eg bestile det i disc form? Det skal komme dag 1, slik som alle andre spill har gjort, men det kan være hektisk for serverne, så forvent litt treg nedlasting. . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Enklere å bare gjøre slik: https://twitter.com/amboyes/status/443892294056304640 Skjønte ikke helt den, men er det riktig at han mener det som skjedde med at MS bestakk EA for å få Titanfall eksklusivt? Tror han snakker om at en del indie utviklere har klaget på at om de skal lansere spillet sitt på xbox one, så kan de ikke lansere på ps4 først og så på xbox one. De må lansere samtidig. Akkurat det der har jeg ikke hørt om en gang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Hva? Det er en policy Microsoft har hatt i flere år. Selv om jeg ser at de har gjort noen unntak. Det gjelder forresten ikke bare indiespill, men alle spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Aldri bitt meg i merke i akkurat det der altså Spillte svært få indietitler forrige generasjon også, eller fulgte vel aldri med i den retning (med enkelte fantastiske unntak) . Endret 13. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Altså, det gjelder ikke bare indiespill, men alle spill. Men de har gjort noen unntak har jeg sett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Ja fikk med meg det, men eg sier bare at jeg ikke har bitt mer merke i den praksisen. Penger under bordet og alt det der er jo helt vanlig praksis fra alle kanter. Men det er jo fint at Sony ikke kjører samme greia da Ikke at jeg bryr meg nevneverdig (egoisten i meg ihvertfall). Jeg er mer opptatt av å få den beste utgaven av spill, og da kan jeg fint koste på meg å vente litt ekstra om det er det som skal til. Men nå er det ikke alle som har den fordelen av være max fleksibel med konsoll løsningene slik som meg. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kommer Infamous på PSN Storen på dag 1? eller bør eg bestile det i disc form? Det ligger ute på US PSN nå til forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Så det siste gameplay klippet fra Infamous som ble postet litt tidligere her. Er fortsatt i tvil eg altså. Syns det ser regelrett stusselig kjedelig ut for å være klin ærlig. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Har du spilt de to første inFamous-spillene, Mala? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kun det første, men det falt ikke i smak. Det er vel for mye å be om en demo før lansering også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Her er forøvrig en liten sammenligning fra Infamous E32013 vs retail utgaven : http://www.dualshockers.com/2014/03/13/infamous-second-sons-retail-version-shows-radical-differences-compared-to-e3-2013-trailer/ Uff, dette var triste saker Var jo en lignende utvikling på watch dogs så fryktelig uventet var det vel kansje ikke , men fortsatt... Grafikk er vel ikke alt... Endret 13. mars 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå