Emils. Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Meh, blir nok ikke kjøp av dette Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Verdt å nevne at jeg syntes Infamous så jævla ræva og kjedelig ut når jeg så videoer og trailere, men når jeg fikk prøve det selv ble jeg solgt. Aner ikke hvorfor, men noen spill må man bare spille selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Flere som sliter med PSN ? Ustabile party og ekstrem lag i ps menyen? Både jeg og han i party med opplever det samme. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Flere som sliter med PSN ? Ustabile party og ekstrem lag i ps menyen? Både jeg og han i party med opplever det samme. Sliter med å synce trophies. Ikke prøvd multiplayer enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Ett helvete på jord å få til Coop på Dead Nation ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Fy faen for ei jævla sur FITTE Dead Nation online er. Privat game fungerer jo faen ikke! Kommer enn eller annen satans pikk inn i mitt private game før jeg får invitert folk. Helvetes makt altså. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg nekter å starte Dead Nation før en patch kommer. Er altfor mange som klager på bugs. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg nekter å starte Dead Nation før en patch kommer. Er altfor mange som klager på bugs. Med tanke på hvor dårlig spillet er ser jeg ingen grunn til å starte det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er jo gratis underholdning (og frustrasjon) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Dead Nation co-op på PS3 er en av mine beste spillopplevelser noensinne, faktisk. 2 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Da Forhåndsbestilte jeg infamous second son billig på USA PS store. Kan lett anbefale å bruke http://www.borderlinx.com. Får du en personlig og gratis amerikansk postboks. Så er det bare å handle koder på amazon.com. Slipper man oppringning på natta fra Asia :-P Vet du om man kan laste ned spillet tidligere om man har forhåndsbestilt det digitalt? Hvis ikke regner jeg med at nedlastningen starter så fort klokka slår midnatt på releasedagen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Hype meteret mitt er offisielt gått igjennom taket. Håper å ber dette stemmer... http://www.edge-online.com/news/sonys-vr-tech-will-be-revealed-at-gdc-and-it-represents-virtual-reality-gamings-greatest-hope/ EDIT: Her er filmen jeg så som guttunge og som har fått meg til å drømme om VR i mange år..ikke helt up to date når det gjelder spesial effekter lenger. Men fortsatt en artig film Endret 12. mars 2014 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Noen som gleder seg? Planlagt på PS4 også, 1080p 60FPS. Endret 12. mars 2014 av Selvin 4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Pegi 18 faktisk. Har jo hørt om de beryktede vaskescenene i det spillet der de bruker både shampoo og balsam i ett, men trodde likevel det skulle ende på 16. Gleder meg uansett. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Flere som sliter med at Dead Nation bruker veldig lang tid etter en bane er fullført til å koble til servere? Tar opp mot 3-4 min her før jeg kan gå på neste bane. Utrolig kjedelig sted å vente. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Ja det kan ta ganske lang tid så du er ikke alene. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Driveclub Revealed as a launch title “And we really don’t want to release a game before it’s ready. And sometimes, this happens in the normal course of business, where we think we’re on track to deliver what we think is going to be a great game, and when we get closer, we realize that we’d be doing everyone a disservice if we shipped it before it was ready.” http://www.ign.com/articles/2014/03/10/sonyas-gone-aback-to-the-drawing-boarda-to-make-driveclub-agreata 2016? Ikke veldig mye å spille på PS4 ennå. Endret 12. mars 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Flere som sliter med at Dead Nation bruker veldig lang tid etter en bane er fullført til å koble til servere? Tar opp mot 3-4 min her før jeg kan gå på neste bane. Utrolig kjedelig sted å vente.Ms sliter med titanfall og sony med dead nation Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet hvor PS plus koden ligger i esken? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet hvor PS plus koden ligger i esken? Er ikke noen, jeg fant iallfall ikke no. Men hvis du går in på ps store så har dem 14 dager trial medlemskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå