Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det...

Har også lest om folk som har blitt truffet av lyn ved å være utendørs, påkjørt av sykler, tilfeldig angrepet av svaner osv.
Hahaha konge innlegg, spesielt den med tilfeldig angrepet av svaner :D!

Men vekk fra humoren litt:

Er alltid feilratio på elektronikk. Det variere veldig ofte til produkt til produkt. Sony's og Nintendo's konsoller har vært veldig stabile i mange år. :)

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Det er da verken farlig eller skummelt å få en DOA. Det er jo bare å ringe salgsstedet, så fikser de en ny til deg rimelig fort.

Eneste du må huske for å klage på en DOA er å levere komplett pakke tilbake (konsoll, håndkontroller, manualer, esker osv).

Lenke til kommentar

Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live.

Begynner å lukte Gran Turisimo 5 her, så 2018 er så det nok på plass :)

Lenke til kommentar

Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live.

http://uk.ign.com/articles/2014/03/10/sonyas-gone-aback-to-the-drawing-boarda-to-make-driveclub-agreata

Det virker som om dem snakker om hvorfor DriveClub opprinnelig ble utsatt fra launch, og ikke en ny reset.

Lenke til kommentar

http://uk.ign.com/articles/2014/03/10/sonyas-gone-aback-to-the-drawing-boarda-to-make-driveclub-agreata

Det virker som om dem snakker om hvorfor DriveClub opprinnelig ble utsatt fra launch, og ikke en ny reset.

Enig. Her har noen vært for kjapp på avtrekkern. Men regner med vi hører noe fra utvikler snart.

Lenke til kommentar

Det er da verken farlig eller skummelt å få en DOA. Det er jo bare å ringe salgsstedet, så fikser de en ny til deg rimelig fort.

Eneste du må huske for å klage på en DOA er å levere komplett pakke tilbake (konsoll, håndkontroller, manualer, esker osv).

Reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven krever ikke at du leverer tilbake esker og manualer. Mulig butikkene foretrekker det, men du må absolutt ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

For å fullføre en DOA skal (dead on arrival) skal alt som fulgte med esken leveres tilbake. Når det kriteriet er oppfylt og maskinen er godkjent som DOA (som oftest at de stoler på kunde eller prøver å starte maskinen) godkjennes garantisak automatisk og kunde får ny maskin med hjem.

Dersom man benytter garanti/reklamasjon istedetfor DOA får man i all hovedsak en refurbished model, altså en eldre konsoll som har vært hos doktoren før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...