Kittel2 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Det er alltid noen som ender opp med svarteper desverre, slik er det bare. Sjangsen er dog svært liten Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Det skal man på ingen måte frykte, sannsynligheten er jo der, og ja, den er større en sannsynligheten for å vinne i lotto, men det skal ikke være en stopper for å kjøpe en knallbra konsoll Endret 10. mars 2014 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 http://youtu.be/NvCUktx9Cuo 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det...Har også lest om folk som har blitt truffet av lyn ved å være utendørs, påkjørt av sykler, tilfeldig angrepet av svaner osv. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det...Har også lest om folk som har blitt truffet av lyn ved å være utendørs, påkjørt av sykler, tilfeldig angrepet av svaner osv.Hahaha konge innlegg, spesielt den med tilfeldig angrepet av svaner ! Men vekk fra humoren litt: Er alltid feilratio på elektronikk. Det variere veldig ofte til produkt til produkt. Sony's og Nintendo's konsoller har vært veldig stabile i mange år. Endret 10. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 PSn nede? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 PSn nede? Server vedlikehold. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Fant ut det hehe. Jaja Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Argh! Jaja...dem såg vel at det ikke holdt mål da. Integrering av VR og 60fps neste ? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Folkens, det kommer ut så mange godsaker i år, at det er kanskje for det beste at det blir dyttet frem til 2015. Endret 11. mars 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det... Det er da verken farlig eller skummelt å få en DOA. Det er jo bare å ringe salgsstedet, så fikser de en ny til deg rimelig fort. Eneste du må huske for å klage på en DOA er å levere komplett pakke tilbake (konsoll, håndkontroller, manualer, esker osv). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live. Begynner å lukte Gran Turisimo 5 her, så 2018 er så det nok på plass Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live. http://uk.ign.com/articles/2014/03/10/sonyas-gone-aback-to-the-drawing-boarda-to-make-driveclub-agreata Det virker som om dem snakker om hvorfor DriveClub opprinnelig ble utsatt fra launch, og ikke en ny reset. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Fæen: Driveclub utsatt igjen - tilbake til tegnebordet ifølge sjef for prosjektet til IGN. Kommer kanskje ikke i 2014 en gang.. Da er det Project Cars som får holde drømmen min om et fett bilspill til PS4 i live. http://uk.ign.com/articles/2014/03/10/sonyas-gone-aback-to-the-drawing-boarda-to-make-driveclub-agreata Det virker som om dem snakker om hvorfor DriveClub opprinnelig ble utsatt fra launch, og ikke en ny reset. Enig. Her har noen vært for kjapp på avtrekkern. Men regner med vi hører noe fra utvikler snart. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Har bare lest at det er noen som får det, så derfor er jeg litt redd for det... Det er da verken farlig eller skummelt å få en DOA. Det er jo bare å ringe salgsstedet, så fikser de en ny til deg rimelig fort. Eneste du må huske for å klage på en DOA er å levere komplett pakke tilbake (konsoll, håndkontroller, manualer, esker osv). Reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven krever ikke at du leverer tilbake esker og manualer. Mulig butikkene foretrekker det, men du må absolutt ikke gjøre det. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 For å fullføre en DOA skal (dead on arrival) skal alt som fulgte med esken leveres tilbake. Når det kriteriet er oppfylt og maskinen er godkjent som DOA (som oftest at de stoler på kunde eller prøver å starte maskinen) godkjennes garantisak automatisk og kunde får ny maskin med hjem. Dersom man benytter garanti/reklamasjon istedetfor DOA får man i all hovedsak en refurbished model, altså en eldre konsoll som har vært hos doktoren før. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Da Forhåndsbestilte jeg infamous second son billig på USA PS store. Kan lett anbefale å bruke http://www.borderlinx.com. Får du en personlig og gratis amerikansk postboks. Så er det bare å handle koder på amazon.com. Slipper man oppringning på natta fra Asia :-P Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Utrolig digg gameplay demostrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå