Emils. Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Krysse fingrer.... gta.JPG Nå begynner det å bli mange forskjellige kilder som har meldt dette over tid. Så blir nesten overrasket om det ikke skjer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Krysse fingrer.... gta.JPG Nå begynner det å bli mange forskjellige kilder som har meldt dette over tid. Så blir nesten overrasket om det ikke skjer! Er muligens dette de siktes til her ? Ble postet i tråden tidligere sist mnd også forøvrig Endret 9. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Bomben slippes vel om kort tid. Er overbevist om at det kommer. Har bevisst latt være å spille det pga. Jeg har ventet på ps4 versjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Mitt spill køddet seg til og låste seg på progresjonen rundt 20-25% Kunne absolutt tålt å spille det på PS4 igjen Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Bomben slippes vel om kort tid. Er overbevist om at det kommer. Har bevisst latt være å spille det pga. Jeg har ventet på ps4 versjonen. Blir kanskje en slik oppgraderings pris til 75kr ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Bomben slippes vel om kort tid. Er overbevist om at det kommer. Har bevisst latt være å spille det pga. Jeg har ventet på ps4 versjonen. Blir kanskje en slik oppgraderings pris til 75kr ? Det hadde faktisk vært på sin plass. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Stock shortages see PS4 camera prices risehttp://www.computerandvideogames.com/452949/gamestop-raises-ps4-camera-pricing-amidst-high-demand/ Hvor mange har kjøpt kamera til PS4`n?, dere som evt. har kjøpt den, er det med tvfeste eller uten? Det er tydeligvis to forskjellige utgaver, en med tvfeste og en uten, norge selger den uten ser det ut som. Tv feste, altså en brakket som kameraet festes til. Endret 9. mars 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Min hadde klistrelapp i esken Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Min hadde klistrelapp i esken Ok Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Fins det HBO app på PS4? Må få sett sesong 4 av Game of Thrones 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Den er ikke kommet enda. Men før den kommer bør de ordne opp i den som allerede eksisterer på enkelte platformer. Makan til rælete greier. Endret 9. mars 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Gameplay starter ca 26minutter uti videoen for dere som ikke har sett denne enda Og her er live fra IGN: http://www.twitch.tv/ignlive Endret 9. mars 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Watch Dogs drop-in multiplayer can be turned on or off "There's also something important called the shield. If someone comes into your game, they can't come in right after so you can't be spammed in that way — unless you become aggressive and you start going into other people's games," Belanger said. "Then you really become available. But it's just a player choice in the end." http://www.polygon.com/2014/3/9/5488062/watch-dogs-drop-in-multiplayer-can-be-turned-on-or-off Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Bare 11 dager igjen til Infamous Second Son og MGS V Ground Zeroes. Herregud som jeg gleder meg! Må nok prøve å fullføre Thief og Rayman Legends før dem kommer, selvom det ser dårlig ut med tid. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Second Son, må si jeg gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Begynner å glede meg også, selv om jeg har en haug av å spill jeg burde gått igjennom først. Tenkte å få åpnet pakka PS4 ligger i snart. Eneste grunnen til at jeg ikke har åpnet opp pakka er fordi jeg ikke har noe spill jeg vil spille på den før Second Son. Håper Spaceworld klarer å levere til noe rundt releasdato på Collectors Edition. Endret 10. mars 2014 av Maury 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Det har ikke min andre plattform av dem nye konsoller jeg har heller Hvor dem blir av vet ikke jeg, men PS4 får servert håper jeg både DriveClub og The Order 1886 innen dette året er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Hvor stor er sannsynligheten for og få en DOA maskin? 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Hvor stor er sannsynligheten for og få en DOA maskin? 0.002% Endret 10. mars 2014 av Claes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå