Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hehe, ja det var en fin dag på jobb for Jack tipper jeg Har vel ikke sett en E3 pressekonferanse hvor folk har jublet så mye noen gang.... Bare 3 mnd til E3 sparker løs igjen. Blir vel å gjøre som tidligere å koble PC til tv i stua og ha et maraton uten like....i fjor satt jeg vel i 10timer eller noe å ble bombardert med spill info.. 3 mnd. Fy faen hvor tiden flyr altså. Forøvrig var Tretton en helt herlig fyr å høre på altså, så han har gjort en god figur for Sony på scenen Endret 7. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fra den youtubevideoen fra E3: [...]one exclusive title that sold more than every exclusives combined on the other side[...] Hvilken tittel skal dette være? Om det er Knack så dør jeg av latter. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Var ikke 100% overbevist over second son, men etter å ha titta på livedemoen i kveld så ble det em forhåndsbestilling lagt inn i kveld :-p dæven for en grafikk! Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 hei når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en? headsettet er koblet til kontrollern. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 hei når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en? headsettet er koblet til kontrollern. Hva slags headsett har du? Og sjekke om du har på de riktige innstillingene Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Bf4; flere som merker på større baner i.conquest at det lugger og hakker? Nesten som ps4 ikke takler det. På rush går alt fint Det er rubberbanding. Dice har enda ikke fikset problemet Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 hei når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en? headsettet er koblet til kontrollern. Hva slags headsett har du? Og sjekke om du har på de riktige innstillingene Jeg har freq 7. Hvilke innstillinger? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 hei når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en? headsettet er koblet til kontrollern. Hva slags headsett har du? Og sjekke om du har på de riktige innstillingeneJeg har freq 7. Hvilke innstillinger? Audio output. Sjekk om du har på chat +audio og bruk USB kabelen, 3.5 jack'en har ikke chat eller surround sound Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er i USA og shoppe meg et Astro A50:-) Selger nok mitt gamle Px4, etter jeg har fått testet Astro A50. Er i USA 12dager til, og må vente med ps4 spilling/teste Astro A50 til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det vanlig euro plug som følger med PS4 - maskinene som selges hos proshop og cdon? Vurderer sterkt å bestille. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party. ? Du burde ha både chat og audio trådløst etter 1.6 update'en. Bruker pulse elite of de funker kjempe bra. Endret 8. mars 2014 av Idba Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party. ? Du burde ha både chat og audio trådløst etter 1.6 update'en. Bruker pulse elite of de funker kjempe bra. Gjelder bare Sony hodetelefonene tror jeg. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Krysse fingrer.... gta.JPG Unnskyld min uvitenhet, men er denne fyrn til å stole på? Fy fa... digg det hadde vært med gta 5 med ps4 grafikk. Håper han snakker sant! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Flere som sliter med at man plutselig blir kastet ut av Lego Marvel Superheroes? Plutselig skjedd 5-6 ganger de siste 2-3 dagene. Heldigvis så autosaver spillet etter hver gang man gjør noe... Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jeg slet med det i Asassin's Creed: Freedom Cry. Løsningen ble å spille uten å være logget på PSN. Aner ikke om det samme funker med Lego Marvel Superheroes men det er verdt et forsøk. Endret 9. mars 2014 av Kuff1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Er i USA og shoppe meg et Astro A50:-) Selger nok mitt gamle Px4, etter jeg har fått testet Astro A50. Er i USA 12dager til, og må vente med ps4 spilling/teste Astro A50 til jeg kommer hjem. Ser ut som ett godt headsett altså, stiv pris her på berget dog. Mye måtte du ut med for det i statene? Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party. ? Du burde ha både chat og audio trådløst etter 1.6 update'en. Bruker pulse elite of de funker kjempe bra. Gjelder bare Sony hodetelefonene tror jeg. Det stemmer. Endret 9. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Krysse fingrer.... gta.JPG Unnskyld min uvitenhet, men er denne fyrn til å stole på? Fy fa... digg det hadde vært med gta 5 med ps4 grafikk. Håper han snakker sant! Han skal ha hatt mye rett til nå. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Er i USA og shoppe meg et Astro A50:-) Selger nok mitt gamle Px4, etter jeg har fått testet Astro A50. Er i USA 12dager til, og må vente med ps4 spilling/teste Astro A50 til jeg kommer hjem. Ser ut som ett godt headsett altså, stiv pris her på berget dog. Mye måtte du ut med for det i statene? 300$http://m.bestbuy.com/m/e/product/detail.jsp?skuId=6237868&pid=1218723188404&pcatId=abcat0715000 Endret 9. mars 2014 av ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå