Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det var en fin dag på jobb for Jack tipper jeg :) Har vel ikke sett en E3 pressekonferanse hvor folk har jublet så mye noen gang.... Bare 3 mnd til E3 sparker løs igjen. Blir vel å gjøre som tidligere å koble PC til tv i stua og ha et maraton uten like....i fjor satt jeg vel i 10timer eller noe å ble bombardert med spill info.. :)

3 mnd.

Fy faen hvor tiden flyr altså.

Forøvrig var Tretton en helt herlig fyr å høre på altså, så han har gjort en god figur for Sony på scenen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en?

headsettet er koblet til kontrollern.

Hva slags headsett har du? Og sjekke om du har på de riktige innstillingene

Lenke til kommentar

hei

når jeg setter i headsettet mitt som er et gaming headset, så kommer det lyd ut men det virker som om micen ikke er akrivert. så hvordan aktiverer jeg mikrofonen til ps4en?

Jeg har freq 7. Hvilke innstillinger?
Lenke til kommentar

hei

Jeg har freq 7. Hvilke innstillinger?

Audio output. Sjekk om du har på chat +audio og bruk USB kabelen, 3.5 jack'en har ikke chat eller surround sound

Lenke til kommentar

Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party.

? Du burde ha både chat og audio trådløst etter 1.6 update'en. Bruker pulse elite of de funker kjempe bra.

Endret av Idba
Lenke til kommentar

Man får chat igjennom kontrollen? Jeg må jo ha ledning fra mitt Px4 for å chatte i party.

? Du burde ha både chat og audio trådløst etter 1.6 update'en. Bruker pulse elite of de funker kjempe bra.

Gjelder bare Sony hodetelefonene tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg slet med det i Asassin's Creed: Freedom Cry. Løsningen ble å spille uten å være logget på PSN.

Aner ikke om det samme funker med Lego Marvel Superheroes men det er verdt et forsøk.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Er i USA og shoppe meg et Astro A50:-)

Selger nok mitt gamle Px4, etter jeg har fått testet Astro A50. Er i USA 12dager til, og må vente med ps4 spilling/teste Astro A50 til jeg kommer hjem.

Ser ut som ett godt headsett altså, stiv pris her på berget dog. Mye måtte du ut med for det i statene?

Gjelder bare Sony hodetelefonene tror jeg.

Det stemmer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er i USA og shoppe meg et Astro A50:-)

Selger nok mitt gamle Px4, etter jeg har fått testet Astro A50. Er i USA 12dager til, og må vente med ps4 spilling/teste Astro A50 til jeg kommer hjem.

Ser ut som ett godt headsett altså, stiv pris her på berget dog. Mye måtte du ut med for det i statene?

300$

http://m.bestbuy.com/m/e/product/detail.jsp?skuId=6237868&pid=1218723188404&pcatId=abcat0715000

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...