Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hvordan er batteritiden på DS4? DS3 holdt jo i en evighet.

Ikke det sprekeste. Har 2 konrollere til rådighet, der 1 alltid er helt oppladet. Er også påpasselig med å slenge kontrollen som sist var i bruk på lading. Men under online gameplay med mye party chat via PX4 (ledning fra headsett til kontrollen) føler jeg batteriet reiser åt skogen rimelig kjapt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig bestille PS4 fra CDON i går, men hørte rykter om at de åpner pakkene for å bytte strømledning, siden de selger UK versjonen. Noen som vet om dette er sant eller ikke?

Vi har bestilt fra cdon nå og den kom med forsegling.

Uansett så ser du jo at maskinen er urørt og fersk når den er pakket inn i plast, det er ingen som klarer å pakke den inn slik den ligger fra fabrikk.

Strøm kabelen lå uten plastikk,

Det jeg har sett på youtube er at det finnes 2 forskjellige esker, en blå der man lukker opp i front og drar bakover så hele fremsiden blir åpnet, den fra cdon har en tynn papp utenpå som ligner den blå med bilde av ps4 også drar man ut en hvit pappeske som er samme som den andre bare denne er helt uten reklame. Førstnevnte har blå Sony forsegling og den fra cdon har sånn rund seig plast forsegling der du lukker opp, sett flere på youtube med begge typer esker og forseglinger, kan jo begynne å lure men tror det bare er at Japan har en eske og Kina en annen :-) nok prat om esker! Bestill fra cdon du, er forseglet, hvis ikke så sender du den bare i retur

Endret av raym123
Lenke til kommentar

Noen som har fått tilgang til Dead Nation på sitt plus-abonnement?

På nettsiden; http://no.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection

Står det at Dead Nation er månedens plusspill, og det er en nedtellingsklokke som forteller at det er 28 dager og noen timer til spillet ikke lenger er gratis.

Men på PS4-plus-store dukker det ikke opp. Og kan ikke søkes opp.

På PS3-en min dukker heller ikke Tomb Raider opp som månedens plusspill.

Noen som vet noe, eller har fått tilgang?

Lenke til kommentar

Noen som har fått tilgang til Dead Nation på sitt plus-abonnement?

På nettsiden; http://no.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection

Står det at Dead Nation er månedens plusspill, og det er en nedtellingsklokke som forteller at det er 28 dager og noen timer til spillet ikke lenger er gratis.

Men på PS4-plus-store dukker det ikke opp. Og kan ikke søkes opp.

På PS3-en min dukker heller ikke Tomb Raider opp som månedens plusspill.

Noen som vet noe, eller har fått tilgang?

Selve Store updaten kommer senere. Men du kan alltids sjekke ut PSN Store fra mobilen, der har det en tendens å komme spill fortere ut en når man logger inn på konsollens PSN Store å ikke finner det der. :)

Lenke til kommentar

Skulle egentlig bestille PS4 fra CDON i går, men hørte rykter om at de åpner pakkene for å bytte strømledning, siden de selger UK versjonen. Noen som vet om dette er sant eller ikke?

Uansett så ser du jo at maskinen er urørt og fersk når den er pakket inn i plast, det er ingen som klarer å pakke den inn slik den ligger fra fabrikk.

Det jeg har sett på youtube er at det finnes 2 forskjellige esker, en blå der man lukker opp i front og drar bakover så hele fremsiden blir åpnet, den fra cdon har en tynn papp utenpå som ligner den blå med bilde av ps4 også drar man ut en hvit pappeske som er samme som den andre bare denne er helt uten reklame. Førstnevnte har blå Sony forsegling og den fra cdon har sånn rund seig plast forsegling der du lukker opp, sett flere på youtube med begge typer esker og forseglinger, kan jo begynne å lure men tror det bare er at Japan har en eske og Kina en annen :-) nok prat om esker! Bestill fra cdon du, er forseglet, hvis ikke så sender du den bare i retur

Måtte man kjøpe noe ekstra til å få den til å fungere? Hadde de åpnet noen andre greier oppi pakken? Hvordan var leveringstiden?

Lenke til kommentar

Takk for linken.

Gidder du forklare meg kort hvordan du fant det.

Linken din virker perfekt, og la det til download via pc.

Men jeg klarer overhodet ikke finne frem til dette spillet selv, hvis jeg prøver på en pc.

Klikker jeg på linken din. Boing, rett opp på skjermen.

Logger jeg inn på PS Store og søker etter månedens gratisspill = Outlast.

Søker jeg på Dead Nation, dukker ikke PS4 utgaven opp.

Hvordan i hekkan søkte du?

Og ikke finner jeg Tomb Raider til PS3.

Litt kjipt i fremtiden at min it-analfabetisme skal gjøre at jeg må vente ekstra på å få spillene servert på konsollskjermen, i stedet for å kunne slike ninja-triks som dere, å bare finne det på nettet uten.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Takk for linken.

Gidder du forklare meg kort hvordan du fant det.

Linken din virker perfekt, og la det til download via pc.

Men jeg klarer overhodet ikke finne frem til dette spillet selv, hvis jeg prøver på en pc.

Klikker jeg på linken din. Boing, rett opp på skjermen.

Logger jeg inn på PS Store og søker etter månedens gratisspill = Outlast.

Søker jeg på Dead Nation, dukker ikke PS4 utgaven opp.

Hvordan i hekkan søkte du?

Og ikke finner jeg Tomb Raider til PS3.

Litt kjipt i fremtiden at min it-analfabetisme skal gjøre at jeg må vente ekstra på å få spillene servert på konsollskjermen, i stedet for å kunne slike ninja-triks som dere, å bare finne det på nettet uten.

Skrev bare dead nation og da dukket det opp.

Lenke til kommentar

Måtte man kjøpe noe ekstra til å få den til å fungere? Hadde de åpnet noen andre greier oppi pakken? Hvordan var leveringstiden?

Jeg fikk min fra cdon. Den var åpnet fordi de la i en norsk strømkabel. Måtte ikke kjøpe noe ekstra. Og konsollen var helt ny. Var pakket i plast som de umulig kunne ha tatt av for å sette på helt likt igjen.

Og konsollen fungerer helt fint :-P

Lenke til kommentar

Jeg fikk min fra cdon. Den var åpnet fordi de la i en norsk strømkabel. Måtte ikke kjøpe noe ekstra. Og konsollen var helt ny. Var pakket i plast som de umulig kunne ha tatt av for å sette på helt likt igjen.

Og konsollen fungerer helt fint :-P

Ikke noe problem med og spille av blu ray filmer eller lignende? Den er altså helt lik den "norske" bortsett fra strømkabelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...