Mala Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Get oppgraderer nettet mitt til 100mbit fra neste mnd. av, ikke at jeg får de hastighetene på konsollen da..ligger mellom 30-40mbit som oftest, litt avhengig hvor mange enheter som er koblet opp mot nettverket. Endret 4. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Men jeg skjønner ikke hva det er som gir meg så dårlig hastighet. Nettet er ganske ustabilt, mistenker at det er ganske ræva satt opp men jeg har ingen kunnskaper om det så jeg veit ikke. Alle andre enheter i huset varierer mellom alt fra 2-70 mbps ned, bortsett fra ps4 som får et par hundre kbs. Må vel enten være noe galt med min ps4 eller nettet. Har 100mbps-pakke fra GET, og airport extreme ruteren til apple. Noen som veit noe om dette som evnt kan hjelpe meg på pm så jeg kan forklare litt nærmere? edit: sorry off-topic forresten, har spurt tidligere i internettforumet, men var dårlig med respons der Endret 4. mars 2014 av Ludo Lamar Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Prøv kablet. Hadde jeg hatt muligheten. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Men jeg skjønner ikke hva det er som gir meg så dårlig hastighet. Nettet er ganske ustabilt, mistenker at det er ganske ræva satt opp men jeg har ingen kunnskaper om det så jeg veit ikke. Alle andre enheter i huset varierer mellom alt fra 2-70 mbps ned, bortsett fra ps4 som får et par hundre kbs. Må vel enten være noe galt med min ps4 eller nettet. Har 100mbps-pakke fra GET, og airport extreme ruteren til apple. Noen som veit noe om dette som evnt kan hjelpe meg på pm så jeg kan forklare litt nærmere? edit: sorry off-topic forresten, har spurt tidligere i internettforumet, men var dårlig med respons der http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Apple/AirPortExtreme/PS4.htm 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Lukter portsatan her! EDIT: Sjekk ut linken til Happy ja Endret 4. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Feil med porter og elendig router er nok hyppige syndebukker, ja. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Skal sjekke ut det og sjekke om det hjelper noe, takk! Så nå at nettet bruker 2,4ghz kanal, kan det være noe? Lærte meg nettopp forskjellen på 2,4 og 5ghz () og etter det jeg forstod kan det hjelpe å bytte til 5ghz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 PS4 støtter latterlig nok ikke 5ghz. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Åja, haha. Får prøve dette med portene da Edit: Prøvde det, og med mindre jeg gjorde det feil funka det bedre å sette ps4 i dmz. Økte til rundt 4-5mbps, ikke akkurat optimalt men bedre enn før! Endret 4. mars 2014 av Ludo Lamar Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har knallgod hastighet via trådløst, mye bedre en på PS3 (heldigvis). Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg får 70/53 med kabel. Måler 100/100 med Macen. Er det Sonys servere som er flaskehalsen, eller hardware i PS4? Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Skulle egentlig bestille PS4 fra CDON i går, men hørte rykter om at de åpner pakkene for å bytte strømledning, siden de selger UK versjonen. Noen som vet om dette er sant eller ikke? 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 På hvilken måte har det noe å si? Om butikken åpner esken for at du skal slippe å kjøpe en ekstra strømkabel er da bare luksus. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Nei.. Det er mye av gleden å åpne selv! Forsterker ny-følelsen! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Skulle egentlig bestille PS4 fra CDON i går, men hørte rykter om at de åpner pakkene for å bytte strømledning, siden de selger UK versjonen. Noen som vet om dette er sant eller ikke? Det stemmer. Slipper du å kjøpe en ekstra kabel. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Åja, haha. Får prøve dette med portene da Edit: Prøvde det, og med mindre jeg gjorde det feil funka det bedre å sette ps4 i dmz. Økte til rundt 4-5mbps, ikke akkurat optimalt men bedre enn før! Du kan prøve å skifte kanal på wifien (kjører du automatisk kanal så sett den til manuell). Gjerne ta et scan av nabo nettverk og se hvilke kanaler disse bruker og forsøke å velge en kanal ingen andre bruker. Ikke velg en kanal høyere en 11 når du tester. Videre kan du prøve å sette open wifi sikkerhet (null sikkerhet) 1 Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Nei.. Det er mye av gleden å åpne selv! Forsterker ny-følelsen! Helt enig, derfor kjøper jeg heller hos Expert etter skolen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Hvordan er batteritiden på DS4? DS3 holdt jo i en evighet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Hvordan er batteritiden på DS4? DS3 holdt jo i en evighet. Elendig. Kanskje rundt 6-7 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå