Selvin Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da kommer det isåfall til PS+ for april, passer jo fint. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja takk! Sjekk DS4-lyset i hjørnet. Ikke ta det for seriøst. Vi har hatt flere falske lekkasjer som har vært minst like overbevisende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Huff ja, det var nokså likt det du kommer med der. La oss håpe men vi får ta det med en saftig klype salt Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) edit : må lese før jeg poster Endret 4. mars 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Driveclub har jeg gått fra å feie under teppet, til å glede meg veldig mye til Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 GTA 5 Listed For PS4 by Portuguese Online Retailer Nå er det vel mange nettbutikker som lister opp spill slik, men siden IGN skriver om det kan jeg jo linke til artikkelen. Håper det dukker opp på PS4 og Xbox One. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Er Killzone Shadow Fall gratis på PS4 denne uken, eller kun prøveversjon? Full game står det. Edit Beklager, skulle lest HELE, kun online 8 dager. Endret 4. mars 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Har litt tvil på gears of war mtp. Microsoft har kjøpt navnet: http://www.forbes.com/sites/danielnyegriffiths/2014/01/27/microsoft-acquires-gears-of-war-from-epic-assigns-next-game-to-black-tusk-studios/ Endret 4. mars 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Har litt tvil på gears of war mtp. Microsoft har kjøpt navnet: http://www.forbes.com/sites/danielnyegriffiths/2014/01/27/microsoft-acquires-gears-of-war-from-epic-assigns-next-game-to-black-tusk-studios/ No shit Sherlock. Det er jo fake. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Har litt tvil på gears of war mtp. Microsoft har kjøpt navnet: http://www.forbes.com/sites/danielnyegriffiths/2014/01/27/microsoft-acquires-gears-of-war-from-epic-assigns-next-game-to-black-tusk-studios/ No shit Sherlock. Det er jo fake. Ah. Tok bildene ut av sammenheng :-P tolket det dithen at de tre bildene hang sammen og at det kunne være fake. Tolket ikke de to neste bildene som fake, men "lekkasjer" :-P Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Skulle likt å sett nytt Jak and Daxter selv. Et av de plattformerne jeg hatt det morsomst med ved siden av Super Mario 64, Banjo Kazooie, Donkey Kong 64 og Crash Bandicoot. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Flere enn meg som har tregt nett på konsollen? Macen som står vedsiden av har mellom 10 og 60mbs ned, mens ps4 har bare opp mot 100kb Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Flere enn meg som har tregt nett på konsollen? Macen som står vedsiden av har mellom 10 og 60mbs ned, mens ps4 har bare opp mot 100kb Har hørt flere som har problemer med den trådløse tilkoblingen ja. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ekstremt kjipt, tar evigheter å laste ned enkle spilloppdateringer, og lagger så og si hver gang jeg spiller online. Har ikke mulighet til å koble til med kabel heller... Kanskje den står dårlig plassert eller noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Flere enn meg som har tregt nett på konsollen? Macen som står vedsiden av har mellom 10 og 60mbs ned, mens ps4 har bare opp mot 100kb Har hørt flere som har problemer med den trådløse tilkoblingen ja. Hva er egentlig PSN hastighetene cappet på? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er egentlig PSN hastighetene cappet på? Jeg er usikker, men har fått lastet ned i rundt 30-40mbps Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Den må være picky på signalet det wifi kortet i ps4. Hørte jo folk som fikk konsollen i usa før oss, at wifien var dårlig. Hadde på ps3 ca 60-65% connection, mens jeg på ps4 får 86-90%. Nå står Asus AC66U routern, beste jeg har hatt til nå, midt i huset en etasje opp. Mens pc og ps4 står ved en yttervegg i kjellern. Pc'en derimot får 877,5 mbit connection Uansett så var ps4 wifien flere hakk bedre en det kortet som står i ps3, men det er dumt de ikke brukte 2 dollar mer og fikk et kort med 5 GHZ og AC mulighet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Batman: Arkham Knight trailer. PS4 eksklusivt. PS4, Xbone og PC. Endret 4. mars 2014 av Dragen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er egentlig PSN hastighetene cappet på? Cappet vet ikke, men jeg varierer mellom 20-30mbps trådløs og en kompis ligger jevnt på 50mbps nedlastning på trådløs. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hastighetene deres høres ut som en våt drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå