Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det kommer Mass Effect Remaster til disse nye konsollene så er jeg for det altså. PC utgavene av alle Mass Effect spillene har maltraktert sist generasjons konsollutgaver når man ser på flyten eller oppløsning.

Burde ikke ta mye tid for å få en kjørende kode til PS4/X1.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-03-fez-finally-comes-to-ps4-ps3-and-vita-in-march

"Playing it on PS4 is what we consider to be the best-looking and smoothest Fez experience you can get on a TV set, running at beautiful 1080p (and yes, 60fps too),"

 

Håper denne versjonen ikke har stuttering slik jeg opplevde det på PC og Xbox 360 utgaven av Fez. Kansje denne tittelen blir gratis til PS+ brukere i april :)

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-03-fez-finally-comes-to-ps4-ps3-and-vita-in-march

"Playing it on PS4 is what we consider to be the best-looking and smoothest Fez experience you can get on a TV set, running at beautiful 1080p (and yes, 60fps too),"

 

Håper denne versjonen ikke har stuttering slik jeg opplevde det på PC og Xbox 360 utgaven av Fez. Kansje denne tittelen blir gratis til PS+ brukere i april :)

Haha. FEZ.

Minner meg om dokumentaren "Indie Game".

Han ene bak utviklingen av FEZ var jo tett på å bli både morder, og få mentalt sammenbrud foran kamera pga det spillet, og en tidligere partner.

 

Anbefaler dere å se filmen "Indie Game" på netflix, for dere som har det.

Se på de forskjellige utviklerne, og hvordan de blir særere og særere jo lengre de jobber med et spill.

Lenke til kommentar

Er ikke så rart det når man går så hardt inn for å klare noe. Tror de aller fleste hadde blitt like "sære" som dem hvis alt sto på å få ferdig et spill.

 

Noen som vet om Sony har planer om å støtte opptak av spill som man kan bruke i eventuell YT video, eller går det på rettigheter? De kunne hvertfall løst det med å gi utvikkler muligheten til å skru det av eller på :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...