Evil-Duck Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Har rundet mass effect spillene på PC flere ganger enn jeg har fingrer. Om de kommer ut til PS4 kommer det til å bli kjøpt den dagen de blir lagt ut for forrhåndsbestilg ! Endret 3. mars 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Skal de lage slutten de lovte oss, eller vil det ha samme slutt som de ga oss første gangen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Først må de vel bestemme seg for om dette faktisk vil bli en realitet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Om det kommer Mass Effect Remaster til disse nye konsollene så er jeg for det altså. PC utgavene av alle Mass Effect spillene har maltraktert sist generasjons konsollutgaver når man ser på flyten eller oppløsning. Burde ikke ta mye tid for å få en kjørende kode til PS4/X1. Endret 3. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Dette fikk meg til å tenke på at jeg ikke har spilt DLC`ene til Mass Effect 3, og jeg har samtidig kjøpt dem fra før på tilbud. Dette må jeg få gjort noe med kanskje til sommeren med når et par spill er unnagjorti. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Ny infamous-trailer? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 Slik ser jakka til Cole ut på Delsin som følger med i Cole`s Legacy DLC-oppdragene (gratis for de med Collectors Edition vel og merke). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-03-fez-finally-comes-to-ps4-ps3-and-vita-in-march "Playing it on PS4 is what we consider to be the best-looking and smoothest Fez experience you can get on a TV set, running at beautiful 1080p (and yes, 60fps too)," Håper denne versjonen ikke har stuttering slik jeg opplevde det på PC og Xbox 360 utgaven av Fez. Kansje denne tittelen blir gratis til PS+ brukere i april Endret 3. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Litt halvdårlig filma Planetside 2 på PS4... http://youtu.be/MhBUKaAI05Q Endret 3. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2014 http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-03-fez-finally-comes-to-ps4-ps3-and-vita-in-march "Playing it on PS4 is what we consider to be the best-looking and smoothest Fez experience you can get on a TV set, running at beautiful 1080p (and yes, 60fps too)," Håper denne versjonen ikke har stuttering slik jeg opplevde det på PC og Xbox 360 utgaven av Fez. Kansje denne tittelen blir gratis til PS+ brukere i april Haha. FEZ. Minner meg om dokumentaren "Indie Game". Han ene bak utviklingen av FEZ var jo tett på å bli både morder, og få mentalt sammenbrud foran kamera pga det spillet, og en tidligere partner. Anbefaler dere å se filmen "Indie Game" på netflix, for dere som har det. Se på de forskjellige utviklerne, og hvordan de blir særere og særere jo lengre de jobber med et spill. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Er ikke så rart det når man går så hardt inn for å klare noe. Tror de aller fleste hadde blitt like "sære" som dem hvis alt sto på å få ferdig et spill. Noen som vet om Sony har planer om å støtte opptak av spill som man kan bruke i eventuell YT video, eller går det på rettigheter? De kunne hvertfall løst det med å gi utvikkler muligheten til å skru det av eller på :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Sony ligger nå på over 6 millioner solgte PS4 på verdensbasis. http://www.dualshockers.com/2014/03/04/ps4-sold-6-million-ps4-worldwide-sony-announces/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Ja takk! Sjekk DS4-lyset i hjørnet. Endret 4. mars 2014 av Selvin 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Håper det. Likte Dishonored veldig godt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Ja takk! Sjekk DS4-lyset i hjørnet. Ser ikke. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 På bunn, nesten i høyre hjørne ser du et blått lys. Det er vel ikke bekreftet at det er DS4 men det kan se slik ut Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 På bunn, nesten i høyre hjørne ser du et blått lys. Det er vel ikke bekreftet at det er DS4 men det kan se slik ut Kan vel og være lyset til en TV... Men er vel ikke utenkelig at Dishonored 2 kommer på PS4 :-p Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Ser frem til å få litt oppussa utgave av Mass Effect, men gi meg en ME3 som ikke er besudla av online. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 På bunn, nesten i høyre hjørne ser du et blått lys. Det er vel ikke bekreftet at det er DS4 men det kan se slik ut Joda så det lyset, men ikke er det formet slik lyset på ds4 er, og det var utrolig kraftig til å være gjenskin. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Driveclub Release Date Reportedly Leaks Hvis det stemmer er det bare litt over en måned til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå