Jakoozie Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har vi ikke allerede fått Demon's Souls 2 i Dark Souls? Den serien lever jo videre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Joda, men med tanke på hypen rundt Demon's/Dark Souls tror jeg Sony gjør noe jævla dumt i å ikke fokusere på et eksklusivt Souls-spill. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Noen andre som irriterer seg grønn over at firkant er knappen for å åpne ting, ta ting og titte rundt hjørner i thief? Skal titte rundt et hjørne, men åpner heller et smykkeskrin, så vakten ser at det er åpent og klikker helt. Kontrollen er helt bak mål. Klarer også ofte og lukke ting istedenfor å ta det som er i, har ikke mye tid til slikt tull når folk lusker rundt og jeg spiller på hard. arg... Har også opplevd at jeg slår til en kar, men finner ut at han skulle leve, så dermed må jeg starte helt på nytt. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Med Tomb Raider gratis for PS3 med PS+. Hva er sjansen for at man kan betale 75,- for å oppgradere til PS4? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Med Tomb Raider gratis for PS3 med PS+. Hva er sjansen for at man kan betale 75,- for å oppgradere til PS4? 0 4 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg mente fifa14/ps4. Beklager dobbelpost.Man kan spille mot andre i coop ligaer, FUT kamper osv. Da må du ha PS+ for onlinegaming skal fungere på FIFA 14. Hvordan fungerer FUT på coop? Beklager at jeg spør, jeg er bare så spent på å prøve. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-126592-16&ct=tcm:148-76770-32 Gleder meg så utrolig til det spillet! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Har kjøpt meg ny kontroll til ps4 men den blir ikke koblet til, så jeg får ikke brukt den, får kun brukt kontrollen som fulgte med ps4. Hvordan koble den til? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Første gang må du bruke kabel for å koble den til 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Flere som opplever det umulig å få laga party i kveld ? Mongo greier. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Første gang må du bruke kabel for å koble den til takk 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Flere som opplever det umulig å få laga party i kveld ? Mongo greier. Har vært store problemer med det i hele dag. Gjengen vår startet bare party med mobilsamtale i stede. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Ble private squad i bf, ikke optimalt men det går EDIT: private squad var grusomt. Fittelyd og BF-lag ftw Endret 2. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Første gang må du bruke kabel for å koble den til takk Bare hyggelig . 5 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fikk konsollen min i helga, og ble ganske imponert. Menyene var elegante, fysisk var den overraskende liten, og støymessig ikke plagsom. Omtrentlig lydløs i menyer, og et jevnt viftesus i spill. Designere har virkelig gjort en jobb med håndkontrollen også. Assassins Creed var behagelig å spille uten den vanlige PS3-hakkingen Nå er det bare å håpe at de implementerer støtte for 3D bluray og blåtannfjernkontrollen til PS3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Mass Effect Trilogy May be Remastered for PS4 and Xbox One Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Mass Effect Trilogy May be Remastered for PS4 and Xbox One :-o Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 La oss håpe, da kjøper jeg pronto! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ja i alle dager, instant-buy her da i tilfelle Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Viss de finpusser ME triologien og klarer 1080p 60fps så blir dette et day one for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå