Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reliable sources have confirmed to IGN that there were layoffs at Sony Santa Monica Studio today. The Sony-owned, exclusive developer – founded in 1999 – is best known for its God of War games. The extent of the damage remains unclear, though there are indications that one of the projects the studio was working on has been cancelled alongside this round of layoffs.

Update: Sony has provided the following statement to IGN, confirming what our sources have told us:

SCEA can confirm that we have completed a reduction in workforce at Santa Monica Studio. This is a result of a cycle of resource re-alignment against priority growth areas within SCE WWS. We do not take these decisions lightly. However, sometimes it is necessary to make changes to better serve the future projects of the studio. We have offered outplacement services and severance packages to ease transition for those impacted.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor Sony ikke ga støtte for 5.0GHz trådløst?

Vet at det ikke er så stor forskjeller fra 2.4, men det har seg slik at førstnevnte er det mest stabile her i hus.

Billigere å ikke implentere støtte for 5GHz regner jeg med. Prioriteringer, som alt annet. Skuffende å høre, meg heldigvis kjører jeg kablet på alt som er i TV-benken.

Lenke til kommentar

Nå har nå i hvert fall jeg fått Thief-spillet.. :) Så, får vi bare håpe at jeg klarer å kose meg med det, tross hva andre synes! :D

Jeg og har fått det. Førsteinntrykket er bra. Jeg kjenner meg igjen fra gamle gode thiefdager, men er et par ting som irriterer. 1. Cutscenes kjører i en lavere oppløsning enn spillet selv, dette er litt for merkbart. 2. Noen av bevegelsene er for raskt avsluttet. Spesielt synlig når man hopper over en vinduskarm eller lignende. 3. Lagg? Mulig det var pga. Spillet ikke var oppdatert eller at det ble installert i bakgrunnen, men Cutscenes spesielt var bare lagg...

Men selve spillet syns jeg virker interessant. Likte gameplayet ellers.

Lenke til kommentar

Ja, den første cutscenen "på glasstaket" var spesielt irriterende å se på.. Men, ellers har også jeg et godt inntrykk så langt! Ikke kommet så langt da, driver bare på første missionet, og forbi prologen.. Har ikke prøvd kamper noe særlig, da jeg kun har sneket meg rundt..! Spiller på Thief(?)-vanskelighetsgraden.. Vet at man kan ha custom vanskelighetsgrad også, men vet ikke om det kan bli vanskeligere enn "Thief", det sjekket jeg aldri.. Fin stemning! :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å abonnere på PS+ uten å ha PS4-konsollen og "kjøpe" gratisspillene og laste dem ned senere? Har fortsatt ikke fått PS4-konsollen min, og har lyst på en del av de spillene.

Har PS3 fra før hvis det er interessant info...

Det skal ikke være noe problem. Så lenge du har "kjøpt" spillene i PlayStataion store så kan du laste de ned når som helst så lenge du har PS+ :)

Gjorde tilsvarende med Vita spill til jeg kjøpte meg en Vita

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Er det mulig å abonnere på PS+ uten å ha PS4-konsollen og "kjøpe" gratisspillene og laste dem ned senere? Har fortsatt ikke fått PS4-konsollen min, og har lyst på en del av de spillene.

Har PS3 fra før hvis det er interessant info...

Jeg gjorde det. Er PS+ medlem via PS3-en og bare kjøpte PS4-spillene på PS Store i nettleseren på macen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...