LarZen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hadde likt en historie fra før utbruddet, hva som leder opp til katastrofen osv. Ifra helt andre hovedkarakterer selvfølgelig. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvordan ville det spilt på en 29" Dell U2913? http://www.dell.com/ed/business/p/dell-u2913wm/pd Skal bytte ut min pc skjerm og lurer på hvordan det blir å spille på Dell skjermen her. Den er jo i 21:9 format, og 2560 x 1080. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Spilte MW3 idag på Ps3 hos en kompis, og fysøren så bra PS4 er. Gla jeg har fått meg PS4:-) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Var litt høy responstid på den skjermen, men den fungerer vel helt greit så lenge du ikke er en kresen FPS-spiller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hadde likt en historie fra før utbruddet, hva som leder opp til katastrofen osv. Ifra helt andre hovedkarakterer selvfølgelig. Det kunne blitt mye mer generisk tror jeg, og mistet mye av skjarmen i The Last of Us. Heller etter, eller omtrent likt med The Last of Us framfor "Dr. Evil sto bak et utbrudd historie", det er så overdone. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det flere som har en PS4 som står og støver ned? Regelmessig online på Bf4, no worries Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det flere som har en PS4 som står og støver ned? Regelmessig online på Bf4, no worries Sliter med å legge fra meg AC4. Og nå er det heller ikke lenge til infamous kommer og deretter Drvie club. Skulle jeg kjede meg utover det har jeg BF4.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja eg satt jo en del med AC4, men nå er det omsider gjennomført Alvorlig bra spill! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja eg satt jo en del med AC4, men nå er det omsider gjennomført Alvorlig bra spill!Hehe, så bra. Du skremte meg nesten bort fra det spillet med din tidligere kommentar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, AC4 er som alle andre spill, jævlig frustrerende til tider Jeg er i utgangspunktet ikke så kjempe glad i slike store open world spill, da jeg som regel kun orker å nyte historien. Men for den som virkelig hungrer etter å utfolde seg er AC4 helt jævlig bra altså! Etter å ha skippet AC mellom 2 og tom. 3 ( Brotherhood var dritkjedelig, så la kun en 3-4 timer i det) var AC4 en herlig opplevelse Og for ett gjennomført soundtrack! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ikke fullført AC4 enda, men det blir garantert gjort, sammen med alt av sideoppdrag og collectibles.. Men, skjønner ikke helt hatet mot Brotherhood og de andre spillene?! Synes de var helt utmerket de også jeg! Forresten, så blir ikke neste AC satt i Japan (er på mobil, så ingen kilde her, men tror det var IGN som skrev om det: ikke hva det blir, men bare at det ikke blir dét).. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hørte noe om at det kanskje skulle være i Russland ? Synd at det ikke vil bli satt til Japan da Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Da fant jeg ps4 i posten i dag Synd jeg må skrive ferdig arbeidskrav før jeg tør å ta den i bruk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Arbeidskrav...minner....grøss Men da har du en helt OK motivasjon i enden å sikte etter, grattis Endret 25. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Syns ikke AC4 var så frustrerende, noen missions var jeg litt frustrert, spesiellt "tail xxx" oppdrag som er 100% scriptet. Men et lite google søk så gikk det stort sett greit etter 3-4 fails. Stealth i AC4 er ikke særlig bra implementert, men heldigvis er det ikke ALT for mange sånne missions i story questen. Endret 25. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 I kveld er BF helt ubrukelig. Lagfest på nye utvidelsen, og sort loadingskjerm og fy faen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Var litt høy responstid på den skjermen, men den fungerer vel helt greit så lenge du ikke er en kresen FPS-spiller. Tja, spiller vel kanskje bare det(CoD, snart BF4), om en kan kalle dem FPS-spiller spill. Men jeg vil få sorte kanter på sidene? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ville nok heller kjøpt en skjerm med mye mindre responstid hvis du stort sett kun spiller FPS. Men men, det blir jo opp til deg. Om du vil få sorte kanter på sidene aner jeg ikke. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Heh har blitt en liten business de her Decals'ene Selv plager ikke det lyset meg noe særlig.. Sjekk ut tråden http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=236763 PS4: PIMP YOUR CONTROLLERhttp://www.ign.com/videos/2014/02/25/ps4-pimp-your-controller Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Endret 26. februar 2014 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå