Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde likt en historie fra før utbruddet, hva som leder opp til katastrofen osv. Ifra helt andre hovedkarakterer selvfølgelig.

Det kunne blitt mye mer generisk tror jeg, og mistet mye av skjarmen i The Last of Us. Heller etter, eller omtrent likt med The Last of Us framfor "Dr. Evil sto bak et utbrudd historie", det er så overdone.

Lenke til kommentar

Haha, AC4 er som alle andre spill, jævlig frustrerende til tider :p Jeg er i utgangspunktet ikke så kjempe glad i slike store open world spill, da jeg som regel kun orker å nyte historien. Men for den som virkelig hungrer etter å utfolde seg er AC4 helt jævlig bra altså! Etter å ha skippet AC mellom 2 og tom. 3 ( Brotherhood var dritkjedelig, så la kun en 3-4 timer i det) var AC4 en herlig opplevelse :) Og for ett gjennomført soundtrack!

Lenke til kommentar

Ikke fullført AC4 enda, men det blir garantert gjort, sammen med alt av sideoppdrag og collectibles.. :)

Men, skjønner ikke helt hatet mot Brotherhood og de andre spillene?! Synes de var helt utmerket de også jeg! :)

Forresten, så blir ikke neste AC satt i Japan (er på mobil, så ingen kilde her, men tror det var IGN som skrev om det: ikke hva det blir, men bare at det ikke blir dét)..

Lenke til kommentar

Syns ikke AC4 var så frustrerende, noen missions var jeg litt frustrert, spesiellt "tail xxx" oppdrag som er 100% scriptet. Men et lite google søk så gikk det stort sett greit etter 3-4 fails.

Stealth i AC4 er ikke særlig bra implementert, men heldigvis er det ikke ALT for mange sånne missions i story questen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...