Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten tvil om det, ser på så mange gode Let's Plays for tiden at det tar nesten opp mer tid enn det jeg faktisk bruker på spill. Men dette er også utrolig kunnskapsrik å gjør at jeg kan få med meg spill som jeg aldri hadde kjøpt selv, mange spill får jo ekstra verdi da de jeg ser spillet klarer å leve seg så utrolig mye mer inn i et spill enn hva jeg selv klarer. Dette fører jo ofte til at spill jeg kanskje normalt ville ha kjøpt aldri blir anskaffet, og ved andre tilfeller går det andre veien hvor jeg ser et spill som blant annet Journey som jeg neppe hadde kjøpt om det ikke var på grunn av YouTube.

Lenke til kommentar

UPDATE 24/02/2014: The Last of Us' creative director Neil Druckmann has stated on a Reddit AMA that he feels like there's a 50/50 chance of a sequel to The Last of Us getting made.

"If you're asking about a sequel... right now I'd say it's 50/50," he stated. Do you like those odds? Well do ya, punk?

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-07-naughty-dog-mulls-the-last-of-us-2

Har ikke spilt TLoU enda, men av hva jeg har lest har mange mer lyst på et nytt Jak & Daxter.

Lenke til kommentar

The Last of Us synes jeg så til de grader er briljant.. Jeg holder med på survival mode-gjennomgang, og jeg spiller aldri opp igjen lengre, bortsett da fra dette..

Når det er sagt.. The Last of Us 2? Usikker.. Jeg føler at spillet står så sterkt som det gjør alene, at jeg muligens ikke har lyst på en 2-er, og jeg er redd for om en 2-er kan ødelegge min spillopplevese for 1-ern (ja, en handling i en oppfølger vil kunne muligens ødelegge historien i forgjengeren..).. På en annen side ga Naughty Dog oss 3 Uncharted-spill, og jeg ble mer og mer forelsket i serien.. Så, jeg burde stole på dem.. Men, fallhøyden er så stor! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...