Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Rayman: Legends. Morsomt som faen, ekstremt enkelt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Må si at livestreams på ps4 veier ganske så høyt for hvilke spill jeg kjøper. Kan ofte fortelle deg mer en anmeldelser eller inntrykk på forumet. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Hmmm......Noen som har hørt noe om, eller kjenner til Cyberpunk 2077?Likte traileren godt, og gleder meg til å se noe mere fra den fronten. http://www.youtube.com/watch?v=5y9711pvZkc Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Cyberpunk 2077 kommer til å bli storveis, det er jeg sikker på. Kommer uansett tidligst på slutten av 2015, mest sannsynlig en gang i 2016. Så er ikke så mye å tenke på enda. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Liten tvil om det, ser på så mange gode Let's Plays for tiden at det tar nesten opp mer tid enn det jeg faktisk bruker på spill. Men dette er også utrolig kunnskapsrik å gjør at jeg kan få med meg spill som jeg aldri hadde kjøpt selv, mange spill får jo ekstra verdi da de jeg ser spillet klarer å leve seg så utrolig mye mer inn i et spill enn hva jeg selv klarer. Dette fører jo ofte til at spill jeg kanskje normalt ville ha kjøpt aldri blir anskaffet, og ved andre tilfeller går det andre veien hvor jeg ser et spill som blant annet Journey som jeg neppe hadde kjøpt om det ikke var på grunn av YouTube. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Journey er så jævla bra. Blir interessant å se hva thatgamecompany kommer med neste gang, og da blir det også multiplattform. Storveis, de fortjener at så mange som mulig spiller spillene deres, for de er rett og slett fantastiske. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 ThatGameCompany er _handsdown_ det mest imponerende spilleselskapet per dags dato og jeg kommer til å kjøpe hva enn de måtte komme med fremover helt uavhengig av hvordan det blir mottatt. Måten de lager spillopplevelser på er noe alle burde oppleve. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 UPDATE 24/02/2014: The Last of Us' creative director Neil Druckmann has stated on a Reddit AMA that he feels like there's a 50/50 chance of a sequel to The Last of Us getting made. "If you're asking about a sequel... right now I'd say it's 50/50," he stated. Do you like those odds? Well do ya, punk? http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-07-naughty-dog-mulls-the-last-of-us-2 Har ikke spilt TLoU enda, men av hva jeg har lest har mange mer lyst på et nytt Jak & Daxter. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Håper virkelig dem kommer med en oppfølger til The Last of Us. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Lag gjerne en oppfølger til TLoU, men kom også gjerne med en ny IP. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Pleeeease gi meg et TLoU 2.., men ja takk, begge deler fungerer også Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 LETER DU DESPERAT ETTER EN PLAYSTATION 4?Du må nok vente til april ... http://www.side3.no/teknologi/leter-du-desperat-etter-en-playstation-4%3F/5169171.html Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Eller passe på litt i lokale butikker eller på nettet. Forholdsvis enkelt å skaffe seg en PS4 idag om en følger litt med eller ikke har problem med å betale litt mer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Er det flere som har en PS4 som står og støver ned? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Hehe, nei men har en PS4 som er på ferie hos Komplett, noen få uker nå så den hjemme hos pappa igjen, håper jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Er det flere som har en PS4 som står og støver ned? Ja, dessverre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Tja, akkurat nå er det PS3 som spilles på. For min del helt ok at det ikke lesses på med spill på PS4, fortsatt mange perler en må få med seg fra forrige gen, kommer tidsnok massevis av spill til next gen uansett Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 EverQuest Next Landmark gjør at min PS4 samler litt støv for tiden Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 The Last of Us synes jeg så til de grader er briljant.. Jeg holder med på survival mode-gjennomgang, og jeg spiller aldri opp igjen lengre, bortsett da fra dette.. Når det er sagt.. The Last of Us 2? Usikker.. Jeg føler at spillet står så sterkt som det gjør alene, at jeg muligens ikke har lyst på en 2-er, og jeg er redd for om en 2-er kan ødelegge min spillopplevese for 1-ern (ja, en handling i en oppfølger vil kunne muligens ødelegge historien i forgjengeren..).. På en annen side ga Naughty Dog oss 3 Uncharted-spill, og jeg ble mer og mer forelsket i serien.. Så, jeg burde stole på dem.. Men, fallhøyden er så stor! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Om de kommer med The Last of Us 2 så håper jeg det er med helt nye karakterer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå