Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Det er fremdeles feil tråd WOW, det er det faktisk Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Thief limited edition sendt fra elkjøp i dag. Da har jeg det i morgen eller overimorgen Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som bruker denne metoden for å kjøpe spill? Funker den med alle funksjoner som online + dlc osv. på orginal konto? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som bruker denne metoden for å kjøpe spill? Funker den med alle funksjoner som online + dlc osv. på orginal konto?Kjøper alt på us kontoen min, og spiller på den norske. Null problemer så langt. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som bruker denne metoden for å kjøpe spill? Funker den med alle funksjoner som online + dlc osv. på orginal konto?Kjøper alt på us kontoen min, og spiller på den norske. Null problemer så langt. Høres bra ut! Får jo Fifa 14 til halv pris iforhold til norske psn... Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som bruker denne metoden for å kjøpe spill? Funker den med alle funksjoner som online + dlc osv. på orginal konto?Kjøper alt på us kontoen min, og spiller på den norske. Null problemer så langt. Må man innom Amazon eller kan man betale med norsk kort på US PSN? Forutsatt at man bruker en amerikansk adresse på kortet. Når jeg gjør dette så får jeg feilmelding "The credit card information on file is not valid". Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Man må kjøpe pan prepaid us kort. Bruker pc gamesupply.com 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Yakuza ISHIN live ps4 stream her: http://www.twitch.tv/nielnieh345 Bruk www.offgamers.com de er billigst på prepayed psn koder å du får koden innen 1 minutt somregel bare husk å taste inn koden på din amerikanske konto, virker ikke på norsk konto uansett Endret 24. februar 2014 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Er Spaceworld gode på å levere spill på slippdato eller rundt slippdatoen? Gleder meg til Second Son nå, men jeg vurderer å bytte, eller kanskje sjekke ut om en av de lokale Gamestop har en collectors utgave tilgjengelig ved lansering hvis Spaceworld ikke er å stole på sådan å få levert rundt slippdatoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Vet ikke med Spaceworld, men Gamezone er vel det tryggeste hvis du vil ha det på slippdato eller før. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Forhåndsbestilte thief på elkjøp.no. Det har release på fredag, men ble sendt med brevpost i dag. Så da har jeg det før releasedagen. Noe som har skjedd gjentatte ganger når jeg har forhåndsbestilt fra elkjøp. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har sett frem til Thief en stund nå.Men så kom review-ene.Og nå så jeg akkurat en kort videoomtale på IGN. For å si det slik. Dette ser ikke noe særlig nextgen ut. De kjipe bevegelsene på folk, replikker i loop, elendige bevegelser. "Vent, dukk, slå tilbake"-kampsystem på det helt elementære. Folk får vurdere selv, men videoen så lite inspirerende ut: http://www.ign.com/videos/2014/02/24/thief-review Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Skjønner ikke hypen med Theif. Virker ikke så imponerende, eller så veldig bra. Bare sånn midt på treet. Mulig morro i en liten stund, men med spill som Infamous: Second Son o.s.v. på vei så ville jeg heller ventet om man ikke fikk spillet billig. Virker ikke som et spill verdt å kjøpe for fullpris. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Har lest ett par anmeldelser av Thief, og jeg holder meg unna for å si det slik. Kanskje jeg kjøper spillet når det havner under 50-lappen på Steam, og da er det fremdeles bare kanskje. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Thief ser ut til å bli et helt midt-på-treet spill, hvorfor folk forventet noe annet vet ikke jeg. Handler vel mye om at det er total spilltørke på de nye konsollene så folk nesten automatisk hyper seg selv opp på ethvert spill som kommer i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Sikkert fordi det er en reboot av en klassisk spillserie? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg ble lurt av de sinnsykt gode trailerne som har vært laget.Fet grafikk, stemningen, hele opplegget.Så kommer et spill som ser ut som er animert med playmobil-figurer, elendig kampsystem hvis en ender opp i kamp, folk som går stive som en stokk, grafikk som ikke ligner trailere i det hele tatt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Skal kjøpe spill som jeg kan.spille med kjæresten. Vi spiller nå Lego superheroes. Falt godt i smak. Mm vi vil ha et ekstra spill for å variere og lurte på om hvem som er best av Lego Movies og Raymond ledgens? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Kjøp Rayman: Legends. Tro meg, du kommer til å ha det gøy. Og tro meg, det er et flott spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Anmeldelser av Thief er ikke så veldig bra. Men det jeg har sett av folk streame ifra PS4 synes jeg virker lovende. Så er ganske så usikker....blir nok å drøye til det kan kjøpes til en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå