Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 BF4 er tydeligvis populært. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 BF4 er tydeligvis populært. Imponerende av PS4 må jeg si. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 På det tidspunktet der så er det da 155.094 flere personer som spiller BF4 på konsoll en på PC. Er nok endel PC fanboys som vrir seg litt til slike tall. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Imponerende. Det er faktisk flere som spiller Battlefield 4 på PS4 nå, enn hva det er folk som spiller COD Ghosts på PS4 og X1, under en dobbel XP helg. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Hvordan blir tilgjengeligheten på PS4 i Norge fremover? Tenker å kjøpe konsollen, men ser at det er utsolgt de fleste steder eller veldig dyrt i butikker hvor det er lagerført. Noen som har erfaring med kjøp fra utlandet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Hvordan blir tilgjengeligheten på PS4 i Norge fremover? Tenker å kjøpe konsollen, men ser at det er utsolgt de fleste steder eller veldig dyrt i butikker hvor det er lagerført. Noen som har erfaring med kjøp fra utlandet? Dropp utlandet. Stive priser + mva. og tollavgift og du får ikke 5 års reklamasjonsrett Vær tolmodig og gjør heller en innsats på utkikk etter konsollen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Cdon har jo på lager til 4299,-. Vil ikke kalle det overpris. I tillegg tar de bare 29,- i frakt. Så differansen mot f.eks. Komplett blir ikke så stor kr. 4328,- vs. Kr. 4114,-. (Med mindre man har tilgang til pickuppoint, da blir differansen større) Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Hvordan blir tilgjengeligheten på PS4 i Norge fremover? Tenker å kjøpe konsollen, men ser at det er utsolgt de fleste steder eller veldig dyrt i butikker hvor det er lagerført. Noen som har erfaring med kjøp fra utlandet? Dropp utlandet. Stive priser + mva. og tollavgift og du får ikke 5 års reklamasjonsrett Vær tolmodig og gjør heller en innsats på utkikk etter konsollen. Jeg smører meg med litt tålmodighet tenker jeg. Har bestilt The Last of Us til PS3, så jeg har vel noe å se frem til. Men om man f.eks. bestiller fra spillsjappa.no nå (som er billigst på prisjakt.no), hvor lang leveringstid bør man forvente? Flere måneder? Jeg har ikke hastverk med å få tak i maskinen, men hadde vært kjekt å hatt den til sommeren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen i helvete for ett grusomt spill AC4 er til tider. Skal inn i bukta som er bevoktet av to av Torres Manowar skip ( Oberservatoriet og avlsutning next) Har fyllt opp med mannskap og kuler og det som er, før jeg eier det ene skipet lengst borte fra fortet med mortars, lokker det ut på havet og ødelegger det. Selvfølgelig monger kontrollene seg når jeg skal NED på dekk etter å ha tatt flagget. Jeg dør. Fock altså. Starter fra check pointet, og ser på kartet at skipet jeg nettopp satte ut av spill ikke er på kartet! Yes, homefree er jo tanken som slår meg. Men akk og faens ve. Skipet popper opp igjen. Og beste av alt, allt av mannskap og kuler som gikk tapt for min del, er borte. Helvettes makt altså. Null mortars, null eksplosive tønner og en del mannskap i minus. Pengene jeg brukte på dette likeså. Fitte. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Da kan du glede deg til å prøve deg mot "duoen" av legendariske skip, oppe i høyre hjørnet : Royal Sovereign og HMS Fearless. Fy flate, disse var brutale. Brukte sikkert 2 timer før jeg omsier klarte å ta de ut (Å ta ut den første er greit, men etter det, så setter skip nr.2 fyr på seg selv, og går inn i en "nutcake-enrage" mode, som klistrer deg ned, om du ikke passer på). Endret 23. februar 2014 av soldatfrank Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Er snart ferdig med eilte upgrades på Jackdaw. Gleder meg til å slåss mot Legendary og håper de gir meg motstand.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Da kan du glede deg til å prøve deg mot "duoen" av legendariske skip, oppe i høyre hjørnet Royal Sovereign og HMS Fearless. Fy flate, disse var brutale. Brukte sikkert 2 timer før jeg omsier klarte å ta de ut (Å ta ut den første er greit, men etter det, så setter skip nr.2 fyr på seg selv, og går inn i en "nutcake-enrage" mode, som klistrer deg ned, om du ikke passer på). De legendariske skipene er faen meg noe så dumt, det oppe til venstre var verst mener jeg. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Noen som vet hvorfor jeg ikke finne FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Betaen på PS Store? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Noen som vet hvorfor jeg ikke finne FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Betaen på PS Store?Vet ikke. Ligg inn via nette. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Tror det er måten ja. Logg på PSN på PC og "kjøp" det derfra. Eneste måten jeg fant som funket. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Noen som vet hvorfor jeg ikke finne FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Betaen på PS Store? Når du går inn i psstore via ps4 så er det bare å bla til høyre der det står velkommen så dukker spillet opp etter 2 sider, litt merkelig man ikke finner det ved å søke Fy faen i helvete for ett grusomt spill AC4 er til tider. Dette er en av grunnene til att jeg slutta å spille ac4, skipskampene var helt jævlige til tider Endret 23. februar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Fullførte 50 spill i backloggen på PS3 bare ifjor sammen med nye spill med TLOU, GTA V MGS R med mye mer. Mangler nok bare 20 spill til der så er jeg ferdig. Backlogg på PS4 kommer jeg ikke å få om dette tempoet mitt fortsetter. Fullført 11 av 14 spill på PS4 til nå. Endret 23. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Har en backlog på 500 spill jeg. Kommer aldri til å bli ferdig, og samma faen er det. Så lenge jeg alltid har noe å kose meg med er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Feil tråd gitt Endret 23. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Det er fremdeles feil tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå