Tor Rasmussen Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Har vi en byttespill-tråd? Noen som vil bytte sitt Knack mot mitt Killzone Shadowfall?(Må være norsk tale) Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Har vi en byttespill-tråd? Noen som vil bytte sitt Knack mot mitt Killzone Shadowfall? (Må være norsk tale) Knack koster bare 301kr på norsk psn er tilbud på det spillet, tror det er 335kr viss man ikke har ps+, da får du både engelsk og norsk tale i spillet https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/!/february-price-cuts/cid=STORE-MSF75508-FEBRUARYPRICECUT Endret 22. februar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Må bare få si jeg digger mere og mere IGN-tvkanalen på PS4-konsollen. Så herlig når jeg har et lite kvarter å slå i hel, og vil ha noe gaminginfor. På med PS4, inn på IGN-appen og booom. Det regner med friske oppdaterte gode småsendinger. Takk for tipset - skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=S74lkQ_t4O8 Den forsvant visst. La inn en annen. Endret 22. februar 2014 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Håper ikke den engelske talen er så uinspirert. Det hørtes bare feil ut når de snakket sammen slik :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Den andre videoen jeg la ut var på 15 min gameplay og da snakket de litt engelsk, og det hørtes bra ut. Dessverre fjernet brukeren videoen. Det ser i hvert fall veldig bra ut. Ikke tegn til lagg eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Greier ikke å bli engasjert av gameplayet ut i fra videoen, men fy så pent det ser ut Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Slik var det med Infamous på PS3 og, jeg syntes det så dritkjedelig ut, helt til jeg fikk prøve det selv. Da var jeg solgt. Er tydeligvis spill man bare må spille selv. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Videoen over viser ikke mye "gameplay", ser mer ut som en transport etappe på vei til et eller annet oppdrag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen altså...AC4 tar jo aldri slutt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Er Knack verdt 300,- ? Ser jo at tilbakemeldinger på det ikke er veldig positive, men har lyst på et nytt spill til ps4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Vurdert Rayman? Meget pen pris for det også på US PSN Endret 23. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Er Knack verdt 300,- ? Ser jo at tilbakemeldinger på det ikke er veldig positive, men har lyst på et nytt spill til ps4. Jeg syntes Knack var ganske ålreiit jeg. 300,- kr for det spilet er ikke gæli. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen altså...AC4 tar jo aldri slutt Det er enormt. Spesielt om man snuser litt på sideoppdrag osv. Har svidd av noen timer allerede og er ikke halvveis engang :-P Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Ferdig med assassins creed 4 nå nettopp. Sannsynligvis mitt favorittspill i serien. Mye av det kommer av å bare å cruise rundt i karibien, i jydelige omgivelser og utforske og plyndre. Selve hovedhistorien er okei, selv om den ikke er fantastisk. Hovedproblemet til spillet er landoppdragene, det er alt for mange opprdrag der man skal følge etter moen og sniklytte. Variasjonen MÅ fikses. Piratsettingen var likevel så gøy at jeg fortsatt spiller spillet. Jeg er en person som aldri gidder å samle ting, men jeg kommer nok til å fortsette med spillet til jeg har oppgradert Jackdaw helt, og tatt de legendariske skipene. Noe av grunnen til at jeg elsker dette spillet er at jeg mer eller mindre hoppet over de to siste spillene. Så jeg har hatt en ganske god pause Endret 23. februar 2014 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Er Knack verdt 300,- ? Ser jo at tilbakemeldinger på det ikke er veldig positive, men har lyst på et nytt spill til ps4. Ville som Mala heller gått for Rayman: Legends. En av de beste plattformerne utgitt de siste årene. Nettopp sluppet til PS4. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Enig ang AC 4 - det er gigantisk! Du må jo kapre og plyndre en del for å kunne komme deg videre, og de siste kanskje 20 timene har jeg kun dykket i vrak, plyndret man-o-wars, besøkt forskjellige byer for å få Maya-steiner og gjort Templar Hunt missions. Ikke minst har jeg drevet mye med Kenways Fleet - samtidig må jeg si at mobilappen er ganske vanendannende også. Nå har jeg noe å gjøre når jeg er på farta også :) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Er Knack verdt 300,- ? Ser jo at tilbakemeldinger på det ikke er veldig positive, men har lyst på et nytt spill til ps4. Ville som Mala heller gått for Rayman: Legends. En av de beste plattformerne utgitt de siste årene. Nettopp sluppet til PS4. Takker for tipset, men det har jeg til WII U Men til helga blir det Thief så da blir det jo et nytt spill til PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen altså...AC4 tar jo aldri slutt Det er enormt. Spesielt om man snuser litt på sideoppdrag osv. Har svidd av noen timer allerede og er ikke halvveis engang :-P Jeg har helst unngått sideoppdrag da jeg raskt fant ut at det villle ta en del timer å gjennomføre spillet uansett. Har eni tendens til å gå lei om jeg roter meg altfor mye bort fra historien, samt om det blir for lange og mange pauser i spilleøkten. Noe det raskt blir når man jobber slik jeg gjør + alt annet av spill som skal snuses på Men ok, har vel en drøy halvtime igjen av spillet nå, og det skal knekkes i dag! Jobber hardt for å unngå backlogg denne generasjonen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen altså...AC4 tar jo aldri slutt Det er enormt. Spesielt om man snuser litt på sideoppdrag osv. Har svidd av noen timer allerede og er ikke halvveis engang :-P Jeg har helst unngått sideoppdrag da jeg raskt fant ut at det villle ta en del timer å gjennomføre spillet uansett. Har eni tendens til å gå lei om jeg roter meg altfor mye bort fra historien, samt om det blir for lange og mange pauser i spilleøkten. Noe det raskt blir når man jobber slik jeg gjør + alt annet av spill som skal snuses på Men ok, har vel en drøy halvtime igjen av spillet nå, og det skal knekkes i dag! Jobber hardt for å unngå backlogg denne generasjonen Kan anbefale templar hunt episodene. De er historiedrevet slik som hovedhistorien og ikke så repetive som de andre sideoppdragene. Men ser poenget ditt. Backloggen min fra forrige generasjon er fortsatt lang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå